Teraz jest Cz kwi 18, 2024 14:11

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4123 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223 ... 275  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt sty 05, 2018 12:35 
Offline
Władca postów
Avatar użytkownika

Auto: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
Imię: Mateusz
Dołączył(a): Pt cze 10, 2011 10:21
Posty: 5031
Lokalizacja: Lubuskie
Podziękował : 80 razy
Otrzymał podziękowań: 373 razy
A podlaczyles zgodnie z instrukcją?

_________________
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt sty 05, 2018 12:36 
Offline
Władca postów
Avatar użytkownika

Auto: PB8
Imię: Tomek
Dołączył(a): Pn kwi 25, 2011 16:07
Posty: 5565
Lokalizacja: Olkusz
Podziękował : 223 razy
Otrzymał podziękowań: 731 razy
Zmiana zasilania pin 16 i 20 :mrgreen:
I druga sprawa dogrzewacza nie uruchomisz z przycisku (tylko pełne postojowe)



Za ten post autor jeżu otrzymał podziękowanie od sebik(N sty 07, 2018 15:19)
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt sty 05, 2018 12:38 
Offline
Władca postów
Avatar użytkownika

Auto: SEAT Ibiza SPORT 1.9 TDI
Imię: Tomasz
Dołączył(a): Cz maja 17, 2012 18:04
Posty: 2559
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 295 razy
Otrzymał podziękowań: 489 razy
A w panelach do 1T3 też trzeba zmieniać zasilanie (pin 16 i 20) ???
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt sty 05, 2018 14:18 
Offline
Początkujący

Auto: touran 1.9 2006
Imię: sebastian
Dołączył(a): So lis 19, 2016 22:32
Posty: 31
Lokalizacja: szamotuly
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Faktycznie jeszcze pinów nie pozmieniałem dzisiaj poprzestawiam 16 z 20 zobaczymy mam nadzieje że panel będzie dobry szkoda kasy

-- N sty 07, 2018 14:18 --

Ok po zamianie pinów panel działa to teraz wymiana dogrzewacza na pełne webasto


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr sty 10, 2018 09:48 
Offline
Początkujący

Auto: Touran 2.0TDI 140KM 2005r
Imię: Piotr
Dołączył(a): Pt kwi 07, 2017 18:51
Posty: 35
Lokalizacja: Stargard
Podziękował : 16 razy
Otrzymał podziękowań: 18 razy
Witam ponownie , mam taki problem podłączyłem VCDSa i dogrzewaczu miał takie dwa błędy :

Address 18: Aux. Heat Labels: 1K0-815-071.clb
Part No: 1K0 815 071 P
Component: Zuheizer 031 1312
Revision: A Serial number: 09010046
Coding: 0000012
Shop #: WSC 12345 123 12345
VCID: 326CD683AD2B80D27A-8066

2 Faults Found:
01406 - No Flame
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 4
Reset counter: 43
Mileage: 315988 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 19:19:00

Freeze Frame:
Start
Temperature: 71.0°C
Temperature: 66.0°C

01409 - Repeated Flame-Out
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 42
Mileage: 315954 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 15:05:53

Freeze Frame:
Malfunction
Temperature: 67.0°C
Temperature: 63.0°C

po skasowaniu błędów dogrzewacz załączył się ale po około minucie wyrzuca taki błąd :

Tuesday,09,January,2018,18:08:36:01249
VCDS Version: Release 16.8.3 (x64) Running on Windows 7 x64
www.Ross-Tech.com

Address 18: Aux. Heat Labels: 1K0-815-071.CLB
Control Module Part Number: 1K0 815 071 P
Component and/or Version: Zuheizer 031 1312
Software Coding: 0000012
Work Shop Code: WSC 12345 123 12345
VCID: 326CD683AD2B80D27A-8066
1 Fault Found:

01406 - No Flame
000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 4
Mileage: 316011 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 18:06:33

Freeze Frame:
Start
Temperature: 65.0°C
Temperature: 60.0°C

po skasowaniu w/w błędu dogrzewacz włącza się za każdym razem ale sytuacja powtarza się po minucie znowu ten jeden błąd i tak w kółko. Proszę o podpowiedź.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr sty 10, 2018 11:07 
Offline
Władca postów
Avatar użytkownika

Auto: touran BLS i 2x CAYC
Imię: Pawel
Dołączył(a): Wt maja 10, 2016 08:19
Posty: 4895
Lokalizacja: Goleniów
Podziękował : 22 razy
Otrzymał podziękowań: 423 razy
We wszelakich dogrzewaczach to taki błąd to problem ze świeca żarowa sitkiem jeśli występuje syfem w palenisku lub sterowniki dziabniety.

_________________
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC



Za ten post autor wesol otrzymał podziękowanie od KaGeBe(Śr sty 10, 2018 13:54)
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz sty 11, 2018 21:58 
Offline
Kandydat

Auto: Touran 1.9 2008
Imię: Łukasz
Dołączył(a): N lut 28, 2016 14:13
Posty: 8
Lokalizacja: Chorzele/Przasnysz
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Cześć, kolega pożyczył mi swoje urządzenie diagnostyczne V-scan mini po podłączeniu do tourana i sprawdzeniu ogrzewania postojowego wyskoczyły trzy błędy:

02456 Line filling
01407 Zgaszenie płomienia
02251 heater unit locked

czy jesteście w stanie podpowiedzieć co może być przyczyną błędów?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz sty 11, 2018 22:05 
Offline
Użytkownik

Auto: 1.9 bls
Imię: Rafał
Dołączył(a): N wrz 04, 2016 11:22
Posty: 297
Lokalizacja: Tk
Podziękował : 19 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy
Luke napisał(a):
heater unit locked

Na razie trzeba odblokować urządzenie bo jest zablokowane i dopiero próbować uruchomić. Tylko nie wiem czy tym testerem jesteś w stanie to zrobić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt sty 12, 2018 15:36 
Offline
Expert
Avatar użytkownika

Auto: TRENDLINE 2.0 16V BKD2005
Imię: BARTOSZ
Dołączył(a): So lut 04, 2012 14:35
Posty: 1214
Lokalizacja: Poznań
Podziękował : 306 razy
Otrzymał podziękowań: 157 razy
Luke napisał(a):
Cześć, kolega pożyczył mi swoje urządzenie diagnostyczne V-scan mini po podłączeniu do tourana i sprawdzeniu ogrzewania postojowego wyskoczyły trzy błędy:

02456 Line filling

nie zrobione "nastawy podstawowe/adaptacja" magistrali paliwowej ,najczęściej wywala taki błąd po wymianie dogrzewacza na pełne postojowe.
procedura
When found in VW Touran (1T): Auxiliary Heating (or similar), perform Line Filling.
Set Adaptation Channel 030 to a New Value of 30.
Set Adaptation Channel 043 to a New Value of 0.
Perform Basic Setting in Measuring Value Block (MVB) 066.
chodzi o napełnienie(odpowietrzenie) magistrali paliwowej
odblokuj piec , skasuj błędy,zrób to co wyżej napisane, i ponownie skasuj błędy i wtedy odpalaj piecyk.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt sty 12, 2018 16:48 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Auto: Audi A4 B6 1.9TDI AVF
Imię: Jarek
Dołączył(a): N maja 10, 2015 21:02
Posty: 544
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Podziękował : 71 razy
Otrzymał podziękowań: 66 razy
Pytanie do znawców tematu. W tamtym sezonie zamontowalem pelne postojowe ttvevo + panel 5KO907044.

Problem jest taki ze jak odpalam postojowe bez uruchomionego silnika (czy to z przycisku czy z FiS) to piec normalnie wystartuje ale mam wrazenie ze zbyt szybko i niekontrolowanie sie wyłącza. Np leci na fuul throat i sie nagle wyłącza. Nie przechodzi nawet przez partial throat.
Gdy silnik jest uruchomiony to piec przechodzi przez wszystkie tryby pracy i jak osiagnie jak dobrze pamietam 86 stopni plyn chlodniczy to piec jest wyłączany.

Jak to jest z tym postojowym. Grzeje tak dlugo az osiągnie zadane 22 stopnie w kabinie, czy 86 stopni plynu chłodniczego?

U mnie od nie domaga. A moze w adaptacjach cos powinienem pozmieniac. Podpowie ktoś?

_________________
moje czarne


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt sty 12, 2018 17:17 
Offline
Expert
Avatar użytkownika

Auto: TRENDLINE 2.0 16V BKD2005
Imię: BARTOSZ
Dołączył(a): So lut 04, 2012 14:35
Posty: 1214
Lokalizacja: Poznań
Podziękował : 306 razy
Otrzymał podziękowań: 157 razy
jaras99 napisał(a):
Pytanie do znawców tematu. W tamtym sezonie zamontowalem pelne postojowe ttvevo + panel 5KO907044.

Problem jest taki ze jak odpalam postojowe bez uruchomionego silnika (czy to z przycisku czy z FiS) to piec normalnie wystartuje ale mam wrazenie ze zbyt szybko i niekontrolowanie sie wyłącza. Np leci na fuul throat i sie nagle wyłącza. Nie przechodzi nawet przez partial throat.
Gdy silnik jest uruchomiony to piec przechodzi przez wszystkie tryby pracy i jak osiagnie jak dobrze pamietam 86 stopni plyn chlodniczy to piec jest wyłączany.

Jak to jest z tym postojowym. Grzeje tak dlugo az osiągnie zadane 22 stopnie w kabinie, czy 86 stopni plynu chłodniczego?

U mnie od nie domaga. A moze w adaptacjach cos powinienem pozmieniac. Podpowie ktoś?

Jeśli nie ma błędów możesz się pokusić o reset do ustawień fabrycznych w adaptacjach kanał 000.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt sty 12, 2018 17:34 
Offline
Władca postów
Avatar użytkownika

Auto: SEAT Ibiza SPORT 1.9 TDI
Imię: Tomasz
Dołączył(a): Cz maja 17, 2012 18:04
Posty: 2559
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 295 razy
Otrzymał podziękowań: 489 razy
U mnie (TTVEVO) na postoju ale z włączonym silnikiem piec grzeje do 80 stopni (chodzi o wskazówkę na liczniku) i później chyba piec przechodzi na połowę mocy bo wskazówka już tak szybko jak wcześniej nie wspina się do tych magicznych 90 stopni, pewnie jak auto by było w ruchu to by szybko dobiło do 90 stopni ale na postoju i temp. na zewnątrz -0,5 czy -3 wygląda to tak jak napisałem wyżej.
Co do czasu działania to piec działa 30 min (jeżeli ktoś nie przestawił - +) i jeżeli płyn dochodzi do temp chyba 75-80 stopni to właśnie przechodzi w połowę mocy grzania, a jeżeli płyn chłodniczy ma 90 stopni to przechodzi w stan czuwania i jeżeli by temp. płynu spadła to w tedy reaguje dogrzaniem.
Oczywiście mówię o włączeniu przez przycisk Webasto na panelu i pełnym ogrzewaniu postojowym.

Pozdrawiam
Tomasz_W-wa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt sty 12, 2018 17:52 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Auto: Audi A4 B6 1.9TDI AVF
Imię: Jarek
Dołączył(a): N maja 10, 2015 21:02
Posty: 544
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Podziękował : 71 razy
Otrzymał podziękowań: 66 razy
hagio napisał(a):
jaras99 napisał(a):
Pytanie do znawców tematu. W tamtym sezonie zamontowalem pelne postojowe ttvevo + panel 5KO907044.

Problem jest taki ze jak odpalam postojowe bez uruchomionego silnika (czy to z przycisku czy z FiS) to piec normalnie wystartuje ale mam wrazenie ze zbyt szybko i niekontrolowanie sie wyłącza. Np leci na fuul throat i sie nagle wyłącza. Nie przechodzi nawet przez partial throat.
Gdy silnik jest uruchomiony to piec przechodzi przez wszystkie tryby pracy i jak osiagnie jak dobrze pamietam 86 stopni plyn chlodniczy to piec jest wyłączany.

Jak to jest z tym postojowym. Grzeje tak dlugo az osiągnie zadane 22 stopnie w kabinie, czy 86 stopni plynu chłodniczego?

U mnie od nie domaga. A moze w adaptacjach cos powinienem pozmieniac. Podpowie ktoś?

Jeśli nie ma błędów możesz się pokusić o reset do ustawień fabrycznych w adaptacjach kanał 000.


Hagio błędów brak. Zrobię jak sugerujesz. Mam nadzieję że nie pogorsze sprawy ;)

-- Pt sty 12, 2018 17:01 --

Tomasz_W-wa napisał(a):
U mnie (TTVEVO) na postoju ale z włączonym silnikiem piec grzeje do 80 stopni (chodzi o wskazówkę na liczniku) i później chyba piec przechodzi na połowę mocy bo wskazówka już tak szybko jak wcześniej nie wspina się do tych magicznych 90 stopni, pewnie jak auto by było w ruchu to by szybko dobiło do 90 stopni ale na postoju i temp. na zewnątrz -0,5 czy -3 wygląda to tak jak napisałem wyżej.
Co do czasu działania to piec działa 30 min (jeżeli ktoś nie przestawił - +) i jeżeli płyn dochodzi do temp chyba 75-80 stopni to właśnie przechodzi w połowę mocy grzania, a jeżeli płyn chłodniczy ma 90 stopni to przechodzi w stan czuwania i jeżeli by temp. płynu spadła to w tedy reaguje dogrzaniem.
Oczywiście mówię o włączeniu przez przycisk Webasto na panelu i pełnym ogrzewaniu postojowym.

Pozdrawiam
Tomasz_W-wa


Piszesz o 30 min dzialania pieca. Gdzie to mozna ustawić. Na fisie owszem mozna o każde +-5 min ustawic czas pracy. No ale chyba jak odpale z przycisku to wtedy bierze jakies inne nastawy?

Kolejna sprawa wspominasz ze po odpaleniu z przycisku grzeje do tych 90 stopni a potem czuwa. Czy aby na pewno tak jest? Przeciesz po dogrzaniu do 90 stopni panel i piec sie wyłącza a po wytraceniu temp plynu chłodniczego przycisk webasto nie wlacza sie spowrotem samoczynnie. Wtedy chyba odpala się piec jako dogrzewacz. Mowie tu oczywiście o sytuacji na odpalonym silniku

_________________
moje czarne


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt sty 12, 2018 18:27 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Auto: Altea'07 1,9TDI BXE JCX
Imię: Emilio
Dołączył(a): Cz wrz 03, 2015 12:06
Posty: 202
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Podziękował : 7 razy
Otrzymał podziękowań: 19 razy
jaras99 napisał(a):
Piszesz o 30 min dzialania pieca. Gdzie to mozna ustawić. Na fisie owszem mozna o każde +-5 min ustawic czas pracy. No ale chyba jak odpale z przycisku to wtedy bierze jakies inne nastawy?

Kolejna sprawa wspominasz ze po odpaleniu z przycisku grzeje do tych 90 stopni a potem czuwa. Czy aby na pewno tak jest? Przeciesz po dogrzaniu do 90 stopni panel i piec sie wyłącza a po wytraceniu temp plynu chłodniczego przycisk webasto nie wlacza sie spowrotem samoczynnie. Wtedy chyba odpala się piec jako dogrzewacz. Mowie tu oczywiście o sytuacji na odpalonym silniku


Jak ustawisz na liczniku 30min to czy wl z licznika czy panela chodzi te 30min.
Grzeje do maxa tzn do temp ktora masz ustawiona w adaptacjach kanal 12 (control pause) i czuwa w sensie takim ze wylaczy sie ale pompka pompuje plyn i czeka az temp spadnie do ustawionej znowu w adaptacji kanal 13 (start after control pause) i sie wlaczy i tak wkoło przez ustawiony czas.

-- [ Pt ] 12 sty 2018, 17:31 --

jaras99 napisał(a):
Pytanie do znawców tematu. W tamtym sezonie zamontowalem pelne postojowe ttvevo + panel 5KO907044.

Problem jest taki ze jak odpalam postojowe bez uruchomionego silnika (czy to z przycisku czy z FiS) to piec normalnie wystartuje ale mam wrazenie ze zbyt szybko i niekontrolowanie sie wyłącza. Np leci na fuul throat i sie nagle wyłącza. Nie przechodzi nawet przez partial throat.
Gdy silnik jest uruchomiony to piec przechodzi przez wszystkie tryby pracy i jak osiagnie jak dobrze pamietam 86 stopni plyn chlodniczy to piec jest wyłączany.

Jak to jest z tym postojowym. Grzeje tak dlugo az osiągnie zadane 22 stopnie w kabinie, czy 86 stopni plynu chłodniczego?

U mnie od nie domaga. A moze w adaptacjach cos powinienem pozmieniac. Podpowie ktoś?


Wylacza sie szybko w sensie przelatuje przez partial load? - > moze tak byc jak ktos pozmienial temperatury w adaptacjach np ustawiona ta sama temp w "full load after partial load" co "control pause" i wtedy zamiast przejsc z full na partial przechodzi na control pause...

Pewnie ze wszystko mozesz sobie pozmieniac i w postojowym i jak chodzi jako dogrzewacz bo to sa dwa rozne programy do ustawienia z roznymi progami temperatur.



Za ten post autor lav1982 otrzymał podziękowanie od jaras99(Pt sty 12, 2018 19:18)
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt sty 12, 2018 18:54 
Offline
Władca postów
Avatar użytkownika

Auto: SEAT Ibiza SPORT 1.9 TDI
Imię: Tomasz
Dołączył(a): Cz maja 17, 2012 18:04
Posty: 2559
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 295 razy
Otrzymał podziękowań: 489 razy
jaras99 tak jest kolego jak napisałem.
Nie raz włączałem Webasto jak wracałem z pracy trasą S8 do domu i włączając z przycisku z panela (zapala się dioda na przycisku z trzema falami pionowymi) nawet jak temp dojdzie do 90 stopni, a nie minie jeszcze ustawiony czas czyli np. 30 min, to dioda na panelu nie wyłącza się tylko czeka na te 30 min i gaśnie dopiero po upływie właśnie 30 min.
Dwa lata temu jeździłem całą zimę z zepsutym termostatem i przy włączonym Webasto miałem zawsze 90 stopi, po prostu piec dogrzewał płyn jak temp spadała.

Pozdrawiam
Tomasz_W-wa



Za ten post autor Tomasz_W-wa otrzymał podziękowanie od jaras99(Pt sty 12, 2018 19:18)
Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4123 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223 ... 275  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL