Zawieszenie, koła, podwozie, układ kierowniczy, hamulce, opony itp.
			
		
		
			
				
								Muti 							 
						Władca postów 			
		Posty:  5031 Rejestracja:  pt cze 10, 2011 10:21Auto::  MK7.5 R 2.O TSI DJHAImię::  MateuszLokalizacja:  LubuskiePodziękował:  75 razy Otrzymał podziękowań:  365 razy  
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Muti  pt gru 02, 2011 02:19 
			
			
			
						
			
			Tylko na początku delikatnie z hamowaniem,zebys nie przegrzał!! Jakies 300-500km z rozsądkiem 
							Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy  
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Cesarz 							 
						Władca postów 			
		Posty:  4415 Rejestracja:  pt maja 27, 2011 18:43Auto::  5T1 2.0TDI, DFHA 2017Imię::  MichałLokalizacja:  GdyniaPodziękował:  629 razy Otrzymał podziękowań:  223 razy  
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Cesarz  śr gru 07, 2011 19:38 
			
			
			
						
			
			a wygladają tak... niestety nie zdazyłem przed załorzeniem kół
			
							
					
						Załączniki
					 
											
			
				
			 ATE Power Disc 		 
		
		
		
			 
											
			
				
			 
		
		
		
			 
									 
			
									
						
							1T1 HL 2005 2.0 TDI BKD+ 176KM/350Nm
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								rock4 							 
						Specjalista 			
		Posty:  819 Rejestracja:  ndz lut 27, 2011 22:19Auto::  Touran 1,9 AVQ 2003Imię::  MarekLokalizacja:  BolesławiecPodziękował:  2 razy Otrzymał podziękowań:  20 razy 
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: rock4  śr gru 07, 2011 19:41 
			
			
			
						
			
			@marynarz75: sprawdź klocki bo ci tarcze rysują 
a tak serio to ciekawie to wygląda. jaka jest głębokość tego rowka?
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Cesarz 							 
						Władca postów 			
		Posty:  4415 Rejestracja:  pt maja 27, 2011 18:43Auto::  5T1 2.0TDI, DFHA 2017Imię::  MichałLokalizacja:  GdyniaPodziękował:  629 razy Otrzymał podziękowań:  223 razy  
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Cesarz  śr gru 07, 2011 19:44 
			
			
			
						
			
			a tak serio i dokładnie to: nie mierzyłem, ale mysle ze jak znikna to tarcze beda do wymiany  
							1T1 HL 2005 2.0 TDI BKD+ 176KM/350Nm
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								jeżu 							 
						Władca postów 			
		Posty:  5612 Rejestracja:  pn kwie 25, 2011 16:07Auto::  PB8Imię::  TomekLokalizacja:  KOLPodziękował:  214 razy Otrzymał podziękowań:  678 razy  
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: jeżu  czw gru 08, 2011 00:22 
			
			
			
						
			
			marynarz75 pisze: Też myślę ze jak znikną to tarcze będą do wymiany
Tak na "oko" 
  ze 2mm? Czyli tarcze "z czujnikiem" zużycia.  
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Cesarz 							 
						Władca postów 			
		Posty:  4415 Rejestracja:  pt maja 27, 2011 18:43Auto::  5T1 2.0TDI, DFHA 2017Imię::  MichałLokalizacja:  GdyniaPodziękował:  629 razy Otrzymał podziękowań:  223 razy  
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Cesarz  czw gru 08, 2011 14:02 
			
			
			
						
			
			jeżu pisze: marynarz75 pisze: Też myślę ze jak znikną to tarcze będą do wymiany
Tak na "oko" 
  ze 2mm? Czyli tarcze "z czujnikiem" zużycia.  
No coś w tym stylu, choć mysle ze to będzie cos z 3 mm....  
							1T1 HL 2005 2.0 TDI BKD+ 176KM/350Nm
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Ciapek 							 
						Expert 			
		Posty:  1887 Rejestracja:  wt kwie 05, 2011 23:19Auto::  2.0 DSG BKD '05Imię::  BLokalizacja:  ToruńPodziękował:  45 razy Otrzymał podziękowań:  64 razy  
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Ciapek  sob gru 10, 2011 01:05 
			
			
			
						
			
			Muti pisze: Tylko na początku delikatnie z hamowaniem,zebys nie przegrzał!! Jakies 300-500km z rozsądkiem 
z tym zdania są podzielone 
Niektórzy mówią, że właśnie parę razy trzeba mocną depnąć żeby się równo ścierały.
A tak wogóle to jeżdżę już ponad tydzień i jest ok. Nie czuję jakiejś wielkiej różnicy 
							Pozdrawiam!
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								jeżu 							 
						Władca postów 			
		Posty:  5612 Rejestracja:  pn kwie 25, 2011 16:07Auto::  PB8Imię::  TomekLokalizacja:  KOLPodziękował:  214 razy Otrzymał podziękowań:  678 razy  
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: jeżu  sob gru 10, 2011 08:15 
			
			
			
						
			
			Ciapek pisze: Niektórzy mówią, że właśnie parę razy trzeba mocną depnąć żeby się równo ścierały.
Kto Ci tak "doradził"? We wszelakich poradnikach eksploatacyjnych znalazłem dokładnie takie zalecenia jak napisał Muti... Także Twój wybór....  
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Ciapek 							 
						Expert 			
		Posty:  1887 Rejestracja:  wt kwie 05, 2011 23:19Auto::  2.0 DSG BKD '05Imię::  BLokalizacja:  ToruńPodziękował:  45 razy Otrzymał podziękowań:  64 razy  
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Ciapek  sob gru 10, 2011 15:08 
			
			
			
						
			
			to ja jeżdżę w trybie mieszanym w takim razie 
Zresztą tak czy owak jeżdżę z rozsądkiem a w awaryjnych sytuacjach mam komuś w tyłek wjechać? No wiadomo, że jak trzeba depnąć to trzeba.
							Pozdrawiam!
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Dodi 							 
						Władca postów 			
		Posty:  3653 Rejestracja:  pn maja 09, 2011 10:00Auto::  Sharan 7N CFGBImię::  PawełLokalizacja:  ŁukówPodziękował:  29 razy Otrzymał podziękowań:  58 razy  
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Dodi  sob gru 10, 2011 22:46 
			
			
			
						
			
			jeżu pisze: Ciapek napisał/a:	
Niektórzy mówią, że właśnie parę razy trzeba mocną depnąć żeby się równo ścierały.
Kto Ci tak "doradził"? We wszelakich poradnikach eksploatacyjnych znalazłem dokładnie takie zalecenia jak napisał Muti... Także Twój wybór.... 
kiedyś dawno temu zmieniłem tarcze w Vectrze i trafiła mi sie trasa akurat po zmianie... zrobiłem odrazu 1000 km w tym jedno hamowanie ze 170 km/h praktycznie do zera( aż iskry szły - awaryjne hamowanie) ale stanął szybko  
  potem tarcze były już pieknie dotarte i chodziły długi i szczesliwie bez problemu... 
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								KriSSo 							 
						Specjalista 			
		Posty:  706 Rejestracja:  pt paź 14, 2011 23:42Auto::  Golf MK7.5 variantImię::  KrisLokalizacja:  SzczecinPodziękował:  26 razy Otrzymał podziękowań:  82 razy 
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: KriSSo  ndz sty 01, 2012 23:47 
			
			
			
						
			
			Koledzy, czyli 2.0 TDI 140 ma tarcze 288 mm. Czy 2.0 TDI CR 170 KM ma też 288? czy 312? To dość ważna różnica przy zakupie felg na zimę. Na 288 wchodzi 15-tka, na 312 na pewno nie.
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Ciapek 							 
						Expert 			
		Posty:  1887 Rejestracja:  wt kwie 05, 2011 23:19Auto::  2.0 DSG BKD '05Imię::  BLokalizacja:  ToruńPodziękował:  45 razy Otrzymał podziękowań:  64 razy  
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Ciapek  sob sty 07, 2012 16:24 
			
			
			
						
			
			KriSSo  wejdź na katalog ATE i sprawdź.
Ja wg. tego dobierałem, a potwierdzałem z ekipą z forum.
Udało się 
							Pozdrawiam!
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Cesarz 							 
						Władca postów 			
		Posty:  4415 Rejestracja:  pt maja 27, 2011 18:43Auto::  5T1 2.0TDI, DFHA 2017Imię::  MichałLokalizacja:  GdyniaPodziękował:  629 razy Otrzymał podziękowań:  223 razy  
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Cesarz  sob sty 07, 2012 16:43 
			
			
			
						
			
			Wydaje mi sie ze mozna spodkac obie wersje. Zalezy od kodu PR. Ale nie pytajcie mnie co to jest  
   Ja mam u siebie nr PR 1KE (przód) i 1KF (tył)
							1T1 HL 2005 2.0 TDI BKD+ 176KM/350Nm
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								jeżu 							 
						Władca postów 			
		Posty:  5612 Rejestracja:  pn kwie 25, 2011 16:07Auto::  PB8Imię::  TomekLokalizacja:  KOLPodziękował:  214 razy Otrzymał podziękowań:  678 razy  
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: jeżu  sob sty 07, 2012 22:25 
			
			
			
						
			
			KriSSo pisze: Koledzy, czyli 2.0 TDI 140 ma tarcze 288 mm. Czy 2.0 TDI CR 170 KM ma też 288? czy 312? To dość ważna różnica przy zakupie felg na zimę. Na 288 wchodzi 15-tka, na 312 na pewno nie.
Jak coś rzuć nadwoziem to Ci sprawdzę konkretnie.
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								anko1973 							 
						Zaawansowany 			
		Posty:  383 Rejestracja:  pt lip 01, 2011 14:37Auto::  2,0 TDI BKD, DSG, 2005Imię::  AndrzejLokalizacja:  WarszawaPodziękował:  4 razy Otrzymał podziękowań:  2 razy  
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: anko1973  czw sty 12, 2012 12:38 
			
			
			
						
			
			koledzy takie pytanie; regeneruje turbo i tak przy okazji gadki z mechnikiem o klockach czy juz wymieniać (maja ok 5 mm z przodu) rzucił "o widze ma Pan klocki z czujnikiem zużycia" - jak to sprawdzić? to był standrad w HL?