Teraz jest Cz mar 28, 2024 17:13

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz sie 24, 2017 20:35 
Offline
Początkujący

Auto: Caddy BLS 2008
Imię: Michał
Dołączył(a): So lut 11, 2017 14:25
Posty: 43
Lokalizacja: Szydłowiec
Podziękował : 9 razy
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Witam,rzuci ktos okiem na logi gr 003,010,011, tylko tyle zdazylem zrobic, jakby kogos zainteresowal mój problem to zrobie wiecej, autko jak na 105KM jedzie bardzo slabo i nie ma dołu
http://vaglog.pl/log-003_010_011_5CyWv.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz sie 24, 2017 22:13 
Offline
Władca postów
Avatar użytkownika

Auto: touran BLS i 2x CAYC
Imię: Pawel
Dołączył(a): Wt maja 10, 2016 08:19
Posty: 4878
Lokalizacja: Goleniów
Podziękował : 22 razy
Otrzymał podziękowań: 421 razy
Turbo okej. Przeplywka tez raczej jest dobra. Problem moze lezec gdzie indziej albo pompki albo moze cos z ukladem wydechowym walek-krzywki lub egr. Bylo cos tu robione?
Jezzcze zapodaj loga 013 i 023

_________________
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz sie 24, 2017 22:32 
Offline
Władca postów
Avatar użytkownika

Auto: Touran 1.9tdi Bxe
Imię: Jacek
Dołączył(a): N mar 04, 2012 00:44
Posty: 2932
Lokalizacja: Łowicz
Podziękował : 225 razy
Otrzymał podziękowań: 233 razy
Po pierwsze to jak narzekasz na dol to zrob logi od samego dolu zeby mozna bylo ocenic jak buduje sie moc i doladowanie.

13 i 23 nie potrzebne w tym przypadku

_________________
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).


O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/

https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/



tel.509963064

Zduńska 41 , 99-400 Łowicz


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt sie 25, 2017 06:25 
Offline
Władca postów
Avatar użytkownika

Auto: touran BLS i 2x CAYC
Imię: Pawel
Dołączył(a): Wt maja 10, 2016 08:19
Posty: 4878
Lokalizacja: Goleniów
Podziękował : 22 razy
Otrzymał podziękowań: 421 razy
wole ludziom nie sugerowac co moze byc bo sie potrafi uprzec i bedzie jednej opcji tylko trzymal. Faktem jest tez to ze jak im sie mowi zrob logi 011 to albo zapoda od 2000 obr i za wszelka cene keci go do 4000 albo 4400 jakby te ostatnie obroty mialy jakies wielkie znaczenie. Nie chce mowic zeby poluzowal wydech by sugerowac ze zapchane katy wydechy itp lub ze wytarty walek bo zaraz potem wymieniaja walki gdyz tam zauwazyl pod mikroskopem male lekkie podtarcie itp. Tacy juz sa. Ale loga od 1400 obr z pelnym butem na 5 biegu to tez bym sobie życzył. Zawsze sa tajemniczy i nic nie powiedza a pozniej sie okazuje ze w turbo gmerane a dpf usuniety.

_________________
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt sie 25, 2017 06:56 
Offline
Początkujący

Auto: Caddy BLS 2008
Imię: Michał
Dołączył(a): So lut 11, 2017 14:25
Posty: 43
Lokalizacja: Szydłowiec
Podziękował : 9 razy
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Dzieki za odzew panowie. Dziś dorzucę lepsze logi. Po zakupie 12kkm wstecz wycialem dpf, auto od samego poczatku slabo sie zbierało. Kąt synchronizacji wałka mam na 8 i nie moge zejsc nizej, czy to może miec wpływ?

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt sie 25, 2017 07:02 
Offline
Początkujący

Auto: Caddy BLS 2008
Imię: Michał
Dołączył(a): So lut 11, 2017 14:25
Posty: 43
Lokalizacja: Szydłowiec
Podziękował : 9 razy
Otrzymał podziękowań: 0 raz
W innym temacie pisalem o wodzie w dolocie, ktora pojawiła sie w czasie jazdy w ulewie, auto stracilo moc, wywaliło blad egr. Wytarlem do sucha rure IC/egr auto popracowalo z 15min i w koncu blad udalo sie skasowac.

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt sie 25, 2017 07:08 
Offline
Władca postów
Avatar użytkownika

Auto: touran BLS i 2x CAYC
Imię: Pawel
Dołączył(a): Wt maja 10, 2016 08:19
Posty: 4878
Lokalizacja: Goleniów
Podziękował : 22 razy
Otrzymał podziękowań: 421 razy
I zaczyna sie sytuacja przejasniac. A moze i nie. Skoro mowisz ze z synchro problem to wez jeszcze raz rozrzad ustaw. Do turbo bym na poczatek zagladnal bez demontazu samej suszary.
Zalezy tez ile tej wody zaciagnal silnik ale moglo tez i korby zgiac deczko. Dkatego tez sugerowalem logi pompek.

_________________
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt sie 25, 2017 08:22 
Offline
Początkujący

Auto: Caddy BLS 2008
Imię: Michał
Dołączył(a): So lut 11, 2017 14:25
Posty: 43
Lokalizacja: Szydłowiec
Podziękował : 9 razy
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Wody nie bylo tak dużo, ale było kilka kropel. Sytuacja miala miejsce tydz temu. A z brakiem mocy mam problem od początku. Syncro tez jakis czas temu probowalem ustawic, ale nie mialem czasu na sprawdzenie rozrządu i tak jezdze do dziś. Myslalem o jakiejs nie niedużej nieszczelności w dolocie, cooler wyglada ok na oko a nie mam pomyslu jak sprawdzic jego szczelność

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt sie 25, 2017 08:24 
Offline
Początkujący

Auto: Caddy BLS 2008
Imię: Michał
Dołączył(a): So lut 11, 2017 14:25
Posty: 43
Lokalizacja: Szydłowiec
Podziękował : 9 razy
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Turbo wyciagalem kilka tys km temu, ale nie rozbieralem geometrii bo wszystko lekko chodzilo, na wirniku nie bylo widac uszkodzeń, oleju nie bierze.
Logi z nizszych obrotów, nie jestem pewien biegu bo logowałem na 3 i 4 na 5 biego nie miałem miejsca http://vaglog.pl/log-003_011_023_v3q81.html
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt sie 25, 2017 10:34 
Offline
Władca postów
Avatar użytkownika

Auto: touran BLS i 2x CAYC
Imię: Pawel
Dołączył(a): Wt maja 10, 2016 08:19
Posty: 4878
Lokalizacja: Goleniów
Podziękował : 22 razy
Otrzymał podziękowań: 421 razy
Budzi sie poprawnie. Problem nie w turbo lezy. Jesli filtr paliwa wymieniales to sprawdz jakie cisnienie paliwa daje pompa tandem na jalowych i po przytrzymaniu na 3000-4000 obr. Bipy na minusie jakby paliwa pompki niedostawaly. No i ten rozrzad sprawdz.

_________________
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt sie 25, 2017 16:01 
Offline
Początkujący

Auto: Caddy BLS 2008
Imię: Michał
Dołączył(a): So lut 11, 2017 14:25
Posty: 43
Lokalizacja: Szydłowiec
Podziękował : 9 razy
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Jutro podjade do mechanika to zmierze, ten u ktorego byłem dzis stwierdzil ze cisnienia sie nie mierzy i na 100% wtryskiwacze sa uwalone

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt sie 25, 2017 16:35 
Offline
Władca postów
Avatar użytkownika

Auto: touran BLS i 2x CAYC
Imię: Pawel
Dołączył(a): Wt maja 10, 2016 08:19
Posty: 4878
Lokalizacja: Goleniów
Podziękował : 22 razy
Otrzymał podziękowań: 421 razy
Mierzy sie mierzy. Zapodaj wyniki z pomiaru na jalowych i na tych podwyzszonych obrotach.

_________________
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt sie 25, 2017 22:54 
Offline
Władca postów
Avatar użytkownika

Auto: Touran 1.9tdi Bxe
Imię: Jacek
Dołączył(a): N mar 04, 2012 00:44
Posty: 2932
Lokalizacja: Łowicz
Podziękował : 225 razy
Otrzymał podziękowań: 233 razy
Ja pier...ole. zmien mechanika

_________________
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).


O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/

https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/



tel.509963064

Zduńska 41 , 99-400 Łowicz


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn sie 28, 2017 13:21 
Offline
Początkujący

Auto: Caddy BLS 2008
Imię: Michał
Dołączył(a): So lut 11, 2017 14:25
Posty: 43
Lokalizacja: Szydłowiec
Podziękował : 9 razy
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Jestem po pomiarze. Na wolnych obr jest 3bar przy 3000obr 6bar

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn sie 28, 2017 14:18 
Offline
Władca postów
Avatar użytkownika

Auto: touran BLS i 2x CAYC
Imię: Pawel
Dołączył(a): Wt maja 10, 2016 08:19
Posty: 4878
Lokalizacja: Goleniów
Podziękował : 22 razy
Otrzymał podziękowań: 421 razy
Pompa slaba. Tandem powinien na jalowym dawac minimum 3 bary zazwyczaj ze 3.5 ale na podwyzszonych 3000 czy 4000 to wali po 8 bar nawet i do 10 bar.

_________________
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL