sianko86 pisze:muszę z tylnej klapy się rdzy pozbyć ten środek nie będzie za mocny na taką blache
nie ma obaw, środek jest inhibitorem korozji (tlenku żelaza) i jeśli jest coś pod warstwą rudej to Brunox tego nie ruszy, zresztą tak samo jak inne inhibitory, do poprzedniego Golfa V i zabezpieczenia podwozia używałem Fertanu + bardzo drogie i dobre środki Novola Epoxy Primer (Antykorozyjny podkład epoksydowy) oraz na to Polycoat Protect (Emalia antykorozyjna do ochrony podwozia). Efekt był zajefajny, będę podpytywał obecnego właściciela jak się sprawuje z biegiem czasu ale wyglądało na wiele wiele lat doskonałego zabezpieczenia. Z czasem wrzucę więcej info i zdjęć z operacji z Novolem w pierwszym poście.
testowałem brunox na rantach progów w Touranie(czyszczenie,brunox,podkład antykorozyjny,baza i lakier bezbarwny) i dupa rdza wróciła. za to cortanin na felgach trzyma sie dobrze... więc nie polecę brunox innym
Ja mogę polecić z czystym sumieniem " Dinitrol RC 900 który testowałem , środek zachodzi w reakcję i uławnia korozję niewidoczną gołym okiem nawet w miejscach oczyszczonej blachy , może służyć jako grund pod podkłady i lakiery lub zabezpieczeniem przed dalszym rozwijaniem "rdzy" .
Panowie, a co poradzicie na rdzę na podłużnicy pod maską? Przy wymianie rozrządu zauważyłem i wypadałoby to zrobić raz, a dobrze. Dziur nie ma, są pęcherze. Czytałem więcej o Brunoxie w internecie i jednak większość opinii jest raczej negatywna.
Podaje link do testu środka brunox, ogólnie do tej pory słyszałem negatywne opinie, po tym teście tylko się to potwierdziło. Osobiście kombinowałbym z fertanem lub dinitrolem rc + podkład epoksydowy.