Teraz jest N maja 20, 2018 11:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt maja 11, 2018 13:46 
Offline
Przeglądacz

Auto: vb x16xel/16mpi 1t0
Imię: Łukasz
Dołączył(a): Pt mar 09, 2018 01:21
Posty: 63
Lokalizacja: ST/SBL
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Na tą chwilę mniejsza o podciśnienia. Ale na benzynie tak mi szarpie autem że masakra, choćby z pod maski chciał wyskoczyć. Wczoraj wjezdzajac do garażu akurat braklo mi gazu, dzisiaj chciałem wyjechać i nie szło, po przejechaniu 300m zawrocilem bo nie szło jechać autem. Miga check świeci esp, szarpie dusi, miałem wrażenie że słychać jak pracuje przepustnica. W momencie gdy silnik chciał przygasnac otwiera się klapka w przepustnicy, silnik "nabiera" obrotów i trzask. I tak w koło. Zastanawiam się co raz bardziej czy to napewno kable bo na gazie jest ok a przecież pracuje na tych samych świecach i na Pb i na lpg

-- Pt maja 11, 2018 16:03 --

Żeby wymienić świece i kable muszę rozkręcić na pół kolektor ssący?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt maja 11, 2018 20:36 
Offline
Przeglądacz
Avatar użytkownika

Auto: Touran BSE 2006 LPG
Imię: Micz
Dołączył(a): Cz kwi 13, 2017 18:14
Posty: 96
Lokalizacja: BDG
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 14 razy
Można ściągnąć kolektor albo nie ściągać i klucz z 2 kardanami. Na youtubie jest parę filmików.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt maja 11, 2018 21:36 
Offline
Specjalista

Auto: Golf 5
Imię: Dexter
Dołączył(a): Cz kwi 10, 2014 13:38
Posty: 985
Lokalizacja: Slaskie
Podziękował : 23 razy
Otrzymał podziękowań: 133 razy
Nie trzeba demontować kolektora. Ja zawsze wymieniłem normalnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So maja 12, 2018 18:08 
Offline
Przeglądacz

Auto: vb x16xel/16mpi 1t0
Imię: Łukasz
Dołączył(a): Pt mar 09, 2018 01:21
Posty: 63
Lokalizacja: ST/SBL
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Szukam szukam tego mapsensora od gazu żeby podłączyć podcisnienie i nie umiem znaleźć..
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

-- So maja 12, 2018 18:15 --

Jeszcze zdjęcie sterownika i chyba jakis model od wtryskow gazu?
Obrazek
Obrazek

Dwa dni temu silnikiem szarpalo duszno na zegarach choinka itd. Dzisiaj wchodzę do garażu, odpalam i cisza, chodzi jak w zegarku.
Powiedzcie od czego to zależy. Wiadomo że nic nie zrobiłem przez te dwa dni tylko auto stało, nie wierzę że samo się psuje i samo naprawia bo coś musi mieć wpływ na to..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So maja 12, 2018 20:35 
Offline
Przeglądacz
Avatar użytkownika

Auto: Touran BSE 2006 LPG
Imię: Micz
Dołączył(a): Cz kwi 13, 2017 18:14
Posty: 96
Lokalizacja: BDG
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 14 razy
W końcu konkret zdjęcia. Starsze wersje Prins mogą nie mieć podciśnienia. Wtryskiwacze zależy jakie czasem da się wyczyścić.
Jak sam nie możesz ogarnąć to jedź do kumatego gazownika.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr maja 16, 2018 16:40 
Offline
Przeglądacz

Auto: vb x16xel/16mpi 1t0
Imię: Łukasz
Dołączył(a): Pt mar 09, 2018 01:21
Posty: 63
Lokalizacja: ST/SBL
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Wymieniłem kable z sentech na ngk, sentechy wytrzymały tylko 10kkm, oraz nowe świece z boschowskich zamienników na ngk, takie poleca producent. Trzy elektrodowe. Teraz silnik pracuje równo, jazdy próbnej jeszcze nie zrobiłem. Powiem wam że nawet inny zapach spalin w garażu się unosił po wymianie.
Pokaże wam w jakim stanie były stare świece. Były błędy 0301 i 0303 czyli 1 i 3 cylinder.
ObrazekObrazekObrazekObrazek

-- Śr maja 16, 2018 20:41 --

I wielki HOI.
Zrobiłem sobie wycieczkę, 15km w jedną stronę i tyle samo w drugą. Postanowiłem pierwsza 15tke zrobić na benzynie i ju, po 3km choinka na zegarach, ESP świeci check mruga. Poczekalem jak auto toche się rozgrzeje i dałem mu po garach. Stanąlem na boku, silnik na jałowym pracuje znowu nierowno i czuć jak przerywa. Kupiłem te złącze diagnostyczne BT co misiek wyżej polecił. Pokazuje błąd 0302, czyli przerwa w zapłonie na drugim cylindrze, jak to możliwe skoro kable i świece nowki. Przy okazji błąd 2626 też się pokazał.
Wyłączyłem i załączyłem jeszcze raz silnik. Wszystko się uspokoilo, pracuje równo i na zegarach pusto. Po przejechaniu kolejnych 3km znowu to samo. Nie równa praca i choinka na zegarach. Jechałem dalej i zauważyłem że kontrolka silnika mruga podczas jazdy ale powyżej 2,5k rpm i to na każdym biegu. Gdy odpuszczalem gaz lub jechałem poniżej tych obrotów kontrolka nie mrugla. Powyżej tych obrotów w czasie przyspieszania czułem krótkie impulsywne poszarpywanie.
Po przejechaniu tych 15km błąd 0302 się powtarzał razem z 2626/2251.
Co radzicie, mam nadzieję że więcej osób przeczyta posta niż misiek i dexter i coś doradzicie.. Auto póki co więcej stoi niż jeździ bo wolę wsiąść do 18letniego Opla i jeździć w spokoju.

Drugie 15km wracałem na gazie ta samo droga też dynamicznie i nic się nie działo.. Auto chodzi idealnie, błąd 2626 który z początku podejrzewałem że jest wina gazu też się ie pojawił.

-- N maja 20, 2018 08:15 --

Jakieś pomysły?
Ode mnie, jutro jadę wymienić filtr paliwa, zacznę od tego.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL