Kodowanie VCDS 10.62 klon
-
- Przeglądacz
- Posty: 117
- Rejestracja: czw lut 10, 2011 13:43
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: zachpom
- Podziękował: 1 raz
Kodowanie VCDS 10.62 klon
Witam
do diagnostyki i drobnych adaptacji we własnym touranie kupilem klona VCDS 10.62
Wszystko działa jak należy (odczyt i kasowanie błędów, długie kodowanie bortnez'a, logi itd.)
Problem sie pojawił po wymianie centralki telefonicznej.. całość zaczęła sypać błędami, kierownica, radio nawigacja itp. Chcąc zmieniać kodowanie na właściwe okazuje się że kabel/program się wykłada...
Wpisuje kodowanie z podpowiedzi z chmurki, ciskam DO IT! odświeża obraz a kodowanie pozostaje stare...
Centralka telefoniczna i radio nie daje się kodować a bortnez idzie....
Co za diabeł? Program do obsługi dostarczony na CD z kablem i jako jedyny do użytku z tym fejsem wiadomo. A może ma ktoś inna niższą wersje programu VCDS dla klona?
Wypróbowane 2 komputery z VISTĄ ( tryb zgodnośći XP) i 1 komputer z XP prof.
Ma ktoś taki kabel? jak Wam sie sprawują?
pozdr
do diagnostyki i drobnych adaptacji we własnym touranie kupilem klona VCDS 10.62
Wszystko działa jak należy (odczyt i kasowanie błędów, długie kodowanie bortnez'a, logi itd.)
Problem sie pojawił po wymianie centralki telefonicznej.. całość zaczęła sypać błędami, kierownica, radio nawigacja itp. Chcąc zmieniać kodowanie na właściwe okazuje się że kabel/program się wykłada...
Wpisuje kodowanie z podpowiedzi z chmurki, ciskam DO IT! odświeża obraz a kodowanie pozostaje stare...
Centralka telefoniczna i radio nie daje się kodować a bortnez idzie....
Co za diabeł? Program do obsługi dostarczony na CD z kablem i jako jedyny do użytku z tym fejsem wiadomo. A może ma ktoś inna niższą wersje programu VCDS dla klona?
Wypróbowane 2 komputery z VISTĄ ( tryb zgodnośći XP) i 1 komputer z XP prof.
Ma ktoś taki kabel? jak Wam sie sprawują?
pozdr
- spacewalker
- Władca postów
- Posty: 3418
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
- Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: PL
- Podziękował: 116 razy
- Otrzymał podziękowań: 697 razy
- spacewalker
- Władca postów
- Posty: 3418
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
- Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: PL
- Podziękował: 116 razy
- Otrzymał podziękowań: 697 razy
-
- Przeglądacz
- Posty: 117
- Rejestracja: czw lut 10, 2011 13:43
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: zachpom
- Podziękował: 1 raz
Wgrałem wsad 908 i faktycznie dziala bez problemu.
Są juz wsady na ktorych najnowsza ORYGINALNA wersja softu ze strony RT działa. Jak długo nie wiem ale na dzien dzisiejszy chodzi.
pozdrawiam
Są juz wsady na ktorych najnowsza ORYGINALNA wersja softu ze strony RT działa. Jak długo nie wiem ale na dzien dzisiejszy chodzi.
pozdrawiam
- Załączniki
-
- Dumps (arash) 908.0.rar
- (18.55 KiB) Pobrany 395 razy
-
- VCDS_805_dumps.rar
- hex do flasha i ept do FTDI
- (11.31 KiB) Pobrany 304 razy
- GASIOR997
- Specjalista
- Posty: 587
- Rejestracja: ndz mar 06, 2011 00:58
- Auto:: SHARAN 7N2
- Imię:: GASIOR
- Lokalizacja: POLSKA/POLAND
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Z kablem HEX CAN USB - VAG COM 10.63 VCDS 10.63 EN nie mam problemów wszystko działa . Tylko jak masz pod jeden program i nie uaktualniałeś powinno być ok . Chyba ze włączyłeś aktualizacje . Lub podłączałeś go pod inny program to klapa one chodzą pod jednym tylko programem przystosowanym inaczej siada w nich eprom . Jest jeszcze taki program widziałem gdzieś na Chomikuj VAG CAN HEX Reaktywacja to do naprawiania kabli zobacz tym jak uwaliłeś kabel . jak nie to czas kupić 2 i nie eksperymentować.
Jak pomogłem to podziękowanie! - Pozdrawiam
-
- Przeglądacz
- Posty: 117
- Rejestracja: czw lut 10, 2011 13:43
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: zachpom
- Podziękował: 1 raz
Prawie prawde piszesz...
"popsucie" kabla to 99% wykasowanie FTDI a ten sie programuje przez USB wiadomo.
Pozostały 1 % to uszkodzony program Atmegi którą żeby zaprogramować należy podlutowac 4 kabelki do samego programowania. Co ja zrobiłem żeby zejść z wersją programu z 10.62 na 908
Najnowsze wsady przeznaczone dla kabli z układami FTDI serii BL/BM umożliwiają współprace z najnowszym oryginalnym oprogramowaniem.
"popsucie" kabla to 99% wykasowanie FTDI a ten sie programuje przez USB wiadomo.
Pozostały 1 % to uszkodzony program Atmegi którą żeby zaprogramować należy podlutowac 4 kabelki do samego programowania. Co ja zrobiłem żeby zejść z wersją programu z 10.62 na 908
Najnowsze wsady przeznaczone dla kabli z układami FTDI serii BL/BM umożliwiają współprace z najnowszym oryginalnym oprogramowaniem.
Mam 10.6.4 na czipie FT232 BL. Kontakt PW lub mailowo: kable.przewody@gmail.combocmar pisze:szukam vcds 1064 od sprawdzonego sprzedawcy
-
- Kandydat
- Posty: 6
- Rejestracja: śr cze 01, 2011 12:44
- Auto:: 1.9 tdi BKC 2005
- Imię:: Wojtek
- Lokalizacja: Krakow
Witam, kupilem chinskiego klona, i aktualizowalem aplikacje i padl, system go nie widzi tzn. nie moze zainstalowac do niego sterownikow, wiec raczej jest uwalony, czy jest jakis uniwersalny kabel ktory bedzie dzialal pod wszysktimi aplikacjami?kufcio pisze:Prawie prawde piszesz...
"popsucie" kabla to 99% wykasowanie FTDI a ten sie programuje przez USB wiadomo.
Pozostały 1 % to uszkodzony program Atmegi którą żeby zaprogramować należy podlutowac 4 kabelki do samego programowania. Co ja zrobiłem żeby zejść z wersją programu z 10.62 na 908
Najnowsze wsady przeznaczone dla kabli z układami FTDI serii BL/BM umożliwiają współprace z najnowszym oryginalnym oprogramowaniem.