Sportrac 5 jak na razie złego słowa powiedzieć nie mogę jeszcze nie wiem jak będzie na mokrym ale na suchym w zakrętach trzyma jak przyklejony spalanie po zmianie z zimówek spadło także też na plus ale największym ich plusem jest cena a jak z wytrzymałością to się okaże.
Conti CPC5 według mnie są zbyt miękkie. Dunlopy SP Sport Fastresponse (miałem wcześniej były głośniejsze ale i bardziej stabilne podczas nagłych manewrów na suchym). Na mokrym nie mam zastrzeżeń.
Ja już na swoich Sportrac 5 (Vredestein) przejeździłem 1,5k km i powiem Wam, że rewelacja. Na suchym czy mokrym pięknie trzymają, przy hamowaniu Touran staje w miejscu Zobaczymy jak będzie z żywotnością... jeśli chodzi o hałas... hmm przy 120-140 już słychać, po mieście słysze tylko radio albo silnik
planuje zakup felg 16 5X112 6 CALI, będą dobrze do tego pasowały opony CONTINENTAL PREMIUM CONT.5 205/55R16 94W? (czy może lepiej wziąć opone z końcówką XL ?)
Mam nadzieje że cały zestaw będzie pasował do mojego r-line;a:)
Ja to uważam że trochę bez sensu kupować do Tourana opony z indeksem prędkości większym niż V bo i tak z taką prędkością nie będzie się jeździło. Tak jak kolega GioW polecam Sportrac5 Touran w zakrętach idzie jak po szynach a hałas no to raczej jego brać przy większych prędkościach to nie wiem bo zawsze radio gra głośno ale jak za taką cenę to jestem mega zadowolony. No i jeszcze dodam że jak się jeździ z głową to spalanie u mnie spadło o jakieś pół litra po zmianie z 195/65/15 zimówek.
bdronka nie przeginaj. V wystarczy.
To i tak nie jest maksimum tylko prędkość przy której opona zachowuje swoje 100% właściwości.
To nie znaczy, że wybucha