Pomiar poboru prądu w samochodzie

Miejsce do prezentowania własnych modyfikacji - co ulepszyliśmy, usprawniliśmy i chcemy podzielić się tym z innymi.
Awatar użytkownika
gabi10
Użytkownik
Posty: 207
Rejestracja: ndz mar 10, 2013 10:55
Auto:: 2.0TDI AZV 170KM 2003
Imię:: Gabi
Lokalizacja: Krakow
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 13 razy

Pomiar poboru prądu w samochodzie

Post autor: gabi10 »

Witam postaram się opisać to w mini-manualu może się komuś przyda
A wiec potrzebne rzeczy
Obrazek
Multimetr ja dodatkowo użyłem krokodylka z przewodem do podłączenia się pod klemę aku oraz dodatkowej klemy założonej na biegun minusowy aku
Wtyczka czerwona w gniazdo 10A czarna w gniazdo Com
Obrazek
Ustawić pokrętło miernika na zakres 10A prąd stały
Obrazek
Ja wykorzystałem tutaj dodatkową klemę założoną na biegun minusowy aku wygodniej było mi zamocować sondę pomiarową
Obrazek
Elektrodę miernika czerwoną łączysz z biegunem minusowym aku a czarną podpiołem krokodylkiem pod klemę orginalną naszego pojazdu

Obrazek Oczywiście NIE ODPALAMY SAMOCHODU GDYŻ DUŻY POBÓR PRĄDU PRZEZ ROZRUSZNIK USMAŻY NA MULTIMETR

Odczytać wskazania
Obrazek
Widzimy tu ,że pobór prądu zaczyna spadać ,Jezeli chcesz sprawdzić pobór prądu w stanie spoczynku musisz chwilę odczekać na uśpienie modułów -licznika ,gateway oświetlenia wewnątrz ,komputera itd
Jeżeli wyjdzie ci duży pobór prądu w stanie spoczynkowym coś pożera prąd sprawdzisz to wyciągając po kolei bezpieczniki i obserwująć wskazania miernika .Zwróć przy tym uwagę ,że każde otwarcie drzwi wzbudza uśpioną elektronikę i znowu trzeba odczekać .Jezeli nie orginalne radio zobacz bezpiecznik nr 19 w komorze silnika Aku można prosto sprawdzić mająć miernik cęgowy lub jeżeli nie mamy starą metodą .Ładujemy aku do pełnego naładowania po 30 min po zakończeniu ładowania włączyć zapłon nie odpalać silnika Włącz światła drogowe na około 7 minut jeżeli napięcie spadnie poniżej 11V aku na śmietnik .Sprawdzić jeszcze ładownie i ładowanie pod obciązeniem aku przez alternator , po odpaleniu powinno wynosić w granicach 14,5V po podaniu obciązenia nie powinno spaść poniżej 13,5-14 V
Obrazek

Niestety ten prąd w spoczynku pokazany na w/w zdjęciu jest za duży bo to około 0.52A co będzie skutkować w miarę szybkim rozładowaniem aku
A tu znaleziony winowajca po wymianie gateway-a który rozładowywał aku po wymianie radia mamy taki oto rezultat
Obrazek Acałkowity pobór prądu po uśpieniu z aktywnym alarmem na chwilę obecną wynośi 0.07mA Czyli wszystko OK
Ostatnio zmieniony ndz sty 11, 2015 13:13 przez gabi10, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
rzutnik
Specjalista
Posty: 713
Rejestracja: wt lut 11, 2014 00:23
Auto:: Touran 1,6TDI 2012 manual
Imię:: Wojtek
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował: 24 razy
Otrzymał podziękowań: 133 razy

Re: Pomiar poboru prądu w samochodzie

Post autor: rzutnik »

Zapomniałeś dopisać żeby nie próbować odpalać auta przy tak podłączonym mierniku - zbyt duży pobór prądu i taki miernik z takimi cienkimi przewodami tego nie wytrzyma.
Awatar użytkownika
gabi10
Użytkownik
Posty: 207
Rejestracja: ndz mar 10, 2013 10:55
Auto:: 2.0TDI AZV 170KM 2003
Imię:: Gabi
Lokalizacja: Krakow
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 13 razy

Re: Pomiar poboru prądu w samochodzie

Post autor: gabi10 »

Kol Rzutnik nie pisałem o tym gdyż myślę ,że każdy o tym wie
Ale żeby było post poprawiony dzięki za czujność :uklon:
Awatar użytkownika
Turanek
Władca postów
Posty: 2736
Rejestracja: sob sie 28, 2010 23:55
Auto:: 2x5T1
Imię:: Marek
Lokalizacja: lubuskie
Podziękował: 23 razy
Otrzymał podziękowań: 111 razy

Re: Pomiar poboru prądu w samochodzie

Post autor: Turanek »

1. Warto np. śrubokrętem "zamknąć" zamek klapy, symulując jej zamknięcie Uwaga: Po pomiarze najpierw wyzwolić ponownie zamek!
2. Obserwacje prądu spoczynkowego proponuję zacząć dopiero po paru minutach, kiedy uśpią się wszystkie sterowniki
Pozdrawiam

Turanek
R-Line Obrazek
H-Line Obrazek
Awatar użytkownika
gabi10
Użytkownik
Posty: 207
Rejestracja: ndz mar 10, 2013 10:55
Auto:: 2.0TDI AZV 170KM 2003
Imię:: Gabi
Lokalizacja: Krakow
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 13 razy

Re: Pomiar poboru prądu w samochodzie

Post autor: gabi10 »

Turanek
1. Warto np. śrubokrętem "zamknąć" zamek klapy, symulując jej zamknięcie. :super:

Zgadza się zapomniałem o tym napisać :omatko: Wystarczy ponownie pociągnąć za uchwyt otwierania i zamek nam się otworzy.A nie zamykać klapy przed odblokowaniem zamka
tadekkk123
Początkujący
Posty: 16
Rejestracja: wt lut 18, 2014 18:48
Auto:: touran basis avq gqn
Imię:: tadek
Lokalizacja: siedlce
Podziękował: 1 raz

Re: Pomiar poboru prądu w samochodzie

Post autor: tadekkk123 »

są jeszcze amperomierze cęgowe tam ustawiamy dc prąd stały w tej opcji mierzymy w każdej sytuacji pracy samochodu z pozdrowieniam
Awatar użytkownika
jarry
Władca postów
Posty: 5698
Rejestracja: pn sty 17, 2011 15:04
Auto:: 1T1 '05, 521 '10, 542 '11
Imię:: Rołbert
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 584 razy
Otrzymał podziękowań: 828 razy

Re: Pomiar poboru prądu w samochodzie

Post autor: jarry »

cęgowym zmierzysz 60mA? z dokładnością powiedzmy 10%?

zawsze kojarzyłem cęgowe amperomierze do mierzenia dużo większych prądów, ale może technika poszła naprzód :)
pozdraVWiam, jarry
TEL. 66(osiem) 403 66(dziewięć)


"Frustra vivit, qui nemini prodest"

*PW wyłączone - proszę pisać na email
*moje auto http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=7898
*mój kanał YT - http://www.youtube.com/user/VWTouranPol ... ist&view=1
tadekkk123
Początkujący
Posty: 16
Rejestracja: wt lut 18, 2014 18:48
Auto:: touran basis avq gqn
Imię:: tadek
Lokalizacja: siedlce
Podziękował: 1 raz

Re: Pomiar poboru prądu w samochodzie

Post autor: tadekkk123 »

te które są teraz zmierzysz .ustawiać zakres który się interesuje. są różne modele i jest to bezpieczny sposób. z pozdrowieniami
Awatar użytkownika
wesol
Władca postów
Posty: 4944
Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
Auto:: touran BLS i 2x CAYC
Imię:: Pawel
Lokalizacja: Goleniów
Podziękował: 21 razy
Otrzymał podziękowań: 418 razy

Re: Pomiar poboru prądu w samochodzie

Post autor: wesol »

Po czasie i to sporym dodam że upływność dopuszczalna to 35 mA czyli 0.035A. Żaden producent aku nie da gwarancji przy większej upływności. Dobre auta mają po 20-30 mA. Toyoty nawet po 11-17 mA widywałem. To ma kluczowe znaczenie na żywotność aku. Co to znaczy? Ano to że mając upływność np 100-150 mA to aku pożyje nam ze 3 lata a jak będzie 30 mA to z 7 lat natomiast w Toyotach wymieniałem Aku nawet po 11 latach. Dużo zależy oczewiscie też od stylu jazdy czyli to czy ktoś codziennie robi dystansy po 50-100 km czy może tylko po 5 km. Poprostu musi być czas na doładowanie aku. Sprawność altka instalacji to rzecz oczewista.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
rafcio606
Przeglądacz
Posty: 134
Rejestracja: ndz wrz 23, 2018 18:44
Auto:: touran 2003 1.6 16v bag f
Imię:: Rafał
Lokalizacja: Pomorskie
Podziękował: 27 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Re: Pomiar poboru prądu w samochodzie

Post autor: rafcio606 »

Ostatnio mam pewne problemy w aucie z elektryką. czase po otwarciu z rana sa zegary wyzerowane , nie chce sie tak łatwo z pilota otworzyć . VCDS ówi o zasilaniu zacisku 30 skrajna dolna wartorść w zegarach , modułach dzwi , komforcie . w zwiąsku z tym powymieniałem wszystkie bezpieczniki odpowiedzialne za te rzeczy , pokasowałem błędy i wziełem się za sprawdzenie napięcia i poboru. Napiecie ładowanego 14,3 , ładowanego obciążonego 13,5 , obciążonego wszystkim i nie ładowanego 12,10 . Natomiast pobory
Imagehttps://imgbbb.com/image/L2o65t
po wybudzeniu ( z coming homem)
Imagehttps://imgbbb.com/image/L2oBGD
zaraz po zamknięciu
5 min po zamnknięciu pokazało 0,18
po pół godziny podszedłem do auta było 0,01 .

Pytanko jak to odczytać skoro zakres ustawiam 20 mA , to wynik końcowy mam 0,01A czyli 1mA i jest git ?
szczyku
____________________
____________________
Posty: 812
Rejestracja: wt gru 12, 2017 22:44
Auto:: Sharan 7N, CFFB, 2010
Imię:: Marcin
Lokalizacja: FZ
Podziękował: 55 razy
Otrzymał podziękowań: 39 razy

Re: Pomiar poboru prądu w samochodzie

Post autor: szczyku »

0,01mA to mozna uznać za błąd/tolerancję pomiaru, moim zdaniem nie ma żadnego poboru, co dziwne, bo powinno byc rzędu 10-15mA.
Gdzieś ci całkowicie zanika napięcie, dlatego zegary sa wyzerowane, ale dziwne ze centralny daje radę otworzyć.
Awatar użytkownika
wesol
Władca postów
Posty: 4944
Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
Auto:: touran BLS i 2x CAYC
Imię:: Pawel
Lokalizacja: Goleniów
Podziękował: 21 razy
Otrzymał podziękowań: 418 razy

Re: Pomiar poboru prądu w samochodzie

Post autor: wesol »

0.01A to jest 10 mA.
Na mierniku nie ustawiamy zakresu do 20 mA bo to za mały zakres. Już nawet 200 mA to trochę mało. Mierniki te uniwersalne mają albo 10 lub 20 A albo niższy nieco to 200 mA czyli 0.2 A. Tak najlepiej by było żeby dorwać miernik z zakresem tak do 1 lub 2 amper i wtedy pomiar robić upływności.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
rafcio606
Przeglądacz
Posty: 134
Rejestracja: ndz wrz 23, 2018 18:44
Auto:: touran 2003 1.6 16v bag f
Imię:: Rafał
Lokalizacja: Pomorskie
Podziękował: 27 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Re: Pomiar poboru prądu w samochodzie

Post autor: rafcio606 »

Dziwię się wtedy ze ustawiam zakres 20m, a wskazanie poboru że światłami prawie amper, mimo zakresu pokazuje pobór powyżej zakresu. To jak spoczynkowy mam 10mA to się poborem nie przejmuje, może któryś bezpiecznik nie puszczał już odpowiedniego natężenia, po wymieniłem wszystkie odpowiedzialne za moduły zgłaszając błędy, i problem być moze się nie powtórzy.
Awatar użytkownika
Dziadek13
Specjalista
Posty: 570
Rejestracja: śr mar 21, 2018 20:36
Auto:: Touran '04 1.9TDI AVQ
Imię:: Jorg
Podziękował: 12 razy
Otrzymał podziękowań: 67 razy

Re: Pomiar poboru prądu w samochodzie

Post autor: Dziadek13 »

Popatrz na to.

Obrazek
rafcio606
Przeglądacz
Posty: 134
Rejestracja: ndz wrz 23, 2018 18:44
Auto:: touran 2003 1.6 16v bag f
Imię:: Rafał
Lokalizacja: Pomorskie
Podziękował: 27 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Re: Pomiar poboru prądu w samochodzie

Post autor: rafcio606 »

Tak właśnie to mierzymy kolego dziadek . Ale panowie nie trzeba było długo czekać. wracam ze sklepu do auta - z pilota nie szło otworzyć , recznie otwieram kluczem a w aucie ani krzty prądu , w zapalniczce podsufitce radio fis , jakby aku wgl nie było . kombinuje z przekanikami pod maska , wyjac wlozyc nic. dopiero po odpięciu klem i podłaczeniu ponownym , wszystko gra , odpalam od pierwszego i jade dalej . co może powodować takie blokowanie dopływuprądu z aku do momentu odłączenia i podłączenia ?
uchwycone błędy po tej awari :

Wtorek,10,Wrzesien,2019,15:14:42:00006
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujacy w srodowisku Windows, uruchomiony na Windows 8.1 x64
Wersja VCDS: AKP 17.8.1.0
Wersja danych: 20171214 DS276.6
www.vcds.pl


VIN: WVGZZZ1TZ4W003674 Numer rejestracyjny:
Przebieg: 195680km Numer naprawy: najnowsze touran



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Typ podwozia: 1T (1K0)
Skanowanie: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 56 62 69 72

VIN: WVGZZZ1TZ4W003674 Przebieg: 195680km

01-Silnik -- Stan: OK 0000
03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000
04-Kat skretu kierow. -- Stan: OK 0000
08-Klimatyzacja -- Stan: OK 0000
09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: Usterka 0010
15-Airbag -- Stan: OK 0000
16-Kolo kierownicy -- Stan: Usterka 0010
17-Zest.wskazników -- Stan: Usterka 0010
19-CAN Gateway -- Stan: OK 0000
25-Immobiliser -- Stan: OK 0000
42-Elektr.drzwi kier. -- Stan: Usterka 0010
44-Wsp.kierownicy -- Stan: OK 0000
46-Modul komfortu -- Stan: Usterka 0010
52-Elektr.drzwi pas. -- Stan: Usterka 0010
56-Radio -- Stan: OK 0000
62-Drzwi tylne lewe -- Stan: Usterka 0010
69-Przyczepa -- Stan: Usterka 0010
72-Drzwi tylne prawe -- Stan: Usterka 0010

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03C-906-056-BAG.lbl
Oznaczenie elementu SW: 03C 997 056 F HW: Hardware No
Komponent: MED9.5.10 G00 9532
Weryfikacja: 00000000 Numer seryjny: VWZ7Z0C7772283
Kodowanie: 0000072
Kod serwisu: WSC 60542 133 178840
VCID: 306FA6C2A32355C621-8064

Nie znaleziono bledów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 1K0-907-379-MK60-F.lbl
Oznaczenie elementu: 1K0 907 379 D
Komponent: ESP FRONT MK60 0102
Kodowanie: 0051910
Kod serwisu: WSC 06435 000 00000
VCID: 3365A9CE52356EDE5C-8066

Nie znaleziono bledów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 08: Klimatyzacja Plik etykiet: 1K0-907-044.lbl
Oznaczenie elementu: 1T0 907 044 R
Komponent: ClimatronicPQ35 040 0202
Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
VCID: 3F8DF5FE6E7DBABEA8-806A

Nie znaleziono bledów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 09: Centr.zesp.elektr. Plik etykiet:. AKP\3C0-937-049-23-H.clb
Oznaczenie elementu SW: 3C0 937 049 E HW: 3C0 937 049 E
Komponent: Bordnetz-SG H37 1002
Weryfikacja: 00H37000 Numer seryjny: 00000005518551
Kodowanie: B08C0B201004150000120C0064000000000800002D
Kod serwisu: WSC 47325 124 84682
VCID: 2B55B1AE8A05361E14-807E

Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 1T0 955 119 C Plik etykiet: 1KX-955-119.CLB
Komponent: Wischer VW358 012 0401
Kodowanie: 00064469
Kod serwisu: WSC 47325

2 - ilosc znalezionych bledów. Oto one:
00153 - Silnik wycieraczek po stronie kierowcy (V216)
014 - wadliwy - Sporadyczny
Ramka zamrozona:
Stan bledu: 00101110
Priorytet bledu: 2
Czestosc bledu: 1
Wew.licznik bledów: 3
Przebieg: 195687 km
Wskaznik czasu: 0

Ramka zamrozona:
ON
Napiecie: 13.80 V
ON
ON
OFF
OFF
ON

01598 - napiêcie akumulatora jazdy
000 - - - Sporadyczny
Ramka zamrozona:
Stan bledu: 00100000
Priorytet bledu: 2
Czestosc bledu: 21
Wew.licznik bledów: 253
Przebieg: 195225 km
Wskaznik czasu: 0

Ramka zamrozona:
ON
Napiecie: 13.15 V
ON
ON
OFF
OFF
OFF


-------------------------------------------------------------------------------
Adres 15: Airbag Plik etykiet: 1T0-909-605.lbl
Oznaczenie elementu SW: 1T0 909 605 HW: 1T0 909 605
Komponent: 04 AIRBAG VW62 0102 2112
Kodowanie: 0012340
Kod serwisu: WSC 01324 785 00200
VCID: 72EB6CCA6DAF27D697-8026

Nie znaleziono bledów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 16: Kolo kierownicy Plik etykiet: 1K0-953-549-MY8.lbl
Oznaczenie elementu SW: 1K0 953 549 A HW: 1K0 953 549 A
Komponent: Lenksäulenmodul 012 0030
Kodowanie: 0000042
Kod serwisu: WSC 00046 412 245760
VCID: 306FA6C2A32355C621-8064

Znaleziono 1 blad:
00446 - Ograniczenie dzia³ania na skutek za niskiego napiêcia
002 - Dolna wartoϾ skrajna przekroczona - Sporadyczny

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 17: Zest.wskazników Plik etykiet: AKP\1K0-920-xxx-17.clb
Oznaczenie elementu: 1T0 920 860
Komponent: KOMBIINSTRUMENT VDD 1312
Kodowanie: 0002101
Kod serwisu: WSC 00011 888 06946
VCID: 6ED378BA7997033673-803A

3 - ilosc znalezionych bledów. Oto one:
00457 - Sterownik instalacji elektrycznej samochodu / Bordnetz (J519)
004 - Brak sygna³u / brak komunikacji - Sporadyczny
00457 - Sterownik instalacji elektrycznej samochodu / Bordnetz (J519)
008 - Niezrozumia³y sygna³
00466 - Sterownik elektroniki kolumny kierownicy (J527)
004 - Brak sygna³u / brak komunikacji - Sporadyczny

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 19: CAN Gateway Plik etykiet:. AKP\1K0-907-530-V4.clb
Oznaczenie elementu SW: 1K0 907 530 AD HW: 1K0 907 951
Komponent: J533 Gateway H07 0112
Weryfikacja: H07 01 Numer seryjny: 231209F1000086
Kodowanie: E9807F46000202008002
Kod serwisu: WSC 00028 028 00001
VCID: 69D90BA64079E40E26-803C

Nie znaleziono bledów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 25: Immobiliser Plik etykiet: 1K0-920-xxx-25.clb
Oznaczenie elementu: 1T0 920 860
Komponent: IMMO 1312
Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
VCID: 6ED378BA7997033673-803A

Nie znaleziono bledów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 42: Elektr.drzwi kier. Plik etykiet: AKP\1K0-959-701-MIN1.clb
Oznaczenie elementu: 1K0 959 701 B
Komponent: Tuersteuergeraet 08 1915
Kodowanie: 0000116
Kod serwisu: WSC 01324 785 00200
VCID: 2D51BFB6B411382E0A-8078

Znaleziono 1 blad:
01811 - napiêcie zasilaj¹ce sterownik drzwi kierowcy (J386)
002 - Dolna wartoϾ skrajna przekroczona

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 44: Wsp.kierownicy Plik etykiet: 1Kx-909-143-GEN1.clb
Oznaczenie elementu: 1K1 909 143 L
Komponent: EPS_ZFLS Kl.7 0402
Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
VCID: 3365A9CE52356EDE5C-8066

Nie znaleziono bledów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 46: Modul komfortu Plik etykiet:. 1K0-959-433-MIN.clb
Oznaczenie elementu: 1K0 959 433 C
Komponent: KSG 0545
Kodowanie: 18F802407F2D0C0C804F0010
Kod serwisu: WSC 01324 785 00200
VCID: 306FA6C2A32355C621-8064

Podsystem 1 - Komponent: Sounder No Answer

Znaleziono 1 blad:
00668 - napiêcie zasilania (Bordspannung); zacisk 30
002 - Dolna wartoϾ skrajna przekroczona

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 52: Elektr.drzwi pas. Plik etykiet: 1K0-959-702-MIN1.lbl
Oznaczenie elementu: 1K0 959 702 B
Komponent: Tuersteuergeraet 08 1915
Kodowanie: 0000116
Kod serwisu: WSC 01324 785 00200
VCID: 2E53B8BAB917433633-807A

2 - ilosc znalezionych bledów. Oto one:
01812 - napiêcie zasilaj¹ce sterownik drzwi pasa¿era (J387)
002 - Dolna wartoϾ skrajna przekroczona
00936 - Prze³¹cznik podnoœnika szyby (E107) w drzwiach po stronie pasa¿era
008 - Niezrozumia³y sygna³ - Sporadyczny

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 56: Radio Plik etykiet: 1K0-035-1xx-56.lbl
Oznaczenie elementu: 1K0 035 186 D
Komponent: Radio BNO 0218
Kodowanie: 0010400
Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
VCID: 275D4D9E96ED127EF0-8072

Nie znaleziono bledów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 62: Drzwi tylne lewe Plik etykiet: AKP\1K0-959-703-GEN1.clb
Oznaczenie elementu: 1K0 959 703 B
Komponent: Tuersteuergeraet 05 0101
Kodowanie: 0000048
Kod serwisu: WSC 01324 785 00200
VCID: 2F6DA5BEBE1D4A3E38-807A

Znaleziono 1 blad:
01813 - napiêcie zasilaj¹ce sterownik drzwi z ty³u po lewej stronie (J388)
002 - Dolna wartoϾ skrajna przekroczona

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 69: Przyczepa Plik etykiet: 8P0-907-383.clb
Oznaczenie elementu SW: 8P0 907 383 HW: 8P0 907 383
Komponent: ANHAENGERELEKTR H01 0010
Kodowanie: 0000001
Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
VCID: 76E350DA01C73BF6BB-8022

2 - ilosc znalezionych bledów. Oto one:
00532 - napiêcie zasilania
002 - Dolna wartoϾ skrajna przekroczona - Sporadyczny
Ramka zamrozona:
Stan bledu: 00100010
Priorytet bledu: 3
Czestosc bledu: 1
Wew.licznik bledów: 2
Przebieg: 262140 km
Wskaznik czasu: 0
Data: 2001.09.15
Czas: 00:00:00



-------------------------------------------------------------------------------
Adres 72: Drzwi tylne prawe Plik etykiet: AKP\1K0-959-704-GEN1.clb
Oznaczenie elementu: 1K0 959 704 B
Komponent: Tuersteuergeraet 05 0101
Kodowanie: 0000048
Kod serwisu: WSC 01324 785 00200
VCID: 306FA6C2A32355C621-8064

Znaleziono 1 blad:
01814 - napiêcie zasilaj¹ce sterownik drzwi z ty³u po prawej stronie (J389)
002 - Dolna wartoϾ skrajna przekroczona

Koniec --------------------(Skanowanie trwalo: 01:36)----------------------

Jako że związane z elektryką poborem prądem zostawiam tu , na prośbę Admina przeniosę
ODPOWIEDZ