Pompowtryski

Awatar użytkownika
dzwonek17
Użytkownik
Posty: 180
Rejestracja: wt cze 26, 2012 21:38
Auto:: 2.0 BMT COMFO CFHC 2012
Imię:: Grzegorz
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Re: Pompowtryski

Post autor: dzwonek17 »

Może jakieś inne uwagi bo to chyba jednak najdroższe rozwiązanie problemu a pompki mieszczą się w normie producenta.
Czy taka różnica może powodować takie objawy jeżeli tak to dlaczego nieraz jest dobrze, a nieraz się potrząsa jakby mu zimno było :)
Awatar użytkownika
JacaTouran
Władca postów
Posty: 2932
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
Imię:: Jacek
Lokalizacja: Łowicz
Podziękował: 213 razy
Otrzymał podziękowań: 233 razy
Kontakt:

Re: Pompowtryski

Post autor: JacaTouran »

Weź pod uwagę, że sprawdzałeś na biegu jałowym. Innych uwag nie ma, według podanych przez Ciebie danych.
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).


O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/

https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/



tel.509963064

Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Awatar użytkownika
niko02
Władca postów
Posty: 4501
Rejestracja: sob lip 16, 2011 15:00
Auto:: BKD 2004r. 207KM 470Nm
Imię:: Michał
Lokalizacja: Szadek/Łódź/Warszawa
Podziękował: 384 razy
Otrzymał podziękowań: 325 razy

Re: Pompowtryski

Post autor: niko02 »

marynarz75 pisze:Jak to dobrze że mój jest w tej drugiej połowie, nie kopcącej... :hahaha: :mrgreen:
Mój też :)
Touran by niko02Obrazek
ZWzPD :mrgreen:
Obrazek
Blackleon
Początkujący
Posty: 41
Rejestracja: pt cze 28, 2013 09:21
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: spod W-wy

Re: Pompowtryski

Post autor: Blackleon »

Dobra, jeszcze raz: mysle, ze kazdy inaczej to interpretuje, stad problemy. Moze za bardzo wyolbrzymiam owa "czarna i biala chmure". Podczas dynamicznego przyspieszania jest zauwazalny w lusterku ciemny dym. Nie jest tak, ze nic nie widac poza dymem, po prostu jest to zauwazalne bardziej niz kiedys i tyle.
Moim zdaniem nie ma diesla, ktory by nie kopcil przy max wcisnietym pedale gazu, ale widze atak na swoja osobe, wiec nie bede sie wymadrzal.
Zadnych bledow nie ma w sterowniku, ani od wtryskow, ani zadnych innych. Sprawdzalismy korekcje na biegu jalowym + dynamicznie podczas jazdy, pod obciazeniem. Gosc kilkanascie lat pracowal w ASO VW, teraz ma swoj warsztat, wiec zakladam, ze cos tam wie.
Dzis wyjmuje wtryski i wioze do sprawdzenia. Ktos moze mi polecic dobry zakład w Warszawie?
Awatar użytkownika
Cesarz
Władca postów
Posty: 4415
Rejestracja: pt maja 27, 2011 18:43
Auto:: 5T1 2.0TDI, DFHA 2017
Imię:: Michał
Lokalizacja: Gdynia
Podziękował: 629 razy
Otrzymał podziękowań: 223 razy

Re: Pompowtryski

Post autor: Cesarz »

Blackleon pisze:Moim zdaniem nie ma diesla, ktory by nie kopcil przy max wcisnietym pedale gazu, ale widze atak na swoja osobe, wiec nie bede sie wymadrzal.
Nie jest to żaden atak na Twoja osobę, tylko wymiana opinii i subiektywnych doświadczeń. A nie kopca diesle z DPF :) (to znowu moja subiektywna obserwacja)
1T1 HL 2005 2.0 TDI BKD+ 176KM/350Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
Awatar użytkownika
dzwonek17
Użytkownik
Posty: 180
Rejestracja: wt cze 26, 2012 21:38
Auto:: 2.0 BMT COMFO CFHC 2012
Imię:: Grzegorz
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Re: Pompowtryski

Post autor: dzwonek17 »

dzwonek17 pisze:Może jakieś inne uwagi bo to chyba jednak najdroższe rozwiązanie problemu a pompki mieszczą się w normie producenta.
Czy taka różnica może powodować takie objawy jeżeli tak to dlaczego nieraz jest dobrze, a nieraz się potrząsa jakby mu zimno było :)
Może ktoś jeszcze coś podpowie?
Awatar użytkownika
JacaTouran
Władca postów
Posty: 2932
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
Imię:: Jacek
Lokalizacja: Łowicz
Podziękował: 213 razy
Otrzymał podziękowań: 233 razy
Kontakt:

Re: Pompowtryski

Post autor: JacaTouran »

Online się nie da :(
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).


O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/

https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/



tel.509963064

Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Awatar użytkownika
A-R-T-U-R
Przeglądacz
Posty: 130
Rejestracja: sob lut 15, 2014 21:22
Auto:: GOLF VI, 1.4 TSi, CAXA
Imię:: Artur
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 19 razy
Otrzymał podziękowań: 22 razy

Re: Pompowtryski

Post autor: A-R-T-U-R »

Blackleon pisze:Gosc kilkanascie lat pracowal w ASO VW, teraz ma swoj warsztat, wiec zakladam, ze cos tam wie.
Dzis wyjmuje wtryski i wioze do sprawdzenia. Ktos moze mi polecic dobry zakład w Warszawie?
przy poprzednim aucie tez miałem gościa który pracował w ASO Citroena i przy wymianie uszczelki pod głowicą nie wymienił uszczelniaczy zaworów bo w ASO nie wymieniali nigdy....dalej można się domyślać co się działo z olejem :omatko:

skoro masz szukać w Wawie jakiegoś zakładu to masz zaledwie 80 km do Łowicza po autostradzie a przynajmniej kolega zdiagnozuje Tobie auto jak należy...
pozdrawiam,
Artur
Był mk5 TDI jest mk6 TSI
moja Golfina MKVI
Awatar użytkownika
JacaTouran
Władca postów
Posty: 2932
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
Imię:: Jacek
Lokalizacja: Łowicz
Podziękował: 213 razy
Otrzymał podziękowań: 233 razy
Kontakt:

Re: Pompowtryski

Post autor: JacaTouran »

Wielu Warszawiaków skorzystało i korzysta więc myślę, że może warto :)
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).


O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/

https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/



tel.509963064

Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Blackleon
Początkujący
Posty: 41
Rejestracja: pt cze 28, 2013 09:21
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: spod W-wy

Re: Pompowtryski

Post autor: Blackleon »

A-R-T-U-R pisze:
Blackleon pisze:Gosc kilkanascie lat pracowal w ASO VW, teraz ma swoj warsztat, wiec zakladam, ze cos tam wie.
Dzis wyjmuje wtryski i wioze do sprawdzenia. Ktos moze mi polecic dobry zakład w Warszawie?
przy poprzednim aucie tez miałem gościa który pracował w ASO Citroena i przy wymianie uszczelki pod głowicą nie wymienił uszczelniaczy zaworów bo w ASO nie wymieniali nigdy....dalej można się domyślać co się działo z olejem :omatko:

skoro masz szukać w Wawie jakiegoś zakładu to masz zaledwie 80 km do Łowicza po autostradzie a przynajmniej kolega zdiagnozuje Tobie auto jak należy...
...no i chyba racja :!:
Wtryskiwacze sprawdzone. Stan BDB, nie kwalifikowaly sie do regeneracji, a jedynie do niewielkiej regulacji i czyszczenia. Przy okazji wyczyscilem przepustnice i EGR. Niestety usterka pozostała, nic sie nie zmienilo. Ma ktos jakis inny pomysł co to moze byc :?: Jacek, napisz prosze na PW koszty weryfikacji.
Awatar użytkownika
JacaTouran
Władca postów
Posty: 2932
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
Imię:: Jacek
Lokalizacja: Łowicz
Podziękował: 213 razy
Otrzymał podziękowań: 233 razy
Kontakt:

Re: Pompowtryski

Post autor: JacaTouran »

Cóż ja mogę powiedzieć. Przyprowadz zobaczymy co z nim nie tak.
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).


O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/

https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/



tel.509963064

Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
yoyo2
Posty: 1
Rejestracja: śr lut 17, 2016 13:48
Auto:: VW Passat 1.9 TDI
Imię:: Karol
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Pompowtryski

Post autor: yoyo2 »

gawon99 pisze:Forumowicze pojawił się kolejny problem i nie wiem czy nie związany jest feralnym pompowtryskiem. A mianowicie są problemy z odpalaniem. Musze mu dodać trochę gazu i dopiero łapie bo tak to się dusi i nie chce załapać. Dopiero to dzisiaj się pojawiło. Co o tym myślicie z góry dziękuje :(
Wygląda jakby były wytarte gniazda pompowtrysków.
Awatar użytkownika
Muti
Władca postów
Posty: 5031
Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
Imię:: Mateusz
Lokalizacja: Lubuskie
Podziękował: 75 razy
Otrzymał podziękowań: 365 razy

Re: Pompowtryski

Post autor: Muti »

yoyo2, zapraszam do POWITALNI!
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)
trucha0
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: śr paź 28, 2015 14:47
Auto:: Touran Cross BMM 2008r.
Imię:: tomasz
Lokalizacja: podlaskie
Podziękował: 15 razy
Otrzymał podziękowań: 25 razy

Re: Pompowtryski

Post autor: trucha0 »

Proszę o podpowiedz czy coś robić na tą chwilę z pompkami,samochód pali dobrze,nie trzęsie,spalanie w normie tylko te BIPy,w listopadzie byłem u Jacka na wymianie turba,dpf out,egr off,chip on z seryjnego 135KM 310Nm zrobione 160KM i 340Nm DSG na pokładzie tylko wtedy jakoś nie wpadłem na to żeby przejrzeć wiązkę i oringi teraz rozmawiałem wstępnie z Jackiem że może kończą się cewki na pompkach,ogólnie wybieram się za jakiś czas do niego ale czy nie rozejrzeć się za wtryskami tylko skąd wziąć pewne czy regenerować czego Jacek nie poleca...niby na minusie to mogą być problemy z dostawą paliwa...ale to temat rozległy jakieś sugestie nie to żebym chciał je wymienić na już ale te Bipy dają mi do myślenia...silnik BMM przelot 257kkm

Przed czyszczeniem Liqui Moly

Address 01: Engine (03G 906 021 MJ)

17:15:06 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
0.00 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
0.00 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.02 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.00 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4

17:15:06 Group 004: Unit Injector
861 /min Engine Speed (G28)
0.3 °BTDC Injection Start (specified)
7.7°KW Injection Duration (specified)
-2.5°KW Torsion Value

17:15:06 Group 007: Temperatures
30.6°C Fuel Temperature (G81)

16.2°C Intake Air Temperature (G72)
43.2°C Coolant Temperature (G62)


Address 01: Engine (03G 906 021 MJ)

17:41:53 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
0.00 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.12 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.09 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.00 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4

17:41:53 Group 023: Unit Injector Switching Time Deviation
-79.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-80.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-80.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-68.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4

17:41:53 Group 002: Idle Speed
819 /min Engine Speed (G28)
0.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)
0 01 0 Operation Status
70.2°C Coolant Temperature (G62)


Praca na Liqui Moly na małym obiegu paliwa


Address 01: Engine (03G 906 021 MJ)

18:19:21 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.40 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.73 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.28 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.85 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4

18:19:21 Group 023: Unit Injector Switching Time Deviation
-92.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-88.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-86.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-77.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4

18:19:21 Group 004: Unit Injector
819 /min Engine Speed (G28)
1.6 °ATDC Injection Start (specified)
9.7°KW Injection Duration (specified)
-2.5°KW Torsion Value


Na Liqui Moly w trakcie pracy


Address 01: Engine (03G 906 021 MJ)

18:19:53 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.26 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.82 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.64 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.45 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4

18:19:53 Group 023: Unit Injector Switching Time Deviation
-90.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-88.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-86.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-79.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4

18:19:53 Group 002: Idle Speed
819 /min Engine Speed (G28)
0.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)
0 01 0 Operation Status
87.3°C Coolant Temperature (G62)

Po czyszeniu na paliwie

Address 01: Engine (03G 906 021 MJ)

18:35:01 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.07 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.26 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.24 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.09 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4

18:35:01 Group 023: Unit Injector Switching Time Deviation
-79.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-74.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-75.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-62.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4

Na paliwie

Address 01: Engine (03G 906 021 MJ)

18:41:05 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
0.02 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.28 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.28 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
-0.02 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
Awatar użytkownika
wesol
Władca postów
Posty: 4946
Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
Auto:: touran BLS i 2x CAYC
Imię:: Pawel
Lokalizacja: Goleniów
Podziękował: 21 razy
Otrzymał podziękowań: 418 razy

Re: Pompowtryski

Post autor: wesol »

Dziwne ze na tej mikstury gorsze korekcję jak na paliwie ale podejrzewam ze Jacek tez ci powie ze na jałowym ten test jest tyle warty co nic. Poza tym takie sprawdzenie korekcji czy bipow nie musi być miarodajne. Oczewiscie mowa o nie jakimś tragicznym rozjechaniu się wartości.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
ODPOWIEDZ