tak powinno być, bo pompka od dogrzewacza chodzi cały czas, bez względu na temperaturę...FUHradex1980 pisze:nieraz zaparkuję pod domem temperatura w pionie, gaszę autko a tu słyszę pompkę od dogrzewacza - czy tak powinno być
Webasto dogrzewacz ogrzewanie postojowe - usterki, naprawa
- jarry
- Władca postów
- Posty: 5698
- Rejestracja: pn sty 17, 2011 15:04
- Auto:: 1T1 '05, 521 '10, 542 '11
- Imię:: Rołbert
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 584 razy
- Otrzymał podziękowań: 829 razy
coś słabo odpytujesz googla 
w moim manualu o Webasto (są 2, przeróbka i naprawa) na pewno opisałem jak działa pompka, poza tym to co słyszysz to nie pompka V55 tylko wentylator komory spalania V6
(bynajmniej tak obstawiam ze względu na głośność pracy V55 i V6)
w moim manualu o Webasto (są 2, przeróbka i naprawa) na pewno opisałem jak działa pompka, poza tym to co słyszysz to nie pompka V55 tylko wentylator komory spalania V6
pozdraVWiam, jarry
TEL. 66(osiem) 403 66(dziewięć)
"Frustra vivit, qui nemini prodest"
*PW wyłączone - proszę pisać na email
*moje auto http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=7898
*mój kanał YT - http://www.youtube.com/user/VWTouranPol ... ist&view=1
TEL. 66(osiem) 403 66(dziewięć)
"Frustra vivit, qui nemini prodest"
*PW wyłączone - proszę pisać na email
*moje auto http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=7898
*mój kanał YT - http://www.youtube.com/user/VWTouranPol ... ist&view=1
- lolek30
- Posty: 4
- Rejestracja: śr wrz 25, 2013 17:38
- Auto:: Touran 2.0 TDI AZV 2003
- Imię:: Bartek
- Lokalizacja: Gliwice
Pomoże ktoś, poniżej wkleje Bledy z autoscana zastanawia mnie blad Airbag-u który wyskakuje tylko w adresie 18 mianowicie 01321 (j234) jest on tylko w tym adresie i ponadto mam dziwna sytuacje z piecem pomimo tylu bledow po przekręceniu kluczyka chodzi caly czas nawet +20`C skoro blad 02251 Heater Unit Locked odpowiada za jak się nie myle wylaczenie pieca.
Address 18: Aux. Heat Labels: None
Part No: 1K0 815 071 A
Component: Zuheizer 0506
Revision: B Serial number: 09006207
Coding: 0000011
Shop #: WSC 01324 785 00200
VCID: 234FF155E2CED91
5 Faults Found:
01411 - Temperature Sensor (G18)
007 - Short to Ground - Intermittent
Freeze Frame:
Error Code: 22292
Text: 00.00.00
Clock: 12:52
Malfunction
Temperature: 205.0°C
Temperature: 76.0°C
02251 - Heater Unit Locked
000 - - - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Error Code: 22292
Text: 00.00.00
Clock: 12:52
Malfunction
Temperature: 205.0°C
Temperature: 76.0°C
Ign. Timing: 0.2 °ATDC
Raw, Form. N/A: 000 000 000
00664 - Fuel gauge
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Error Code: 32164
Text: 00.00.00
Clock: 15:40
01321 - Control Module for Airbags (J234)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Error Code: 63631
Text: 00.00.00
Clock: 18:32
00457 - Control Module for Network (J519)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Error Code: 63631
Text: 00.00.00
Clock: 18:32
Address 18: Aux. Heat Labels: None
Part No: 1K0 815 071 A
Component: Zuheizer 0506
Revision: B Serial number: 09006207
Coding: 0000011
Shop #: WSC 01324 785 00200
VCID: 234FF155E2CED91
5 Faults Found:
01411 - Temperature Sensor (G18)
007 - Short to Ground - Intermittent
Freeze Frame:
Error Code: 22292
Text: 00.00.00
Clock: 12:52
Malfunction
Temperature: 205.0°C
Temperature: 76.0°C
02251 - Heater Unit Locked
000 - - - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Error Code: 22292
Text: 00.00.00
Clock: 12:52
Malfunction
Temperature: 205.0°C
Temperature: 76.0°C
Ign. Timing: 0.2 °ATDC
Raw, Form. N/A: 000 000 000
00664 - Fuel gauge
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Error Code: 32164
Text: 00.00.00
Clock: 15:40
01321 - Control Module for Airbags (J234)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Error Code: 63631
Text: 00.00.00
Clock: 18:32
00457 - Control Module for Network (J519)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Error Code: 63631
Text: 00.00.00
Clock: 18:32
-
tomix
- Zaawansowany
- Posty: 457
- Rejestracja: ndz wrz 23, 2012 19:29
- Auto:: Touran 1,6 TDI 2011
- Imię:: TOMEK
- Lokalizacja: WROCLAW-ŚWIDNICA
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 11 razy
witam, co sadzicie o tych pomkach V55 170 zl
ktos sie moze wypowiedziec czy te pomki nowe na tej aukcji to sa w miare czy nawet glowy sobie nimi nie zawracac. pozdrawiam
http://allegro.pl/show_item.php?item=3581939276
http://allegro.pl/show_item.php?item=3581939276
-
tomix
- Zaawansowany
- Posty: 457
- Rejestracja: ndz wrz 23, 2012 19:29
- Auto:: Touran 1,6 TDI 2011
- Imię:: TOMEK
- Lokalizacja: WROCLAW-ŚWIDNICA
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 11 razy
dlaczego ?
dlaczego uwazasz ze nie sa do Tourana ? Bo jeden krociec nie jest zalamany tylko wychodzi prosto ??? (czy cos innego widzisz) , jesli tylko to , to nie jest to problemem. Kostka ta sama.PozdrawiamStefano pisze:Pompki wygładaja na nowe, tylko to nie są do Tourana !
Pozdr.
witam pompka pasuje do turka osobiscie kupilem na pewno jest nowa tylko ne wiem w czym jest roznica w pompkach ze jedne sa wlasnie w tych cenach a inne ponad 400 zl.
krociec przelozylem i wszystko pasuje, gosc jeszcze jak ktos chce to wtyczke dorzuca w moim przypadku nie byla potrzebna bo pasuje wszystko.
Ostatnio zmieniony sob paź 05, 2013 13:12 przez tomix, łącznie zmieniany 1 raz.
- misqn
- Przeglądacz
- Posty: 88
- Rejestracja: sob sie 10, 2013 20:09
- Auto:: Touran 2.0 AZV '04
- Imię:: Michał
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował: 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 10 razy
Hej mam pytanie.... ostatnio wymienilem piec o takim samym numerze czesci. Okazalo sie, ze walnieta jest pompa wodna. 1. pytanie czy moge jezdzic bez pompy po skasowaniu bledow? 2. pytanie czy moge wymienic pompe na np. ta z aukcji wyzej lub szukac podobny
PPD
My car...My rules!!!
punto-freelander-polo-panda-TOURAN i seicento
My car...My rules!!!
punto-freelander-polo-panda-TOURAN i seicento
-
Piotr1979
- Specjalista
- Posty: 584
- Rejestracja: sob gru 03, 2011 19:07
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 8 razy
- Otrzymał podziękowań: 30 razy
Mogę pomóc tylko pyt. nr 1. Jeżeli pompa jest walnięta to tego jednego błędu na pewno nie wykasujesz nawet "zaklęciami" z bloku 42 VCDS. Webasto Ci się z takim błędem nie załączy ponieważ owe ustrojstwo po cyklu grzewczym musi się wystudzić a do tego właśnie potrzebna jest ta pompa - ona działa nawet po wyłączeniu zapłonu i cały obieg chłodzenia (blok silnika) robi wtedy za radiator.
Jeździć w walniętym Webasto możesz. Dodam, że nawet bez Webasta da radę, ale trzeba połączyć węże od obiegu płynu chłodniczego przy wejściu/wyjściu z Webasta i pewnie jakoś zabezpieczyć króciec paliwa, chociaż pompa i tak nic nie poda.
Jak się mylę to niech mnie spece od ogrzewania poprawią.
Jeździć w walniętym Webasto możesz. Dodam, że nawet bez Webasta da radę, ale trzeba połączyć węże od obiegu płynu chłodniczego przy wejściu/wyjściu z Webasta i pewnie jakoś zabezpieczyć króciec paliwa, chociaż pompa i tak nic nie poda.
Jak się mylę to niech mnie spece od ogrzewania poprawią.
Szukajcie a znajdziecie.
-
tomix
- Zaawansowany
- Posty: 457
- Rejestracja: ndz wrz 23, 2012 19:29
- Auto:: Touran 1,6 TDI 2011
- Imię:: TOMEK
- Lokalizacja: WROCLAW-ŚWIDNICA
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 11 razy
poprosze o pomoc
witam, sytuacja wyglada tak kupilem kabelek o jarrego, zaczelo sie siedze caly czas w aucie a ostatnio to od 18 do 1 w nocy(bylbym dluzej pewnie ale "przyszli"po mnie) Cos z moim dogrzewaczem nie tak. odpalam mu test wszystkie wskazania i parametry ok tak jak w instrukcji jarrego. Odpalam BASIC SETTINGS .... i sie dzieje dymi(nie zawsze) i tempertura rosnie bardzo szybko do 120 stopni po czym spada do okolo 70 i cykl sie powtarza-- to raczej pompka V55 ale w tescie paramtry ok. Na nastepny dzien zderzak z auta i sprawdzam odpalam program ale pompki nie czuje w reku wogole zero drgan itp. Czyli pompka do wymiany(kupie na dniach).Ale dzis u mnie 4 stopnie opalam auto jade kawalek ale cos nie tak po pare km a tu cieplo leci -- dogrzewacz dziala. To jak z ta pompka u mnie na postoju nie chodzi a podczas jazdy jest ok ? dzis sprawdzilem wyskoczyl mi blad
01444 - Under-Voltage Shut-Off (Automatic)
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Reset counter: 152
Mileage: 25312 km
Time Indication: 0
Date: 2030.14.27
Time: 07:31:01
dzieki za odpowiedz
01444 - Under-Voltage Shut-Off (Automatic)
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Reset counter: 152
Mileage: 25312 km
Time Indication: 0
Date: 2030.14.27
Time: 07:31:01
dzieki za odpowiedz
-
Piotr1979
- Specjalista
- Posty: 584
- Rejestracja: sob gru 03, 2011 19:07
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 8 razy
- Otrzymał podziękowań: 30 razy
A może kolego jest tak, że masz słaby akumulator albo coś nie halo z napięciem. Wnioskuję z komunikatu poniżej.
Under-Voltage Shut-Off (Automatic)
Chyba Boardnetz kontroluje sprawę napięcia i pozwala na tyle wyssać z aku, żeby Ci do rozruchu auta starczyło - priorytet rozruchu, a nie ogrzewania. Ja bym zaczął od sprawdzenia baterii.
PZDR
Under-Voltage Shut-Off (Automatic)
Chyba Boardnetz kontroluje sprawę napięcia i pozwala na tyle wyssać z aku, żeby Ci do rozruchu auta starczyło - priorytet rozruchu, a nie ogrzewania. Ja bym zaczął od sprawdzenia baterii.
PZDR
Ostatnio zmieniony pn wrz 30, 2013 10:24 przez Piotr1979, łącznie zmieniany 1 raz.
Szukajcie a znajdziecie.
-
Piotr1979
- Specjalista
- Posty: 584
- Rejestracja: sob gru 03, 2011 19:07
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 8 razy
- Otrzymał podziękowań: 30 razy
Przygasają kontrolki przy rozruchu, kiepsko kręci rozrusznik? Najlepiej podjechać do fachowca elektryka i niech Ci ten akumulator sprawdzi. Zmierz napięcie bez włączonego silnika, sprawdź sobie jakie masz oczko w akumulatorze - jeżeli masz. Ma być zielone. Może klemy masz luźne, zaśniedziałe- zdjąć wyczyścić zabezpieczyć dokręcić śruby, tylko w panikę nie wpadać jak ESP zwariuje na chwilę.
Ja mam Cie uczyć? - wujek Google:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic827042.html
"Kończy się" kolokwialnie znaczy: "do wymiany". Najpierw jednak sugeruję nieodpłatną wizytę u speca od akumulatorów lub przynajmniej elektryki samochodowej.
Czytać, czytać ,szukać.
Ja mam Cie uczyć? - wujek Google:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic827042.html
"Kończy się" kolokwialnie znaczy: "do wymiany". Najpierw jednak sugeruję nieodpłatną wizytę u speca od akumulatorów lub przynajmniej elektryki samochodowej.
Czytać, czytać ,szukać.
Szukajcie a znajdziecie.
-
tomix
- Zaawansowany
- Posty: 457
- Rejestracja: ndz wrz 23, 2012 19:29
- Auto:: Touran 1,6 TDI 2011
- Imię:: TOMEK
- Lokalizacja: WROCLAW-ŚWIDNICA
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 11 razy
wrocilem
i oto mi chodzilo, dziekuje
po dluzszej chwili
wlasnie wrocilem z mierzenia aku wyglada ze jest ok, ale orginal to to nie jest, nazwy zadnej, zadnych parametrów(brak metki) I tak
1.nie wlaczam silnika(tylko zaplon) startuje z odpaleniem dogrzewacza-- szybko 120 stopni -spadek na ok.70 i powrot do 120 cykl sie powtarza
2. silnik wlaczony, bieg jalowy odpalam dogrzewacz sytuacja identyczna jak wyzej
3. silnik wlaczony , bieg jalowy przykladowo 100 stopni pokazuje w vcds i naciskam gaz trzymam na obrotach i temp w ogrzewaczu od razu spada sie normuje, tak samo podczas jazdy jest.
czy mam od razu wywalic akumulator czy moze cos innego boli mego turka. Dziekuje za sugestie. Jeszcze jak dzis zdaze to przeloze inny akumulator i wtedy bedzie wiadomo.
dzis przelozylem aku z innego auta to samo, czyli akumulator nalezy wykluczyc. Czyli teraz bede wymienial pompe wody oby to bylo to.
po dluzszej chwili
wlasnie wrocilem z mierzenia aku wyglada ze jest ok, ale orginal to to nie jest, nazwy zadnej, zadnych parametrów(brak metki) I tak
1.nie wlaczam silnika(tylko zaplon) startuje z odpaleniem dogrzewacza-- szybko 120 stopni -spadek na ok.70 i powrot do 120 cykl sie powtarza
2. silnik wlaczony, bieg jalowy odpalam dogrzewacz sytuacja identyczna jak wyzej
3. silnik wlaczony , bieg jalowy przykladowo 100 stopni pokazuje w vcds i naciskam gaz trzymam na obrotach i temp w ogrzewaczu od razu spada sie normuje, tak samo podczas jazdy jest.
czy mam od razu wywalic akumulator czy moze cos innego boli mego turka. Dziekuje za sugestie. Jeszcze jak dzis zdaze to przeloze inny akumulator i wtedy bedzie wiadomo.
dzis przelozylem aku z innego auta to samo, czyli akumulator nalezy wykluczyc. Czyli teraz bede wymienial pompe wody oby to bylo to.
Ostatnio zmieniony śr paź 02, 2013 17:18 przez tomix, łącznie zmieniany 1 raz.