Witam kolegów,
wczoraj wyskoczyła mi kontrolka check engine. Byłem u kolegi na diagnozie - błędy jak w temacie
P000A - to położenie wałka rozrządu
P0016 - to błąd korelacji wałka rozrządu i wałka korbowego.
Myślicie, że szykuje się poważna wizyta w serwisie ( ten nieszczęsny łańcuch?)
Przebiegu mam ledwo 55k. Nie więcej ... bo mam go od nowości.
Błąd P000A i P0016
-
- Kandydat
- Posty: 5
- Rejestracja: ndz lut 08, 2015 12:02
- Auto:: VW Touran 1,4 TSI
- Imię:: Strazak
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Błąd P000A i P0016
..po takim przebiegu nie ma prawa się wyciągnąć ... chyba, że pochodzi z tej felernej produkcji dla VW. Dali babola i teraz próbują się dogadywać z poszczególnymi klientami. Koledze w serwisie w NIemczech zaproponowali 70% zniżki na części i 30% na robocizne. Ciekawy jestem co będzie z moim przypadkiem. Jutro wyrok z warsztatu ma przyjść 

- admin
- Władca postów
- Posty: 2336
- Rejestracja: sob sie 28, 2010 20:00
- Auto:: Touran
- Imię:: Maciek
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 24 razy
- Otrzymał podziękowań: 122 razy
- Kontakt:
Re: Błąd P000A i P0016
No masz 2010 r czyli felerny... dlatego napisałem ze ma prawo.
U kumatego mechaniora poza aso na ori częściach nie wychodzi tak drogo
U kumatego mechaniora poza aso na ori częściach nie wychodzi tak drogo

-
- Kandydat
- Posty: 5
- Rejestracja: ndz lut 08, 2015 12:02
- Auto:: VW Touran 1,4 TSI
- Imię:: Strazak
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Błąd P000A i P0016
no pewnie że nie wychodzi tak drogo, bo kumaty mechanior nie bierze ponad 200zł/h pracy 
Dziś wyrok ....
-- Wt lut 10, 2015 15:32 --
... jednak łańcuch ...
o kosztach nie piszę ... póki nie zapłacę ...
-- Wt lut 17, 2015 12:08 --
od zeszłego tygodnia sytuacja się pogorszyła ... ;(
Sam serwis przyznał, że już na słuch to gorzej wygląda - po wymianie łańcucha i pewnie całego tam osprzętu ( pan powiedział, że zrobili wszystko oczywiście zgodnie ze sztuką inżynierską oraz zgodnie z wytycznymi producenta), zaczęło im dzwonić w silniku.
Silnik rozebrany - pogięły się 2 zaworki na 1 cylindrze...powiedzieli, że tak przyjechałem ( chociaż mi wcześniej nie dzwoniło i jak doradca serwisowy wjeżdżał na warsztat to też nic nie budziło jego zastrzeżeń) ... pan znowu dolicza mi do rachunku ...
Czuję, że ktoś robi ze mnie kozła ofiarnego ...
-- Cz lut 19, 2015 13:54 --
no i po robocie,
autko jeździ jak poprzednio, dzięki temu, że VW wprowadził tzw Kulanzregelung ( dobra wola producenta) - dopłacili 50% do części i 70% do robocizny, ale jeszcze musiałem zrobić bieżący przegląd więc prawie 4k za to wszystko wyszło.
No teraz mogę powiedzieć - jak to w ogłoszeniach często stoi, że "samochód jest doinwestowany i nie wymaga żadnych nakładów"
Na układ rozrządu jest niby 2 lata gwarancji ( zapomniałem zapytać czy przebieg też jest brany pod uwagę - bo ja mało jeżdżę ... może jeszcze dopytam przy okazji).
Pojeździmy - zobaczymy

Dziś wyrok ....
-- Wt lut 10, 2015 15:32 --
... jednak łańcuch ...

o kosztach nie piszę ... póki nie zapłacę ...
-- Wt lut 17, 2015 12:08 --
od zeszłego tygodnia sytuacja się pogorszyła ... ;(
Sam serwis przyznał, że już na słuch to gorzej wygląda - po wymianie łańcucha i pewnie całego tam osprzętu ( pan powiedział, że zrobili wszystko oczywiście zgodnie ze sztuką inżynierską oraz zgodnie z wytycznymi producenta), zaczęło im dzwonić w silniku.
Silnik rozebrany - pogięły się 2 zaworki na 1 cylindrze...powiedzieli, że tak przyjechałem ( chociaż mi wcześniej nie dzwoniło i jak doradca serwisowy wjeżdżał na warsztat to też nic nie budziło jego zastrzeżeń) ... pan znowu dolicza mi do rachunku ...
Czuję, że ktoś robi ze mnie kozła ofiarnego ...
-- Cz lut 19, 2015 13:54 --
no i po robocie,
autko jeździ jak poprzednio, dzięki temu, że VW wprowadził tzw Kulanzregelung ( dobra wola producenta) - dopłacili 50% do części i 70% do robocizny, ale jeszcze musiałem zrobić bieżący przegląd więc prawie 4k za to wszystko wyszło.
No teraz mogę powiedzieć - jak to w ogłoszeniach często stoi, że "samochód jest doinwestowany i nie wymaga żadnych nakładów"

Na układ rozrządu jest niby 2 lata gwarancji ( zapomniałem zapytać czy przebieg też jest brany pod uwagę - bo ja mało jeżdżę ... może jeszcze dopytam przy okazji).
Pojeździmy - zobaczymy
- andrz3j
- Specjalista
- Posty: 892
- Rejestracja: czw mar 03, 2011 22:06
- Auto:: T1, 1.6 FSI BAG, 2003
- Imię:: Andrz3j
- Lokalizacja: lubuskie
- Podziękował: 27 razy
- Otrzymał podziękowań: 101 razy
Re: Błąd P000A i P0016
2 lata gwarancji bez limitu kilometrów. Wiem bo u siebie w fsi wymieniałem w aso. W aso tez mówili mi o przypadku golfa z tsi, który miał gorzej wyglądający łańcuch po rozebraniu wszystkiego niż mój przy 120 000 km.