Immobilizer active SAFE - problem

Czyli problemy z prądem w VW Touran (osprzęt elektryczny, włączniki, przekaźniki, szyby elektryczne, oświetlenie itp.)
Awatar użytkownika
Cesarz
Władca postów
Posty: 4415
Rejestracja: pt maja 27, 2011 18:43
Auto:: 5T1 2.0TDI, DFHA 2017
Imię:: Michał
Lokalizacja: Gdynia
Podziękował: 629 razy
Otrzymał podziękowań: 223 razy

Re: Immobilizer active SAFE - problem

Post autor: Cesarz »

"Mylić się jest rzeczą ludzka" powiedział kogut złażąc z kaczki :)
Ja nie upieram się że to MUSI być to o czym piszę, podsuwam jedynie opcje... Więc zanim BartG rozmontuje pół samochodu czemu miałby nie spróbować innych opcji

Co do spierania się dla zasady, może coś w tym jest ale na pewno nie ma to nic wspólnego z byciem moderatorem

p.s. przeprosiny przyjęte :piwo: :hahaha:
1T1 HL 2005 2.0 TDI BKD+ 176KM/350Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
Awatar użytkownika
spacewalker
Władca postów
Posty: 3419
Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
Imię:: Marcin
Lokalizacja: PL
Podziękował: 116 razy
Otrzymał podziękowań: 697 razy

Re: Immobilizer active SAFE - problem

Post autor: spacewalker »

JacaTouran pisze:Marynarzu przepraszam, że napiszę to publicznie, ale piszesz bzdury i mam wrażenie że spierasz się dla zasady, ale jesteś moderator to zapewne masz z zasady rację ;-).
I tak trzymac, bo zaraz bedzie kazał zatankować do pełna - bo .....nie zaszkodzi.
Puknij się w głowe i pomysl 2 x Marynarz zanim takie cos napiszesz.
Powiem Ci ze mozesz nawet odczepic pilot z kluczyka i trzyamć go w domu i zapalisz auto samą połówką kluczyka z grotem i pastylką Immo.

Wracając do tematu - wyjmij licznik, zdejmij obudowe kolumny kierownicy i miernikiem sprawdz przejscie z wtyczki od licznika do CEWKI czytającej kluczyk (ta w około bębenka stacyjki)
Cewka jest połączona BEZPOŚREDNIO do LICZNIKA, nie ma zadnych wtyczek , kostek po drodze , NIC.

PIN nr 8 we wtyczce licznika do PIN NR 2 w cewce
PIN nr 7 we wtyczce licznika do PIN nr 1 w cece

Jak nie ma przejscia, ciągnij nowy kabel lub szukaj przetarcia po drodze, kabel idzie PRAWĄ STRONĄ KOLUMNY KIEROWNICY , tu przy wtyczce poduszki sterowkina kolumny kierownicy
Cewka ma też wtyczkę i może się wypieło przypadkowo

Twój problem to na 99% nie widziany kluczyk przez IMMO.
Awatar użytkownika
JacaTouran
Władca postów
Posty: 2932
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
Imię:: Jacek
Lokalizacja: Łowicz
Podziękował: 213 razy
Otrzymał podziękowań: 233 razy
Kontakt:

Re: Immobilizer active SAFE - problem

Post autor: JacaTouran »

tu pół samochodu rozbierać nie trzeba , potrzebne zaś jest rzeczowe podejscie do tematu.
Zatem klep dalej rzeczowe porady :hahaha: i poprowadź do końca temat naprawy pastylki i baterii kluczyka.

Grzecznie ustępuję, temat ze swojej strony zamykam
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).


O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/

https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/



tel.509963064

Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Awatar użytkownika
Cesarz
Władca postów
Posty: 4415
Rejestracja: pt maja 27, 2011 18:43
Auto:: 5T1 2.0TDI, DFHA 2017
Imię:: Michał
Lokalizacja: Gdynia
Podziękował: 629 razy
Otrzymał podziękowań: 223 razy

Re: Immobilizer active SAFE - problem

Post autor: Cesarz »

spacewalker pisze:I tak trzymac, bo zaraz bedzie kazał zatankować do pełna - bo .....nie zaszkodzi.
Puknij się w głowe i pomysl 2 x Marynarz zanim takie cos napiszesz.
Powiem Ci ze mozesz nawet odczepic pilot z kluczyka i trzyamć go w domu i zapalisz auto samą połówką kluczyka z grotem i pastylką Immo.
Ja nikomu niczego nie każe... Ja tylko sugeruje a tu od razu człowieka... :omatko:
1T1 HL 2005 2.0 TDI BKD+ 176KM/350Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
Awatar użytkownika
BartG
Początkujący
Posty: 24
Rejestracja: śr sty 04, 2012 14:56
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: SRC
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Immobilizer active SAFE - problem

Post autor: BartG »

OK, Czyli odczyt pinu i ponowne kodowanie kluczy narazie nie ma sensu ?
Trzeba dobrać się do auta.
Awatar użytkownika
spacewalker
Władca postów
Posty: 3419
Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
Imię:: Marcin
Lokalizacja: PL
Podziękował: 116 razy
Otrzymał podziękowań: 697 razy

Re: Immobilizer active SAFE - problem

Post autor: spacewalker »

marynarz75 pisze: Ja nikomu niczego nie każe... Ja tylko sugeruje a tu od razu człowieka... :omatko:
.......oszczędź takich rad
BartG pisze:OK, Czyli odczyt pinu i ponowne kodowanie kluczy narazie nie ma sensu ?
Trzeba dobrać się do auta.
Kluczyk jak i immo nie wykoduje się od tak, chyba ze sypną się licznik , lub najnormalniej w świecie coś nie styka.

Przekop kabel, to jest osobny kabel w pancerzu
Awatar użytkownika
BartG
Początkujący
Posty: 24
Rejestracja: śr sty 04, 2012 14:56
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: SRC
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Immobilizer active SAFE - problem

Post autor: BartG »

Witam ponownie, autko dalej stoi, chyba skończy się na wymianie licznika z kodowaniem kluczy na nowo, czy przy okazji moge go wymienić na wyższy model, aktualnie mam 1/2 FIS o nr 1T0920864A?
Ostatnio zmieniony śr maja 07, 2014 15:46 przez BartG, łącznie zmieniany 1 raz.
dexter23pl
Expert
Posty: 1084
Rejestracja: czw kwie 10, 2014 14:38
Auto:: Golf 5
Imię:: Dexter
Lokalizacja: Slaskie
Podziękował: 43 razy
Otrzymał podziękowań: 148 razy

Re: Immobilizer active SAFE - problem

Post autor: dexter23pl »

Na upartego można wyłączyć na stałe immo ale ....
Awatar użytkownika
JacaTouran
Władca postów
Posty: 2932
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
Imię:: Jacek
Lokalizacja: Łowicz
Podziękował: 213 razy
Otrzymał podziękowań: 233 razy
Kontakt:

Re: Immobilizer active SAFE - problem

Post autor: JacaTouran »

Jak wyłączyć z mimo to kontrolka i tak będzie mruga, ale auto odpalisz
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).


O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/

https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/



tel.509963064

Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Awatar użytkownika
winetu_vip
Zaawansowany
Posty: 355
Rejestracja: sob sie 24, 2013 10:16
Auto:: Touran 2.0, AZV+, 2004
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Cieciułów
Podziękował: 27 razy
Otrzymał podziękowań: 36 razy

Re: Immobilizer active SAFE - problem

Post autor: winetu_vip »

BartG pisze:Witam ponownie, autko dalej stoi, chyba skończy się na wymianie licznika z kodowaniem kluczy na nowo, czy przy okazji moge go wymienić na wyższy model, aktualnie mam 1/2 FIS o nr 1T0920864A?
Jak nie sprawdziłeś cewki immo i jej połączenia z zegarami tak jak sugerował ci kolega spacewalker to choć byś założył licznik z 2014 roku to i tak nie odpalisz auta a nic o tym nie napisałeś.
Awatar użytkownika
JacaTouran
Władca postów
Posty: 2932
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
Imię:: Jacek
Lokalizacja: Łowicz
Podziękował: 213 razy
Otrzymał podziękowań: 233 razy
Kontakt:

Re: Immobilizer active SAFE - problem

Post autor: JacaTouran »

No jak napisał, że wymiana licznika to wydaje mi się, że cewkę sprawdził. W każdym. ..
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).


O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/

https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/



tel.509963064

Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Awatar użytkownika
BartG
Początkujący
Posty: 24
Rejestracja: śr sty 04, 2012 14:56
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: SRC
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Immobilizer active SAFE - problem

Post autor: BartG »

Po całym tygodniu pod znakiem VW, skończyło się wymianą licznika, ale musiałem też wyciągać komuter z podszybia aby ni holować auta. Jedyna korzyść z tego to to, że mam mam pełny FIS. O kosztach nie wspominam. "Das auto". Temat zamykam. Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Zablokowany