Coś się musi skończyć, aby coś innego się zaczęło..
Dziecięce marzenia...Czytanie testów..Oglądanie filmików na YT..Porównywanie.. tak oto w mojej głowie był od dawna GTI(oprócz oczywiście największego marzenia Audi RS6 )..
Nadarzyła się okazja, Touran miał już swoje lata i tak pojawił się w garażu on.. Tornado Red.. Pochodzi z polskiego salonu,kupiony w ASO w Poznaniu. Ja pojechałem go kupić od drugiego właściciela w Łodzi.
Rok: 2009
Przebieg: 70000km
Silnik: 2.O TSI CCZB 155kW 210km po programie 273km 390Nm
Nadwozie: 5 drzwi
Kolor: Tornado Red
Wyposażenie:
prócz standardowego GTI posiada:
- RNS 510
-czujniki parkowania przód/tył
-lusterko fotochrom
-czujnik deszczu
-skrętne bi-xenony
-halogeny
i inne mniej ważne rzeczy
Modyfikacje:
Nie byłbym sobą, gdybym nie zaczął od modyfikacji
Kodowania:
-doświetlanie zakrętów przez halogeny
-włączanie halogenów przy cofaniu
-XDS -Passat R36 USA
-TSC- Torque Steering Compensation
-DSR- Drive steering recomendation
-Hill Hold
-Rain Closing
-Auto lock/unlock
-coming/leaving home
-nowy soft RNS
-mapy
Planowane modyfikacje:
-lampy przednie z dziennymi LED lub zderzak od R z Ledami
-lampy tylne LED
-podświetlenie tablicy rejestracyjnej LED Zrobione
-oświetlenie wnętrza w LED Zrobione
-nowy panel climatronica z "połówkami" Zrobione
-downpipe/wydech Zrobione
-program Zrobione
-intercooler audi S3
-Dynaudio
-Park assist
-Light assist
-Licznik premium/3D Zrobione- jest 3D+niebieskie wskazówki
-montaż footwella z tyłu + 2 dodatkowe z przodu Zrobione
-Ambient wnętrza Zrobione
-dywaniki GTI
-Hamulce 345mm z przodu
-montaż szuflad pod fotelami z przodu Zrobione
-Montaż ambient w lusterkach
-Door warning light Zrobione
-TPMS Zrobione
i myślę, że jeszcze coś
Pierwsze foty: [/b]
Tankowanie....
Modyfikacje fizyczne:
-oświetlenie wnętrza LED
-montaż tempomatu na Zlocie północnym
Przed:
Po:
15.10.2014 Update
Zakodowałem w pompie ABS możliwość CAŁKOWITEGO wyłączenia ESP. Przytrzymanie przycisku powoduje początkowo wyłączenie TSC,a po chwili jest ESP off.
W niektórych pompach MK60EC1 jak u mnie jest to Bajt 16, bit 3. Pompy z końcówkami BL BH BJ maja wyłączanie bajtem 6 i 14
Dodatkowo zrobiłem na nowo adaptację przepustnicy gazu
26.10.2014 Update
Zamontowany i zakodowany TPMS. Zostało tylko podłączyć pin w pompie ABS.
30.12.2014 Update
-Footwell z tyłu + ambient
-oświetlenie w klapie bagaznika + podswietlenie uchwytów do zamykania
Piękne auto fajne że realizujesz marzenia fajnie też że zmieniłeś coś większego na mniejszego i mocniejszego zwykle ludzie zmieniają mniejsze na większe a tu proszę: D gratki.