raflip pisze:Turanek, z całym szacunkiem dla Twojej osoby.
Dosyć dyskusyjna sprawa czy to jest dynaudio.
Vw soundsystem 350€ a Dynaudio w golfie 670€. Druga rzecz, jak siedzi w środku Dynaudio to bardzo sie tym chwala i na maskownicach z głośników jest znaczek Dynaudio.
Bardziej bym to widział na takiej zasadzie,
dołożyli wzmacniacz i suba w koło.
Tak po za tematem, słuchałem raz systemu Dynaudio w tiguanie i dla mnie ten system nie był wart nawet 1€. Pewnie dla 99,9% procent użytkowników aut z tym systemem będzie to super wypasiony system, w moim przypadku jednak tak nie jest.
Wzmacniacz DSP jest jeden oferowany do Golf, Passat, Eos, Touran itp ...no za wyjatkiem Caddy
czyli róznica tylko w głosnikach, a róznica z ceny pewnie taka ze maskownice z LOGO kosztują swoje
Może, nigdy sie tym nie interesowałem.
DSP może byc takie same, ale z pewnością beda inne nastawy dla każdego auta.
Jednak sa rożne wielkościowo a co za tym idzie, akustyka w środku jest inna.
Wracając do tematu, nie wiem jakie masz siedzenia w touranie ale jeśli posiadasz schowki i szufladki, będziesz musiał z nich zrezygnować na rzecz suba.
Fabryczne radia nie mają wyjść RCA. trzeba kupić konwerter, którego nie polecam, bo porządnego wzmacniacza już nie zasili dobrym sygnałem, tylko będzie go przesterowywał.
Natomiast montując suba tej klasy jw. spokojnie można się na to zdecydować, bo w końcu w aucie będą niskie tony, natomiast nie będzie to szał.
Wielokrotnie kombinowałem i nie słuchałem ludzi pracujących w branży. Teraz powiem tak...
2 głośniki na przód + wzmacniacz do nich pod fabryczne radio (wyjście HI) i nie będzie potrzebny żaden sub.
Ja już sie lekko zapędziłem ale w kilku tematach mogę pomóc jak by coś.
Jeśli do fabryki jest podłączony fabryczny wzmacniacz, to jak realizowane jest to połączenie?
Niema możliwości przekodowania radia pod wzmacniacz?
Oczywiście ze możesz kupić na początku wzmacniacz i drzwi wytłumić (polecam wyroby GMS, wzmacniacz tez juz Ci napisałem który )
Uwierz mi na słowo, seria gra całkiem inaczej jak dostanie trochę więcej watów.
PS. Nie jestem w żaden sposób powiązany z branża car hifi
raflip pisze:Jeśli do fabryki jest podłączony fabryczny wzmacniacz, to jak realizowane jest to połączenie?
Niema możliwości przekodowania radia pod wzmacniacz?
Mozna bez problemu przekodowac RNS510.
I wtedy nie sa konieczne zadne konwertery.
modyfikacje.
RNS510
Dynaudio
Podswietlenie LED
Webasto
Kierownica multifunkcyjna.
PFSE WLAN
Asystent zmęczenia
Front Camera Assistance
Osobiście polecam wyrzucenie seryjnych głośników i założenie czegoś lepszego typu HERTZ, HIFONICS, AUDIO SYSTEM, plus sub i dwa oddzielne wzmacniacze.
Touran nie jest wymarzonym samochodem pod dobre car audio ale idzie fabrykę w tej kwestii znacznie
ulepszyć.
Z tego względu że głośniki przednie wysokotonowe graja w szybę a nie w kierunku odsłuchu. Po drugie głośniki tylne umieszczone są w takim beznadziejnym miejscu że jadąc w 4 osoby kompletnie ich nie słychać.
winetu_vip pisze:Z tego względu że głośniki przednie wysokotonowe graja w szybę a nie w kierunku odsłuchu. Po drugie głośniki tylne umieszczone są w takim beznadziejnym miejscu że jadąc w 4 osoby kompletnie ich nie słychać.
Tym wpisem mi bardzo humor poprawiłeś
A od czego sa super szerokie słupki ? Poprostu marzenie pod 3way.
Jak jesteś na koncercie to tez jest odwrócony tyłem do sceny ?
Wachu nie wydaje mi sie zeby było to freeair, pewnie maja zrobione jakieś komory w kole zapasowym.
raflip pisze:Tym wpisem mi bardzo humor poprawiłeś
A od czego sa super szerokie słupki ? Poprostu marzenie pod 3way.
Jak jesteś na koncercie to tez jest odwrócony tyłem do sceny ?
Kolego to że zawsze się da coś dorzeźbić to ja wiem ale są osoby co chcą zachować tak zwaną fabrykę przy zmianie audio a ja właśnie to miałem na myśli.
Kamel pisze:No to chyba nie próbowałeś poprawić audio w MK5, gdzie woofer gra w tyłki kierowcy i pasażera :-)