Problem z odpaleniem na ciepłym silniku

Awatar użytkownika
Cesarz
Władca postów
Posty: 4415
Rejestracja: pt maja 27, 2011 18:43
Auto:: 5T1 2.0TDI, DFHA 2017
Imię:: Michał
Lokalizacja: Gdynia
Podziękował: 629 razy
Otrzymał podziękowań: 223 razy

Post autor: Cesarz »

gregorypeg pisze:Dalej nie mogę zalogować się, nawet na odpalonym. 2.0TDI jest toporny czy co?
2.0 TDI trzeba kochac albo nienawidzieć... 8)
1T1 HL 2005 2.0 TDI BKD+ 176KM/350Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
Awatar użytkownika
Dodi
Władca postów
Posty: 3653
Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
Auto:: Sharan 7N CFGB
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Łuków
Podziękował: 29 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy

Post autor: Dodi »

mariusz pisze: Auto kupiłem od elektronika, który znał się na tym. Podjechałem raz do niego i wgrał mi nową mapę zapłonu, którą poprawił przy mnie. Wszystko wróciło do normy. Auto odpala od stzrału.
ten zabieg zawsze pomaga w tym przypadku ale za niego wołają sobie od 250 do 400 zł zalezy od regionu... i całkowicie popieram taka zmianę ale jak ktoś ma kabelek i trochę wiedzy to mysle ze sposób z adaptacją tez jest ok... a i kasa zostaje w kieszeni...
Awatar użytkownika
Muti
Władca postów
Posty: 5031
Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
Imię:: Mateusz
Lokalizacja: Lubuskie
Podziękował: 75 razy
Otrzymał podziękowań: 365 razy

Post autor: Muti »

Dzisiaj tak sobie przeglądałem bloki i adaptacje w silniku,żeby poszukać coś podejrzanego co do mojego odpalania i po zalogowaniu się w sterownik silnika mam możliwość regulacji też kanału 05 w adaptacjach,czyli teoretycznie dawki rozruchowej.Czy możliwe,że to działa? Niby wartości mogę zmieniać i zapisywać,ale czy to faktycznie to? Przypominam sobie,ze już to kiedyś zmieniałem i dałem na 50,a teraz wróciłem na 0 i zobaczę jutro co z odpalaniem :|
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)
Awatar użytkownika
Cesarz
Władca postów
Posty: 4415
Rejestracja: pt maja 27, 2011 18:43
Auto:: 5T1 2.0TDI, DFHA 2017
Imię:: Michał
Lokalizacja: Gdynia
Podziękował: 629 razy
Otrzymał podziękowań: 223 razy

Post autor: Cesarz »

Muti dalej walczysz z tym odpalaniem? Jakie efekty tych adaptacji?

A moze to "tylko" rozrusznik potrzebuje regeneracji? Robiles juz coś z nim?
1T1 HL 2005 2.0 TDI BKD+ 176KM/350Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
Awatar użytkownika
Dodi
Władca postów
Posty: 3653
Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
Auto:: Sharan 7N CFGB
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Łuków
Podziękował: 29 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy

Post autor: Dodi »

Muti ja myśle, że w Twoim przypadku regeneracja rozrusznika załatwi sprawę... skoro wymieniłes juz aku i robiłes adaptacje i to nic nie pomogło to rozrusznik załatwi sprawę... teraz poprostu na za ciężko... spróbuj to nie jest dużo roboty...
Awatar użytkownika
polmos
Przeglądacz
Posty: 71
Rejestracja: pn lut 07, 2011 00:19
Auto:: 1T3 CFHC 2011
Imię:: ADAM
Lokalizacja: koszalin/kołobrzeg
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: polmos »

ja ustawiłem na 38 a nie na 50 i od poł roku na ciepłym odpala bez zarzutu,na 38 dawka mg/suw jest troche mniejsza niz na 50.
Obrazek
Awatar użytkownika
Dodi
Władca postów
Posty: 3653
Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
Auto:: Sharan 7N CFGB
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Łuków
Podziękował: 29 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy

Post autor: Dodi »

polmos pisze:ja ustawiłem na 38 a nie na 50 i od poł roku na ciepłym odpala bez zarzutu,na 38 dawka mg/suw jest troche mniejsza niz na 50.
to jest niewielka różnica i ona nie wpływa na palenie...
Awatar użytkownika
Muti
Władca postów
Posty: 5031
Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
Imię:: Mateusz
Lokalizacja: Lubuskie
Podziękował: 75 razy
Otrzymał podziękowań: 365 razy

Post autor: Muti »

marynarz75 pisze: A moze to "tylko" rozrusznik potrzebuje regeneracji?
Dodi pisze:Muti ja myśle, że w Twoim przypadku regeneracja rozrusznika załatwi sprawę
To nie będzie rozrusznik,bo to nie są obiawy rozrusznika :P

Wczoraj wymieniałem gumki na pompowtryskach,ale już nie złożyłem,bo 4 śruby są do wymiany po poprzednich partaczach i do lekkiego poprawienia jeden gwint :| Niestety takie są uroki roboty w sobote..Nic już nigdzie nie kupisz jak coś wyjdzie..
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)
Awatar użytkownika
Dodi
Władca postów
Posty: 3653
Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
Auto:: Sharan 7N CFGB
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Łuków
Podziękował: 29 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy

Post autor: Dodi »

Muti pisze: To nie będzie rozrusznik,bo to nie są obiawy rozrusznika :P
czasami pozory mylą, a to jest dość czesta przypadłość i w dużym procencie reanimacja rozrusznika pomaga... wiec cos w tym jest...
Awatar użytkownika
Muti
Władca postów
Posty: 5031
Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
Imię:: Mateusz
Lokalizacja: Lubuskie
Podziękował: 75 razy
Otrzymał podziękowań: 365 razy

Post autor: Muti »

Dobra,ale u mnie nie jest problemem długie kręcenie i nie załapywania, w którym powodem może być rozrusznik,bo za wolno kręci i nie osiaga tych obrotów co trzeba,żeby podać napięcie na PD i w efekcie zapalić.
U mnie jest tak,że on załapuje po dotknięciu i ja puszczam rozrusznik i on ma wahania na 500-700obr.

Jutro zamówie śruby do PD,ale musze jeden gwint wyrównać gwintownikiem i muszę pojechać gdzieś kupić taki długi,bo ten co mam to ma może z 5-6cm,a gwint jest na ok 7-8cm w głowicy.
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)
Awatar użytkownika
Dodi
Władca postów
Posty: 3653
Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
Auto:: Sharan 7N CFGB
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Łuków
Podziękował: 29 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy

Post autor: Dodi »

Muti pisze:ale musze jeden gwint wyrównać gwintownikiem i muszę pojechać gdzieś kupić taki długi,bo ten co mam to ma może z 5-6cm,a gwint jest na ok 7-8cm w głowicy.
delikatnie sie z tm obchodź, żeby opiłki nie wpadły w cylinder...
Awatar użytkownika
Muti
Władca postów
Posty: 5031
Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
Imię:: Mateusz
Lokalizacja: Lubuskie
Podziękował: 75 razy
Otrzymał podziękowań: 365 razy

Post autor: Muti »

Gwintownik wloże w smar(ponoć stary dobry patent :P ) i podobno opiłki się przylepiają do niego,ale i tak na wszelki wypadek włoże papier w gniazdo wtrysku.
Tylko teraz pytanie czy jak włożyłem już ten wtrysk,ale auto jeszcze nie chodziło,to mogę go wyjąć bez szkody na uszczelniaczach?
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)
Awatar użytkownika
jeżu
Władca postów
Posty: 5610
Rejestracja: pn kwie 25, 2011 16:07
Auto:: PB8
Imię:: Tomek
Lokalizacja: KOL
Podziękował: 214 razy
Otrzymał podziękowań: 677 razy

Post autor: jeżu »

Muti pisze:Tylko teraz pytanie czy jak włożyłem już ten wtrysk,ale auto jeszcze nie chodziło,to mogę go wyjąć bez szkody na uszczelniaczach?
Wydaje mi się,że bez problemu. Ani się nie odgniotły itp., bo generalnie PD nie przykręciłeś...
Awatar użytkownika
Muti
Władca postów
Posty: 5031
Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
Imię:: Mateusz
Lokalizacja: Lubuskie
Podziękował: 75 razy
Otrzymał podziękowań: 365 razy

Post autor: Muti »

no tylko je włożyłem tyle co ręką i załapałem śruby,ale jedna szła ciężko dlatego odpuściłem..Na razie temperatury nie było,także się nie zgrzała,to wyciągne go jak będę przejeżdzał gwintownikiem,a w otwór włoże papier,żeby nic nie wpadło..
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)
Awatar użytkownika
jeżu
Władca postów
Posty: 5610
Rejestracja: pn kwie 25, 2011 16:07
Auto:: PB8
Imię:: Tomek
Lokalizacja: KOL
Podziękował: 214 razy
Otrzymał podziękowań: 677 razy

Post autor: jeżu »

Też tak sądzę. Możesz skorzystać z odkurzacza przy gwintowaniu, jeśli chodzi o opiłki. Oczywiście z głową.
ODPOWIEDZ