Wymiana osłony przegubu lub przegubu

Zawieszenie, koła, podwozie, układ kierowniczy, hamulce, opony itp.
Awatar użytkownika
pantera35
Przeglądacz
Posty: 85
Rejestracja: wt lut 17, 2015 22:11
Auto:: Touran Cross, BMM, DSG
Imię:: Czarek
Lokalizacja: Ciechanów
Podziękował: 37 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy

Wymiana osłony przegubu lub przegubu

Post autor: pantera35 »

Prawidłowo gdy wymieniamy osłonę przegubu lub przegub na nowy (ta sama robota) należy połowę smaru otrzymanego w zestawie wcisnąć w przegub a drugą połowę w osłonę. Oczywiście jeżeli wymieniamy osłonę przegubu, która jest mocno uszkodzona i zanieczyszczenia dostały się do środka, to należy najpierw to wszystko rozebrać i wyczyścić - umyć. Ale mnie w tej chwili głównie chodzi o aplikowanie smaru. Nie wszyscy robią to tak jak opisałem wyżej, że połowa smaru w przegub, a połowa w osłonę. Dużo ludzi wciska smar tylko w przegub do pełna, a w osłonę nic.
W związku z powyższym chciałbym wam zaprezentować różnicę między dwoma takimi samymi przegubami, które jakiś czas temu podczas wymian osłon napełnione zostały dwoma różnymi sposobami.

Image


W pierwszym podczas wymiany osłony około 40.000km temu, smar został zaaplikowany prawidłowo, czyli połowa w przegub, a połowa w osłonę:

Image


Natomiast w drugim osłona była wymieniona około 20.000km temu i smarem został napełniony do pełna tylko przegub , a w osłonę nie dano nic:

Image




Oczywiście w żadnym z przegubów nie pękła osłona i smar nie wyleciał na zewnątrz. Powiedzmy, że zostały one zdemontowane w celach eksperymentalnych :mrgreen:


Myślę, że różnicę w ilości smaru, który został w przegubach widać wyraźnie i jeśli ktoś do tej pory wciskał smar w sam przegub, to został zachęcony żeby robić to trochę inaczej :ok:
CHODTE SRAT S VASIM PSEM PRED VAS DUM
ODPOWIEDZ