cheles pisze:spiochu pisze:Czy ktoś wie, dlaczego podane są różne ciśnienia, szczególnie dla samochodu nieobciążonego?
Jeżeli się nie mylę to są prawa fizyki. Opony
w obciążonym aucie potrzebuję większego ciśnienia z uwagi na to, że auto jest cięższe i opony muszą mieć lepszą przyczepność, wchodzi też zużycie bieżnika. Poprawcie jak się mylę.
Tak, tak
cheles ja to wszystko rozumiem, chodzi mi o to, że pokazane są 3 naklejki, na których dla samochodu
nieobciążonego są ciśnienia 2,3/2,3 lub 2,6/2,6 lub 2,5/2,5. Aż takiej różnicy
w wyposażeniu nie może chyba być, żeby masy
własne aut nieobciążonych miały znaczenie przy obciążenia opon. Prędzej stawiam na motor/przekładnie. Dla jasności: 2,6/2,6 to dla tourana 1,9 BLS z manualną skrzynia - ciekawe, jak reszta.
cheles pisze:
Co do rozmiarów dojazdówki [...]
Czy to oszczędność, pewnie wg nich tak ale jak wiadomo, że zestaw naprawczy jest jednorazowy, który musisz dokupić, a dojazdówka posłuży.
To jest oszczędność vw, którą można zauważyć między przed a poliftami: plastykowa obudowa akumulatora, siateczka
w bocznej ściance bagażnika, uchwyt do rolety bagażnika, (przykłady można pewnie jeszcze mnożyć) - wszystko to występuje
w przedliftach,
w poliftach już tego nie uświadczysz, chyba że sobie dołożysz. Fakt,
w przedliftach były wersje z pełnym kołem zapasowym jak i z zestawem naprawczym, ale naklejkę z rozmiarem dojazdówki mają wszystkie, a polifty już nie
