Nie obejdzie się bez kilku istotnych punktów które muszą być spełnione.
Mianowicie - musimy posiadać maglownice z numerem 1K0 919 144

lub nowszego typu 5N1 tzw APA

(wyróżnia się zintegrowanym silnikiem i płaskim plastikowym sterownikiem, lub hydrauliczne wspomaganie , ale to tylko wybiórczo w Caddy
Nowe maglownice obsługują już popranie Line Assistance, PLA 2.0.
Sterownik 5K0 np obługuje Momentary Switch dla świateł drogowych , Elektryczną blokadę kierownicy Kessy
Moduł 5K0 (slizg ze zintegrowanym modułem) pasuje od Skoda, Passat, Golf, Eos itp
natomiast manetki mimo niemal identycznego wyglądu juz nie pasują od Passata B7 (nie mówię tu o Passacie A42 NSM)
manetki z Passat mimo ze mogą NIE posiadać obługi tylnej wycieraczki ( z sedana, to jest znak rozpoznawczy) to posiadają też inne mocowanie na kolumnę kierownicy jak i inne mocowanie na dolną obudowę kierownicy.
Kompatybilne manetki pasują P&P z Touran 1T3, Sharan 7N, Eos, Tiguan , Golf 6 , Scirocco , Skoda SuperB i pewnie jakies Seaty.
Od wersji manetek z tzw Asystentami i dodatkową manetką dla tempomatu trzeba wymienić dolną obudowę na na taką większym otworem, (można ciąc samemu)
Nowa obudowa ma numer 1T0858559B
Potrzebny możne okazać się stary moduł multifunkcji by wykorzystać go dla samych wtyczek (duża 20 pinowa i żółta od poduszki) obie lutowane na płytę sterownika
2 nowe wtyczki :
16 pinowa - 1K0972928 (głowna)
4 pinowa - 4H0972133 (Airbag)
2 śruby do mocowania stacyjki N 90584502

adaptor ma ok 10-15cm długości , teoretycznie tyle ile ma dł stary moduł 1K0
Adaptor do Airbag ma ok 8cm więcej z racji pozycji "po przekątnej" (w starym module wtyczka Airbag była po prawej stronie, w nowym jest po lewej stronie)

Adaptor kabla poduszki Airbag:
Stary 2 do Nowy 1
Stary 1 do Nowy 2