Ślady po klamrze od pasów na karoserii
-
- Kandydat
- Posty: 8
- Rejestracja: pn lip 23, 2012 20:29
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Radom
Ślady po klamrze od pasów na karoserii
Drodzy koledzy nie wiecie może jak usunąć bądź zamaskować ślady po pasach:
http://s6.ifotos.pl/img/touranjpg_rqesehq.jpg
(na tym touranie nie ma rys, chodziło mi o to by pokazać w którym miejscu mam rysy)
i jeszcze jedno czy wy też macie problem z wolno zaciągającymi się tylnymi pasami?
http://s6.ifotos.pl/img/touranjpg_rqesehq.jpg
(na tym touranie nie ma rys, chodziło mi o to by pokazać w którym miejscu mam rysy)
i jeszcze jedno czy wy też macie problem z wolno zaciągającymi się tylnymi pasami?
-
- Kandydat
- Posty: 8
- Rejestracja: pn lip 23, 2012 20:29
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Radom
A próbowałeś jakoś to naprawić, zatuszować. Ja myślałem o folii termo, zrobić jakiś ładny pasek i to tam nakleić, coś w stylu list progowych.malcolm pisze:Tak, u mnie w tym miejscu tez jest kilka rysek. To raczej norma ze czasami moze sie obić jesli ktoś wysiada i w tym samym momencie odpina pasy. Jesli zrobiłby to chwile wczesniej i dodatkowo poprawił sprzączke pasa to by pewnie nie rysowało
-
- Początkujący
- Posty: 11
- Rejestracja: pn kwie 14, 2014 14:27
- Auto:: Touran; 1,9 BKC; 2004
- Imię:: Mirko
- Lokalizacja: Powiat Kłodzki
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Ślady po klamrze od pasów na karoserii
Witam.
Też mam ten sam problem - wiele rys, zadrapań i nawet wgniotek.
Oczywiście mowa o tylnych pasach przy drzwiach.
===================================================
Wymyśliłem takie coś - kiedy pasy są w spoczynku i klamra leży na zawinięciu zszycia pasa, to można tę klamrę umieścić nieco wyżej (tak około 15-20 cm).
Wysokość dobierzcie sami.
Przetestujcie - zapinając się pasem, a najlepiej szczupłą osobę.
Zasada jest taka - zapięty pas nie może być luźny !
Potem dobieramy wysokość i mocujemy w tym miejscu jakąś zapinkę (najlepiej jakiś klips gumowy lub plastikowy).
Po wykonaniu sztuczki generalnie chodzi o to, że kiedy jesteśmy zapięci pasem, to po odpięciu, klamra jest szybciej/wyżej podnoszona. W związku z tym powinna mniej szkodzić na możliwość zarysowania, czy też uderzenia drzwiami. W ten sposób mniej szkodzi karoserii.
Też mam ten sam problem - wiele rys, zadrapań i nawet wgniotek.
Oczywiście mowa o tylnych pasach przy drzwiach.
===================================================
Wymyśliłem takie coś - kiedy pasy są w spoczynku i klamra leży na zawinięciu zszycia pasa, to można tę klamrę umieścić nieco wyżej (tak około 15-20 cm).
Wysokość dobierzcie sami.
Przetestujcie - zapinając się pasem, a najlepiej szczupłą osobę.
Zasada jest taka - zapięty pas nie może być luźny !
Potem dobieramy wysokość i mocujemy w tym miejscu jakąś zapinkę (najlepiej jakiś klips gumowy lub plastikowy).
Po wykonaniu sztuczki generalnie chodzi o to, że kiedy jesteśmy zapięci pasem, to po odpięciu, klamra jest szybciej/wyżej podnoszona. W związku z tym powinna mniej szkodzić na możliwość zarysowania, czy też uderzenia drzwiami. W ten sposób mniej szkodzi karoserii.
- niko02
- Władca postów
- Posty: 4501
- Rejestracja: sob lip 16, 2011 15:00
- Auto:: BKD 2004r. 207KM 470Nm
- Imię:: Michał
- Lokalizacja: Szadek/Łódź/Warszawa
- Podziękował: 384 razy
- Otrzymał podziękowań: 325 razy