- wyczyszczony cały układ powietrzny z nagaru i osadów (włącznie z IC, wszytskimi rurami, egr, itd)\
- wypalony i wyszorowany kolektor ssący (że tam tyle syfu może być


- wymiana świec żarowych
-wymiana rozrządu (w trakcie prac)
-wyszorowana odma (która była zbitkem wypocin olejno-spalinowych)
- oleje filtry itd (ale to na samym końcu)
- czyszczenie piecyka ogrzewania postojowego oraz wymiana rurki spiro (w trakcie prac, czekam na paczkę)
Musze dobrać się jeszcze do tempomatu który z jakiś przyczyn przestał działąć. Znalazłem temat na forum golfa jak to można naprawić i za co się zabrać ale niestety zdjęcia z fotorelacji tam wygasły.
I to co najlepsze to 100% satysfakcja z własnoręcznie wykonywanych prac dzięki radom i postom ludzi z tego forum. (przyznaje przy niektórych rzeczach pomaga mi tatusiek emerytowany mechanik)