Teraz jest Cz mar 28, 2024 19:53

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 250 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz wrz 08, 2011 09:30 
Offline
Władca postów
Avatar użytkownika

Auto: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
Imię: Mateusz
Dołączył(a): Pt cze 10, 2011 10:21
Posty: 5031
Lokalizacja: Lubuskie
Podziękował : 80 razy
Otrzymał podziękowań: 373 razy
Wczoraj zrobiłem czujniki ciśnienia w oponach i wszystko ładnie działa.Wybrałem opcję bez przycisku czyli tylko połączenie pinu 13 i 27 w pompie kablem serwisowym.
Koszt kabelka 15zł
czas pracy ok45min na spokojnie

Resztę informacji pod LINKIEM z forum golfa V.

Mały filmik jak to działa w przypadku jednego klawisza(ESP).Przepraszam za jakość,ale telefon nie mógł złapać ostrości.
FILMIK

Po kolei co robię:
-jest gong od pasów
-przytrzymuje przycisk ESP-zapalają się kontrolka ESP i TPMS
-po chwili jest gong,że zresetowano TPMS
-klikam krótko przyciskiem w celu włączenia ESP
-koniec

Pozdrawiam Mateusz

_________________
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)


Ostatnio edytowano Wt sty 14, 2014 20:25 przez Muti, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz wrz 08, 2011 10:10 
Offline
Władca postów
Avatar użytkownika

Auto: Sharan 7N CFGB
Imię: Paweł
Dołączył(a): Pn maja 09, 2011 10:00
Posty: 3653
Lokalizacja: Łuków
Podziękował : 34 razy
Otrzymał podziękowań: 67 razy
wszystko ok... napisz nam tylko jaką to ma zasadę działania i co to nam faktycznie daje, bo wiemy tylko jak sie to resetuje...

P.S. oczywiście masz czujniki ciśnienia w oponach tak?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz wrz 08, 2011 11:00 
Offline
Władca postów
Avatar użytkownika

Auto: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
Imię: Mateusz
Dołączył(a): Pt cze 10, 2011 10:21
Posty: 5031
Lokalizacja: Lubuskie
Podziękował : 80 razy
Otrzymał podziękowań: 373 razy
Spadek ciśnienia wykrywa przez zmianę prędkosci kół.Resetujesz system i on widzi jakie każde koło ma "odchyly" od prędkości i do tego się kalibruje jakby,a póżniej w razie spadku cisnienia to koło zaczyna się kręcić szybciej i komp to wykrywa i zapala ci kontrolke.
To co jest napisane to wszystko co potrzeba,żeby dzialało.

_________________
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz wrz 08, 2011 11:05 
Offline
Władca postów
Avatar użytkownika

Auto: Sharan 7N CFGB
Imię: Paweł
Dołączył(a): Pn maja 09, 2011 10:00
Posty: 3653
Lokalizacja: Łuków
Podziękował : 34 razy
Otrzymał podziękowań: 67 razy
wszystko jasne... dzieki ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lis 09, 2011 19:04 
Offline
Przeglądacz
Avatar użytkownika

Auto: 1T3 CFHC 2011
Imię: ADAM
Dołączył(a): Pn lut 07, 2011 00:19
Posty: 71
Lokalizacja: koszalin/kołobrzeg
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz
cos mi nie hula ....

jest gong od pasów
-przytrzymuje przycisk ESP-zapalają się kontrolka ESP i TPMS
-kontrolka TPMS mrugnie 3 razy ale nie ma gonga i gaśnie
-klikam krótko przyciskiem w celu włączenia ESP
-koniec
upuściłem powietrze w przednim kole po przejechaniu 20km.zrobiłem jeszcze 2 km i żadnej reakcji ze strony TPMS

czy ktos testował czy faktycznie wykrywa spadek ciśnienia???

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lis 10, 2011 09:26 
Offline
Władca postów
Avatar użytkownika

Auto: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
Imię: Marcin
Dołączył(a): Śr wrz 08, 2010 21:48
Posty: 3397
Lokalizacja: PL
Podziękował : 116 razy
Otrzymał podziękowań: 723 razy
A masz zakodowany ESP by działal jako TPMS ?

_________________
Aktywacja Traffic Data (ruch drogowy online) dla radii MIB STD PQ, więcej na PW,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lis 10, 2011 22:45 
Offline
Przeglądacz
Avatar użytkownika

Auto: 1T3 CFHC 2011
Imię: ADAM
Dołączył(a): Pn lut 07, 2011 00:19
Posty: 71
Lokalizacja: koszalin/kołobrzeg
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz
spacewalker napisał(a):
A masz zakodowany ESP by działal jako TPMS ?

tzn,chodzi ci o kodowanie czyli od istniejącego -16384 to tak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lis 10, 2011 23:40 
Offline
Władca postów
Avatar użytkownika

Auto: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
Imię: Marcin
Dołączył(a): Śr wrz 08, 2010 21:48
Posty: 3397
Lokalizacja: PL
Podziękował : 116 razy
Otrzymał podziękowań: 723 razy
Chodzi mi o kodowanie , czyli tak jak ma byc z pomocnika kodowania.

_________________
Aktywacja Traffic Data (ruch drogowy online) dla radii MIB STD PQ, więcej na PW,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt lis 11, 2011 00:47 
Offline
Expert
Avatar użytkownika

Auto: Alhambra 7N
Imię: Maciej
Dołączył(a): Cz wrz 08, 2011 15:38
Posty: 1161
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Podziękował : 56 razy
Otrzymał podziękowań: 71 razy
spacewalker napisał(a):
Chodzi mi o kodowanie , czyli tak jak ma byc z pomocnika kodowania.


Oooo podłaczam sie .
Już mi tylko pozostało wpiąć się w pin 41-szy w ABS-ie (przycisk ''set'' i kabloteka zrobione ), tylko kodowanie , proszę łopatologicznie jak dla nowicjusza .

To w kodowaniu jakąś wartość (-16384) odejmujemy , czy znajdzie się to cóś w pomocniku długiego kodowania :?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lis 16, 2011 14:44 
Offline
Władca postów
Avatar użytkownika

Auto: Sharan 7N CFGB
Imię: Paweł
Dołączył(a): Pn maja 09, 2011 10:00
Posty: 3653
Lokalizacja: Łuków
Podziękował : 34 razy
Otrzymał podziękowań: 67 razy
mam zamiar z tym powalczyć w weekend...

Muti napisał(a):
Wybrałem opcję bez przycisku czyli tylko połączenie pinu 13 i 27 w pompie kablem serwisowym.


mówimy tu oczywiście o pompie ABS-u? oprócz kodowania wystarczy tylko połączyć te piny?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lis 16, 2011 14:52 
Offline
Expert
Avatar użytkownika

Auto: Alhambra 7N
Imię: Maciej
Dołączył(a): Cz wrz 08, 2011 15:38
Posty: 1161
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Podziękował : 56 razy
Otrzymał podziękowań: 71 razy
Tak wtyczka podłączeniowa pompy ABS-u . Dla wersji bez przycisku to ponoć łączymy dwa piny na pompie (13 i 27 ) a dla wersji z przycisiem ''SET'' wpinamy się pod 41 . Ale są różne pompy ,hmmm.....żeby tu nie polec i nie namieszać w ABS-ie :/

Z tego linku z Golfa :

W przypadku sterowników ESP kabelek serwisowy to 000 979 019 (to samo co 131 tylko mniejszy przekrój).
W przypadku MK60 kabelek wchodzi w pin 27 i łączy się z pinem 13.
W Elsie występuje jeszcze tylko jeden sterownik ale w nim są to odpowiednio piny 41 i 38 - więc coś innego niż MK60EC1 o którym pisał Krzycho.


W oryginalnym linku z Mytouran .de .
http://www.mytouran.de/html/reifendruckkontrolle.html


Podłączamy się pod 41


Kto by to jeszcze zweryfikował ?????


Ostatnio edytowano Śr lis 16, 2011 15:13 przez Maciej_F, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lis 16, 2011 14:54 
Offline
Władca postów
Avatar użytkownika

Auto: Sharan 7N CFGB
Imię: Paweł
Dołączył(a): Pn maja 09, 2011 10:00
Posty: 3653
Lokalizacja: Łuków
Podziękował : 34 razy
Otrzymał podziękowań: 67 razy
konkretniej... robimy ten zabieg na wtyczce pompy ABS, czy na wtyczce sterownika ABS, czy to to samo? :mrgreen: wiem chłosta mi sie należy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lis 16, 2011 16:36 
Offline
Władca postów
Avatar użytkownika

Auto: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
Imię: Mateusz
Dołączył(a): Pt cze 10, 2011 10:21
Posty: 5031
Lokalizacja: Lubuskie
Podziękował : 80 razy
Otrzymał podziękowań: 373 razy
Połącz piny we wtyczce pompy(stojąc przed maską po lewej stronie w głębi).Tylko sprawż dobrze który to 13.w nim powinien być sie podłączyć,jak nie ma to znaczy,że zle liczysz.Numery pinów są od zewnątrz obok tych tulejek w ktore wchodza kabelki z gumkami.Musisz dobrze poszukać.

_________________
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lis 16, 2011 18:44 
Offline
Władca postów
Avatar użytkownika

Auto: Sharan 7N CFGB
Imię: Paweł
Dołączył(a): Pn maja 09, 2011 10:00
Posty: 3653
Lokalizacja: Łuków
Podziękował : 34 razy
Otrzymał podziękowań: 67 razy
dzieki za konkretną odpowiedz...bede to robił w sobote i dam znać jak poszło...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn sty 02, 2012 23:17 
Offline
Specjalista

Auto: 2.0tdi AZV,2004r
Imię: andrzej
Dołączył(a): Pt paź 28, 2011 17:14
Posty: 572
Lokalizacja: stavanger
Podziękował : 84 razy
Otrzymał podziękowań: 30 razy
koledz mam problemik mi po zalozeniu tego wszystkiego i zakodowaniu mryga kontrolka jak trzymam set to kontrolka niemryga ale ja widac po puszczeniu nadal mryga w czym moze byc problem?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 250 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL