Mam nadzieję, że uda mi się zdjąć lampy bez zrzucania zderzaka....
Lampy skrętne Bi-XENON LED zamiast zwykłych 10-12
- niko02
- Władca postów
- Posty: 4501
- Rejestracja: sob lip 16, 2011 15:00
- Auto:: BKD 2004r. 207KM 470Nm
- Imię:: Michał
- Lokalizacja: Szadek/Łódź/Warszawa
- Podziękował: 384 razy
- Otrzymał podziękowań: 325 razy
Re: Lampy skrętne Bi-XENON LED zamiast zwykłych 10-12
Powiem Ci adamki, że pierwszą też trochę skatowałem, bo brałem się, jak pies za jeża
(niedwuznacznie)
i robiłem ją ponad 3h. Drugą zrobiłem w 15 minut, dzisiaj są już złożone, zasilikonowane i schną. Jutro zdejmuję swoje, a te zakładam na podmiankę ale myślę, że do niedzieli skończę.
Mam nadzieję, że uda mi się zdjąć lampy bez zrzucania zderzaka....
Mam nadzieję, że uda mi się zdjąć lampy bez zrzucania zderzaka....
- Turanek
- Władca postów
- Posty: 2736
- Rejestracja: sob sie 28, 2010 23:55
- Auto:: 2x5T1
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: lubuskie
- Podziękował: 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 111 razy
Re: Lampy skrętne Bi-XENON LED zamiast zwykłych 10-12
Lampy rozkleiłeś, a linka nie możesz znaleźćdamiangost pisze:Rozklejenie lampy po demontażu w 1T3 to bułka z masłem, pokaż link jeśli możesz do takiego zestawu bo nie mogę namierzyć.
Proszę tutaj
-
damiangost
- Początkujący
- Posty: 10
- Rejestracja: ndz wrz 15, 2013 10:10
- Auto:: Touran 5T
- Imię:: Damian
- Lokalizacja: Płock
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Re: Lampy skrętne Bi-XENON LED zamiast zwykłych 10-12
Lampy rozkleiłeś, a linka nie możesz znaleźć 
Proszę tutaj
Nie rozkleiłem lamp tych co mam na aucie, kupiłem drugie w tym celu żeby wyjąc z nich wtyczki ;-), włozyć do nowych Bi xenon w taki sposób aby w elektryce pojazdu nie majstrować do momentu kiedy nie bedę miał pełnego kompletu aby złozyc na gotowo, na oryginał.
Mowa była o oryginalnych lampach Bi Xenon z LEDAMI do 1T3 a to co Ty wysyłasz to jakiś Chinski badziew, nie wspominając o walorach estetycznych, zwykły człowiek nie znający się na motoryzacji by widział że jest to rozwiązanie "NO NAME"
Proszę tutaj
Nie rozkleiłem lamp tych co mam na aucie, kupiłem drugie w tym celu żeby wyjąc z nich wtyczki ;-), włozyć do nowych Bi xenon w taki sposób aby w elektryce pojazdu nie majstrować do momentu kiedy nie bedę miał pełnego kompletu aby złozyc na gotowo, na oryginał.
Mowa była o oryginalnych lampach Bi Xenon z LEDAMI do 1T3 a to co Ty wysyłasz to jakiś Chinski badziew, nie wspominając o walorach estetycznych, zwykły człowiek nie znający się na motoryzacji by widział że jest to rozwiązanie "NO NAME"
- Turanek
- Władca postów
- Posty: 2736
- Rejestracja: sob sie 28, 2010 23:55
- Auto:: 2x5T1
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: lubuskie
- Podziękował: 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 111 razy
Re: Lampy skrętne Bi-XENON LED zamiast zwykłych 10-12
Teraz będzie OT: Znalazłem rozwiązanie, więc podałem link, niczego nie wysyłam. Jak nie dostaniesz tego w ręce, to trudno ocenić jakość wykonania i funkcjonowania, takie jest moje zdanie.damiangost pisze:... a to co Ty wysyłasz to jakiś Chinski badziew, nie wspominając o walorach estetycznych, zwykły człowiek nie znający się na motoryzacji by widział że jest to rozwiązanie "NO NAME"
Poza tym jedni lubią jak im cyganie grają, a inni jak im z butów śmierdzi - sprawa gustu.
Więc powodzenia życzę w dalszych pracach...
Koniec OT,
-
damiangost
- Początkujący
- Posty: 10
- Rejestracja: ndz wrz 15, 2013 10:10
- Auto:: Touran 5T
- Imię:: Damian
- Lokalizacja: Płock
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Re: Lampy skrętne Bi-XENON LED zamiast zwykłych 10-12
Dokładnie, tak jak napisałeś jak nie dostaniesz czegoś w rece to nie oceniaj jakiej to jest jakości, tak się składa że widziałem taki zestaw zamontowany w Touran 2003 i własciciel samochodu szybko zmieniał ten zestaw na zwykłe lampy , podobnie w VW T5, zauważ że ten sam zestaw wystawiają do wszystkich aut jako dedykowany pod konkretny model samochodu.
Wg. mnie jesli cos jest do wszystkiego = jest do niczego.
OT. Koniec ;]
-- 25 sty 2014, o 17:57 --
Tak więc temat co do przednich reflektorów w 1T3 ogarniety ze zwykłych H7 H15 na oryginalne
bi xenon + Led.
Póki co bez sprysków i poziomowania ale bez błędów na desce i przyciemnianiem ledów podczas uruchomionych kierunkowskazów (nie mylić z całkowitym przygasaniem).
Wg. mnie jesli cos jest do wszystkiego = jest do niczego.
OT. Koniec ;]
-- 25 sty 2014, o 17:57 --
Tak więc temat co do przednich reflektorów w 1T3 ogarniety ze zwykłych H7 H15 na oryginalne
bi xenon + Led.
Póki co bez sprysków i poziomowania ale bez błędów na desce i przyciemnianiem ledów podczas uruchomionych kierunkowskazów (nie mylić z całkowitym przygasaniem).
- andrzejr6
- Początkujący
- Posty: 11
- Rejestracja: ndz gru 21, 2014 10:42
- Auto:: 1T2T21 1.9TDI bsl
- Imię:: Andrzej
- Lokalizacja: Maków Maz.
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Lampy skrętne Bi-XENON LED zamiast zwykłych 10-12
Mój znajomy ma sprawdzony patent na rozklejenie lamp.Wkłada je do rozgrzanego do 150 st. piekarnika na kilka minut.W mercedesie to ok 5 min.Czas może się różnić w zależności od użytego silikonu.Zaleca obserwować i co jakiś czas sprawdzić czy już ,, puszcza" .W ten sposób już kilka razy to robił zawsze z pozytywnym skutkiem. 
- Turanek
- Władca postów
- Posty: 2736
- Rejestracja: sob sie 28, 2010 23:55
- Auto:: 2x5T1
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: lubuskie
- Podziękował: 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 111 razy
Re: Lampy skrętne Bi-XENON LED zamiast zwykłych 10-12
Otwieranie lamp opisywał już kiedyś Niko przy okazji tuningu wkładów ze srebrnych na czarne.
- muchazar
- Początkujący
- Posty: 32
- Rejestracja: pn maja 12, 2014 13:30
- Auto:: 1T3, 2.0 CFHC 178KM 393Nm
- Imię:: Andrzej
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Lampy skrętne Bi-XENON LED zamiast zwykłych 10-12
Damiangost.
Może robiłeś jakieś fotki po zmianie lamp? Czy napotkałeś jakieś problemy z kodowaniem? Możesz podać jakieś zestawienie jakie części trzeba kupić żeby zabierać się za wymianę?
-- Pn kwi 13, 2015 22:50 --
Siemka.
Właśnie zamierzam się zabrać za montaż xenonów do swefo 1t3. Mam już skompletowane części i chciałbym zacząć od montażu czujników poziomowania świateł. Za cholere nie wiem jak mają one być zamocowane na zawieszeniu więc mam gorącą prośbę - czy ktoś kto ma 1T3 mógłby zrobić zdjęcie zawieszenia z czujnikami i wysłać mi na maila? Będę bardzo wdzięczny i zobowiązany jakimś piwkiem przy okazji jakiegoś zlotu. Z gór wielkie dzięki.
-- Śr gru 21, 2016 10:37 --
Cześć.
Chyba nie jest to prosty temat skoro nikt nic w tym temacie nowego nie pisze? Ja nadal się za to nie zabrałem ponieważ nie mam jeszcze kompletu informacji jak to wszystko zrobić.
-- So mar 18, 2017 22:35 --
Witajcie.
A więc lampy wymienione, czujniki na zawieszeniu założone, okablowanie zrobione, ale niestety mam problem z zakodowaniem modułu zasięgu reflektorów J745. Poniżej skan
Address 55: Xenon Range (J745) Labels: 5M0-907-357-V3.clb
Part No SW: 5M0 907 357 F HW: 7L6 907 357 C
Component: AFS-ECU H04 0111
Revision: -------- Serial number: --------------
Coding: 021200000B000200
Shop #: WSC 05311 115 00000
ASAM Dataset: EV_HeadlRegulVWAFSPt 002016
ROD: EV_HeadlRegulVWAFSPt.rod
VCID: 377B5B9E8E3AEEA6659-8062
Left_headlamp_power_output_stage:
Subsystem 1 - Part No SW: 1T0 941 329 A HW: 1T0 941 329 A
Component: LeiMo links H06 0007
Coding: 320000
Right_headlamp_power_output_stage:
Subsystem 2 - Part No SW: 1T0 941 329 A HW: 1T0 941 329 A
Component: LeiMo rechts H06 0007
Coding: 3F0000
3 Faults Found:
13636608 - Control Module Incorrectly Coded
U1014 00 [137] - -
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 212
Mileage: 196002 km
Date: 2034.14.31
Time: 16:33:49
5276400 - Power Output Module for Right Headlamp
C1082 F0 [137] - Not Coded
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 212
Mileage: 196002 km
Date: 2034.14.31
Time: 16:33:49
5276145 - Power Output Module for Left Headlamp
C1081 F1 [137] - Incorrectly Coded
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 212
Mileage: 196002 km
Date: 2034.14.31
Time: 16:33:49
Jak próbuję cokolwiek zakodować w module J745 za każdym razem wywala "Coding Rejected, Error 31: Request out of range". Na forum Ross Tech doczytałem, że dopóki cały system master-slave jakim jest moduł zasięgu reflektorów J745 oraz moduły skrętu na reflektorach nie jest zestawiony prawidłowo, doputy nie da się go zakodować. Na tym samym forum doczytałem również, że problem może polegać na tym, że moduł J745 mam w wersji H04 natomiast moduły na lampach są w wersji H06 i moduł master J745, który jest w wersji niższej niż slave nie komunikuje się z modułami slave. Czy ktoś mógłby potwierdzić lub nie, że moja teoria dotycząca problemu jest właściwa? I czy jeśli kupię moduł np w wersji H09 (nie znalazłem H06) to czy zadziała on z modułami, które mam obecnie na lampach? A może ktoś widzi inne rozwiązanie tego problemu np zmiana software? Za wszelkie sugestie przybliżające do rozwiązania problemu będę bardzo wdzięczny.
-- Pt mar 24, 2017 22:00 --
Cześć.
Problem połączenia i błędów ogarnięty. Autopoziom działa, skręcanie świateł też. Nie działają tylko długie
i jak dotąd nie mam pomysłu na to. Może ktoś coś?
-- Pt kwi 21, 2017 21:50 --
Cześć.
A więc wszystko załatwione. Trochę to trwało ale całość już mam za sobą. Światła bez błędów, długie po CANie. Zostało wszystko poskładać i cieszyć się efektem. Życzę powodzenia innym w dłubaniu i przeróbkach.
Pozdrawiam wszystkich, którzy pomogli mi w rozwiązywaniu problemów ze światłami.
Może robiłeś jakieś fotki po zmianie lamp? Czy napotkałeś jakieś problemy z kodowaniem? Możesz podać jakieś zestawienie jakie części trzeba kupić żeby zabierać się za wymianę?
-- Pn kwi 13, 2015 22:50 --
Siemka.
Właśnie zamierzam się zabrać za montaż xenonów do swefo 1t3. Mam już skompletowane części i chciałbym zacząć od montażu czujników poziomowania świateł. Za cholere nie wiem jak mają one być zamocowane na zawieszeniu więc mam gorącą prośbę - czy ktoś kto ma 1T3 mógłby zrobić zdjęcie zawieszenia z czujnikami i wysłać mi na maila? Będę bardzo wdzięczny i zobowiązany jakimś piwkiem przy okazji jakiegoś zlotu. Z gór wielkie dzięki.
-- Śr gru 21, 2016 10:37 --
Cześć.
Chyba nie jest to prosty temat skoro nikt nic w tym temacie nowego nie pisze? Ja nadal się za to nie zabrałem ponieważ nie mam jeszcze kompletu informacji jak to wszystko zrobić.
-- So mar 18, 2017 22:35 --
Witajcie.
A więc lampy wymienione, czujniki na zawieszeniu założone, okablowanie zrobione, ale niestety mam problem z zakodowaniem modułu zasięgu reflektorów J745. Poniżej skan
Address 55: Xenon Range (J745) Labels: 5M0-907-357-V3.clb
Part No SW: 5M0 907 357 F HW: 7L6 907 357 C
Component: AFS-ECU H04 0111
Revision: -------- Serial number: --------------
Coding: 021200000B000200
Shop #: WSC 05311 115 00000
ASAM Dataset: EV_HeadlRegulVWAFSPt 002016
ROD: EV_HeadlRegulVWAFSPt.rod
VCID: 377B5B9E8E3AEEA6659-8062
Left_headlamp_power_output_stage:
Subsystem 1 - Part No SW: 1T0 941 329 A HW: 1T0 941 329 A
Component: LeiMo links H06 0007
Coding: 320000
Right_headlamp_power_output_stage:
Subsystem 2 - Part No SW: 1T0 941 329 A HW: 1T0 941 329 A
Component: LeiMo rechts H06 0007
Coding: 3F0000
3 Faults Found:
13636608 - Control Module Incorrectly Coded
U1014 00 [137] - -
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 212
Mileage: 196002 km
Date: 2034.14.31
Time: 16:33:49
5276400 - Power Output Module for Right Headlamp
C1082 F0 [137] - Not Coded
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 212
Mileage: 196002 km
Date: 2034.14.31
Time: 16:33:49
5276145 - Power Output Module for Left Headlamp
C1081 F1 [137] - Incorrectly Coded
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 212
Mileage: 196002 km
Date: 2034.14.31
Time: 16:33:49
Jak próbuję cokolwiek zakodować w module J745 za każdym razem wywala "Coding Rejected, Error 31: Request out of range". Na forum Ross Tech doczytałem, że dopóki cały system master-slave jakim jest moduł zasięgu reflektorów J745 oraz moduły skrętu na reflektorach nie jest zestawiony prawidłowo, doputy nie da się go zakodować. Na tym samym forum doczytałem również, że problem może polegać na tym, że moduł J745 mam w wersji H04 natomiast moduły na lampach są w wersji H06 i moduł master J745, który jest w wersji niższej niż slave nie komunikuje się z modułami slave. Czy ktoś mógłby potwierdzić lub nie, że moja teoria dotycząca problemu jest właściwa? I czy jeśli kupię moduł np w wersji H09 (nie znalazłem H06) to czy zadziała on z modułami, które mam obecnie na lampach? A może ktoś widzi inne rozwiązanie tego problemu np zmiana software? Za wszelkie sugestie przybliżające do rozwiązania problemu będę bardzo wdzięczny.
-- Pt mar 24, 2017 22:00 --
Cześć.
Problem połączenia i błędów ogarnięty. Autopoziom działa, skręcanie świateł też. Nie działają tylko długie
-- Pt kwi 21, 2017 21:50 --
Cześć.
A więc wszystko załatwione. Trochę to trwało ale całość już mam za sobą. Światła bez błędów, długie po CANie. Zostało wszystko poskładać i cieszyć się efektem. Życzę powodzenia innym w dłubaniu i przeróbkach.
Pozdrawiam wszystkich, którzy pomogli mi w rozwiązywaniu problemów ze światłami.
2.0 CFHC, 178KM, 393 Nm
- muchazar
- Początkujący
- Posty: 32
- Rejestracja: pn maja 12, 2014 13:30
- Auto:: 1T3, 2.0 CFHC 178KM 393Nm
- Imię:: Andrzej
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Lampy skrętne Bi-XENON LED zamiast zwykłych 10-12
Witaj.
Okazało się, że musi być odpowiedni sterownik świateł kierowanych. Najpierw miałem od passata i na tym sterowniku nie działały światła długie. Dopiero wymiana na takie jak pokazuje Etka rozwiązało problem.
Okazało się, że musi być odpowiedni sterownik świateł kierowanych. Najpierw miałem od passata i na tym sterowniku nie działały światła długie. Dopiero wymiana na takie jak pokazuje Etka rozwiązało problem.
2.0 CFHC, 178KM, 393 Nm


