Teraz jest Cz paź 23, 2014 14:22

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz kwi 25, 2013 18:27 
Offline
Przeglądacz
Avatar użytkownika

Auto:
Imię:
Dołączył(a): Pn maja 14, 2012 14:48
Posty: 115
Lokalizacja: Puck
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
kilka miesięcy temu zepsuło się wspomaganie, czyli moduł elektroniczny, w zasadzie silnik działa, elektronika natomiast już nie...

poszukiwania używki spełzły na niczym, z wielu obietnic i światełek w tunelu do dziś pozostaje z ręką w nocniku..

zakupiłem również od Andreas-a używkę o oznaczeniu 1K1 909 144 F która po kombinacji z pinami działała właściwie do momentu przejechania kilku km po czym pojawiał się błąd, w zasadzie próba zastosowania wspomagania z 2 generacji nie powiodła się

moje wspomaganie to 1 generacja, czy komuś sie udało z powodzeniem zastosować 2 generację bez wymiany całej maglownicy ? czy wymiana maglownicy to rozsądny i skuteczny kierunek?

zaczynam sie oswajać z myślą że to tylko jedyny sposób by mieć wspomaganie i szerszej gamy zamienników wspomagania,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz kwi 25, 2013 19:17 
Online
Władca postów
Avatar użytkownika

Auto: 1T0 '05, 1K0 '05, 5J0 '10
Imię: Rołbert
Dołączył(a): Pn sty 17, 2011 15:04
Posty: 3830
Lokalizacja: Łódź
Podziękował : 207 razy
Otrzymał podziękowań: 124 razy
wiem o 2 osobach które przełożyły 2 generacji do auta z 1 generacją, niestety robili to im fachowcy w sensie jakiś warsztat, i na koniec był komunikat że dało się i hula, jedyne co to raczej o ile pamiętam to tylko zabawa z wtyczkami była

_________________
pozdraVWiam, jarry tel. 66(4+4) 403 66(3*3)
Image

"С другими европейскими народами можно достигать цели человеколюбивыми способами, а с русским – не так… Я имею дело не с людьми, а с животными, которых хочу переделать в людей" - Пётр I Алексеевич

*PW wyłączone - proszę pisać na email
*moje auto http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=7898
*mój kanał YT - http://www.youtube.com/user/VWTouranPol ... ist&view=1


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz kwi 25, 2013 21:26 
Offline
____________________
____________________

Auto: 2.0tdi AZV,2004r
Imię: andrzej
Dołączył(a): Pt paź 28, 2011 17:14
Posty: 363
Lokalizacja: stavanger
Podziękował : 14 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Kris na zlocie zrobicie moze

_________________
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt kwi 26, 2013 08:25 
Offline
Przeglądacz
Avatar użytkownika

Auto:
Imię:
Dołączył(a): Pn maja 14, 2012 14:48
Posty: 115
Lokalizacja: Puck
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
andreass211 napisał(a):
Kris na zlocie zrobicie moze


ze stoperem i pifkiem w ręku ?:P

[ Dodano: Pią Kwi 26, 2013 08:26 ]
jarry napisał(a):
wiem o 2 osobach które przełożyły 2 generacji do auta z 1 generacją, niestety robili to im fachowcy w sensie jakiś warsztat, i na koniec był komunikat że dało się i hula, jedyne co to raczej o ile pamiętam to tylko zabawa z wtyczkami była


tak, czytalem, komus udalo sie wstawic silnik z 2 do 1 generacji ?

[ Dodano: Czw Maj 02, 2013 00:20 ]
problem czesciowo rozwiazany, biorac pod uwage brak zamiennikow dla I generacji wstawilem cala kolumne, maglownice itp z rocznika 2007.. moj mechanik poradzil sobie z tym doskonale lecz nie moze ustawic wlasciwego kata kierwonicy, wiec niby dziala, ale nie dziala, help.. auto jezdzi...

[ Dodano: Nie Maj 12, 2013 23:45 ]
problem sie rozwiazal, prawidlowa adaptacja wykluczyla blad, jednakze w odczytach licznika jest blad wspomagania, pewnie kwestia wsdadu, jako tako w samym wspamaganiu jest ok, mam wrazenie ze dziala o niebo plynniej i lepiej, temat do zamkniecia:) jak komus sie napotoczy I generacji wspomaganie i bedzie mial z tym problem to go nie reanimowac bo to powroci- zrobic przekladke najlepiej z nastepnego modelu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt maja 17, 2013 01:29 
Offline
Użytkownik

Auto: Touran 1.9TDI AVQ 2003MY
Imię: Tomek
Dołączył(a): Cz gru 13, 2012 00:45
Posty: 158
Lokalizacja: Małopolska
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 75 razy
Jak już wymieniać to na 3 generacje.

Różnice między przekładniami kierowniczymi 2. i 3. generacji:
1)Inne umieszczenie złącza elektrycznego
2)W przekładni kierowniczej 3. generacji czujnik kąta skrętu kierownicy G85 jest umieszczony na przekładni. W przekładni kierowniczej 2. generacji czujnik ten znajduje się w sterowniku elektroniki kolumny kierownicy (w sterowniku pod kierownicą).
3)Numery katalogowe sterowników:
- jeśli numer katalogowy zaczyna się na 1K1 lub 1K2, przekładnia jest 2. generacji;(1K1.909.144.E-M)
- jeśli numer katalogowy zaczyna się na 1K0, przekładnia jest 3. generacji. (1K0.909.144.C 1K0.909.144.E 1K0.909.144.H 1K0.909.144. J)


Załączniki:
Komentarz: 3 generacja
3generacja.jpg
3generacja.jpg [ 51.65 KiB | Przeglądane 555 razy ]
Komentarz: 2 generacja
2generacja.jpg
2generacja.jpg [ 55.96 KiB | Przeglądane 555 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N maja 19, 2013 21:14 
Offline

Auto:
Imię:
Dołączył(a): N maja 19, 2013 14:40
Posty: 1
Lokalizacja: Łobez
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
TomTDI czy wymieniałeś może maglownice z 1 generacji na maglownicę z drugiej generacji? Jakie trzeba było dokładnie zrobić przeróbki? Wymienia się całą maglownicę czy tylko silnik? Mocowania, kostki pasują? Piszę ponieważ mam taki sam problem jak Kris_Poland miał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 20, 2013 08:09 
Offline
Przeglądacz
Avatar użytkownika

Auto:
Imię:
Dołączył(a): Pn maja 14, 2012 14:48
Posty: 115
Lokalizacja: Puck
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
kacper93 napisał(a):
TomTDI czy wymieniałeś może maglownice z 1 generacji na maglownicę z drugiej generacji? Jakie trzeba było dokładnie zrobić przeróbki? Wymienia się całą maglownicę czy tylko silnik? Mocowania, kostki pasują? Piszę ponieważ mam taki sam problem jak Kris_Poland miał.



pytales na priv wiec odpisuje:)

musisz wymienic cala maglownice np: na taka jaka ja mam 2 generacji 1K1 909 144 M, masz inaczej umiejscowione kostki od silnika elektrycznego i pracuje ono o niebo lepiej ...

silnika do 1 generacji nie proboj nawet szukac... nawet jak to dostaniesz, to szukanie dobrego egzemplarza to jak trafic 6 w totka...

jest to troche roboty ale wychodzi na dluzsza mete taniej,

[ Dodano: Pon Maj 20, 2013 08:33 ]
TomTDI napisał(a):
3)Numery katalogowe sterowników:
- jeśli numer katalogowy zaczyna się na 1K1 lub 1K2, przekładnia jest 2. generacji;(1K1.909.144.E-M)
- jeśli numer katalogowy zaczyna się na 1K0, przekładnia jest 3. generacji. (1K0.909.144.C 1K0.909.144.E 1K0.909.144.H 1K0.909.144. J)


twoje numery dotycza silnikow wspomagania czy calej maglownicy ?
nie powinno to byc 1k1 423 055 ? w zasadzie musi byc od roku 2004


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt maja 21, 2013 21:43 
Offline
Użytkownik

Auto: Touran 1.9TDI AVQ 2003MY
Imię: Tomek
Dołączył(a): Cz gru 13, 2012 00:45
Posty: 158
Lokalizacja: Małopolska
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 75 razy
numery dotyczą sterowników(silników) - to co odczytuje VAS/VCDS na 44


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt paź 22, 2013 14:58 
Offline
Początkujący

Auto: Touran 1.9 AVQ, 2003
Imię: Robert
Dołączył(a): Śr sie 17, 2011 12:31
Posty: 40
Lokalizacja: Lubawa
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Witam
TomTDI mam pytanie czyli udało CI się rozwiązać brak wspomagania, napisz jakie ewentualnie przeszkody można napotkać.
I z ostaniego Twojego postu zrozumiałem, że trzeba zwrócić uwage na nr części ale nie samej maglownicy a samego silnika wspomagania?
Czy jest jakaś różnic między maglownicą + silnik wspomagania z silnika 2.0 do 1.9.
Możę jakieś ewentulne namiary na kogoś od części...
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz sty 23, 2014 21:34 
Offline
Początkujący
Avatar użytkownika

Auto: Touran 1,9 TDI AVQ 2003r.
Imię: Tomek
Dołączył(a): Śr sie 28, 2013 18:36
Posty: 23
Lokalizacja: LUBUSKIE
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
po czasie sie wypowiem ale moze komus to pomoże w wyborze maglownicy , 1k1909143L ten numer silnika można wymienic na 1k1909144L drugiej generacji !!! 100 % bedzie działać.
Pozdrawiam :piwo:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt sty 24, 2014 00:49 
Offline
Użytkownik

Auto: Touran 1.9TDI AVQ 2003MY
Imię: Tomek
Dołączył(a): Cz gru 13, 2012 00:45
Posty: 158
Lokalizacja: Małopolska
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 75 razy
tybur007
Jak rozumiem chcesz powiedzieć że do przekładni pierwszej generacji założyłeś silnik od drugiej generacji i wszystko jest ok, oczywiście poza wiązką elektryczną?

_________________
Jak pomogłem kliknij na podziękowanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So sty 25, 2014 21:59 
Offline
Początkujący
Avatar użytkownika

Auto: Touran 1,9 TDI AVQ 2003r.
Imię: Tomek
Dołączył(a): Śr sie 28, 2013 18:36
Posty: 23
Lokalizacja: LUBUSKIE
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
nie sam silnik ... przekładnie z silnikiem nowej generacji !!!!
samego silnika sie nie wymienia!!
uwierz ,, przegryzłem ten temat.....:)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: czarny73 i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

regeneracja turbosprezarek | regeneracja wtryskiwaczy