JacaTouran pisze:Marynarzu przepraszam, że napiszę to publicznie, ale piszesz bzdury i mam wrażenie że spierasz się dla zasady, ale jesteś moderator to zapewne masz z zasady rację ;-).
I tak trzymac, bo zaraz bedzie kazał zatankować do pełna - bo .....nie zaszkodzi.
Puknij się w głowe i pomysl 2 x
Marynarz zanim takie cos napiszesz.
Powiem Ci ze mozesz nawet odczepic pilot z kluczyka i trzyamć go w domu i zapalisz auto samą połówką kluczyka z grotem i pastylką Immo.
Wracając do tematu - wyjmij licznik, zdejmij obudowe kolumny kierownicy i miernikiem sprawdz przejscie z wtyczki od licznika do CEWKI czytającej kluczyk (ta w około bębenka stacyjki)
Cewka jest połączona BEZPOŚREDNIO do LICZNIKA, nie ma zadnych wtyczek , kostek po drodze , NIC.
PIN nr 8 we wtyczce licznika do PIN NR 2 w cewce
PIN nr 7 we wtyczce licznika do PIN nr 1 w cece
Jak nie ma przejscia, ciągnij nowy kabel lub szukaj przetarcia po drodze, kabel idzie PRAWĄ STRONĄ KOLUMNY KIEROWNICY , tu przy wtyczce poduszki sterowkina kolumny kierownicy
Cewka ma też wtyczkę i może się wypieło przypadkowo
Twój problem to na 99% nie widziany kluczyk przez IMMO.