złe ustawienie kierownicy po wymianie modułu kierownicy
- Gregor
- Zaawansowany
- Posty: 379
- Rejestracja: śr cze 29, 2011 20:29
- Auto:: 1T1 AVQ 1.9 tdi
- Imię:: Grzegorz
- Lokalizacja: Sulików
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
złe ustawienie kierownicy po wymianie modułu kierownicy
Dzisiaj uporałem się z wymiana licznika wg manula jarrego musiałem tez wymienic moduł pod kierownicą.Wszystko ok oprócz tego ze w momencie kiedy mam kierownicę ustawioną prosto auto jedzie lekko w lewo. niewiem czy coś żle przy adaptacji zrobiłem czy o co chodzi?
- jarry
- Władca postów
- Posty: 5698
- Rejestracja: pn sty 17, 2011 15:04
- Auto:: 1T1 '05, 521 '10, 542 '11
- Imię:: Rołbert
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 584 razy
- Otrzymał podziękowań: 828 razy
na moje kaprawe oko to kolega źle osadził kierownicę na wieloklinie, sprawdź zgodność wybitego znacznika na wieloklinie i kierownicy
pozdraVWiam, jarry
TEL. 66(osiem) 403 66(dziewięć)
"Frustra vivit, qui nemini prodest"
*PW wyłączone - proszę pisać na email
*moje auto http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=7898
*mój kanał YT - http://www.youtube.com/user/VWTouranPol ... ist&view=1
TEL. 66(osiem) 403 66(dziewięć)
"Frustra vivit, qui nemini prodest"
*PW wyłączone - proszę pisać na email
*moje auto http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=7898
*mój kanał YT - http://www.youtube.com/user/VWTouranPol ... ist&view=1
-
- Posty: 2
- Rejestracja: czw lis 20, 2014 21:07
- Auto:: touran 2.0 2006
- Imię:: Przemysław
- Lokalizacja: kietrz
Re: złe ustawienie kierownicy po wymianie modułu kierownicy
Witam, mam pewien problem mianowicie po wymianie przełącznika kierunkowskazów na liczniku zaświeca mi się kontrolka żółta kierownicy wraz z kontrolką esp. Dzieje się tak kiedy zapalam samochód i dopiero po dłuższej jeździe zdarza się że one zgasnął. Po podłączeniu samochodu do komputera pojawia się błąd modułu g85... W moim touranie znajduje się moduł o nr 1K0953549AG, czy mogę wymienić ten moduł na moduł z inną końcówką czy powinien być taki sam?
- Miki76
- ____________________
- Posty: 1373
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013 21:30
- Auto:: Touran 1,9 BXE 133KM 2006
- Imię:: Damian
- Lokalizacja: Wlkp
- Podziękował: 89 razy
- Otrzymał podziękowań: 194 razy
Re: złe ustawienie kierownicy po wymianie modułu kierownicy
a przeprowadziłeś adaptację po wymianie co do modułu pewnie że możesz zmienićprzemcio65 pisze:Witam, mam pewien problem mianowicie po wymianie przełącznika kierunkowskazów na liczniku zaświeca mi się kontrolka żółta kierownicy wraz z kontrolką esp. Dzieje się tak kiedy zapalam samochód i dopiero po dłuższej jeździe zdarza się że one zgasnął. Po podłączeniu samochodu do komputera pojawia się błąd modułu g85... W moim touranie znajduje się moduł o nr 1K0953549AG, czy mogę wymienić ten moduł na moduł z inną końcówką czy powinien być taki sam?
-
- Posty: 2
- Rejestracja: czw lis 20, 2014 21:07
- Auto:: touran 2.0 2006
- Imię:: Przemysław
- Lokalizacja: kietrz
Re: złe ustawienie kierownicy po wymianie modułu kierownicy
Adaptacja została przeprowadzona i bez zmian... wiem ze jest kilka rodzai tych modułów i nie wszystkie pasują gdyż zależy od wyposażenia samochodu. Ja mam w swoim touranie kierownice z multifunkcją na której jest już sterowanie komputerem, a także posiadam łopatki do zmiany biegów...
- hagio
- Expert
- Posty: 1220
- Rejestracja: sob lut 04, 2012 14:35
- Auto:: TRENDLINE 2.0 16V BKD2005
- Imię:: BARTOSZ
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 276 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
- Kontakt:
Re: złe ustawienie kierownicy po wymianie modułu kierownicy
Obecny Twój moduł to 1K0-953-549-AGprzemcio65 pisze:Adaptacja została przeprowadzona i bez zmian... wiem ze jest kilka rodzai tych modułów i nie wszystkie pasują gdyż zależy od wyposażenia samochodu. Ja mam w swoim touranie kierownice z multifunkcją na której jest już sterowanie komputerem, a także posiadam łopatki do zmiany biegów...
Slip ring Type 2
Software Level SW 0070
Variant- Highline
Steering Angle Sensor- Yes
LIN Version-1.3
musisz szukać takiego ,który ma to co Twój lub lepszego np.CH
Link do strony
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... e_Versions
Ps.a sprawdzałeś czy ten czujnik kąta skrętu się nie obluzował?jest wpinany w moduł pod kierownicą link https://www.google.pl/search?newwindow= ... B800%3B600 po co wymieniać moduł kierownicy jak można tylko wymienić ten czujnik kąta skrętu !
-
- Początkujący
- Posty: 26
- Rejestracja: sob mar 12, 2016 22:04
- Auto:: Touran I
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: Świdnica
- Podziękował: 3 razy
Re: złe ustawienie kierownicy po wymianie modułu kierownicy
Zanim założę nowy wątek odgrzeję tego kotleta.
Czy źle skalibrowany czujnik kąta skrętu może być powodem ściągania?
Pacjent - Golf V Variant 2008 1,9 BLS żony
Zakupiony z martwym akumulatorem - jest kilka błędów w postaci "zgubionych" ustawień podstawowy dla 2-3 sterowników - między innymi kąta skrętu G85 - zapalone kontrolki ESP + ciśnienie powietrza w kołach
Dodatkowo auto miało pękniętą jedną sprężynę przednią w momencie zakupu, ale...
Auto zaraz po zakupie jechało prostokierownica była prosto.
Tak przejechałem 780km do domu.
Po kilkudziesięciu kilometrach po Polskich drogach auto zaczyna ściągać w prawo.
Zrobiłem zbieżność - nie pomogło.
Wymieniłem obie przednie spręzyny na nowe + łożyska amortyzatorów z poduszkami. Do tego zamieniłem zimówki tył z przodem.
Auto dalej ściągało w prawo.
Pojechałem na zbieżność (warsztat z mega dobrymi opiniami). Odbieram auto, a mechanik do mnie - "auto jedzie prosto ale kierownica jest krzywo. Jak wyprostuje kierownice (regulując zawieszenie) auto będzie ściągać. Nie wiem co jest grane. Najlepiej jak Pan sobie przestawi kierownice na frezie"
W takim stanie wyjechałem z warsztatu (jedzie prosto, kierownica lekko w prawo). Wtedy zrobiłem Ustawienia Podstawowe czujnika kąta skrętu. Kontrolki zgasły. Auto dalej ściąga w prawo.
Wolałbym nie przestawiać kierownicy na frezie tylko dojść co jest nie tak w zawieszeniu. Puka lekko lewy amortyzator ale auto stoi równo - sprawdzałem odległość od piasty do rantu błotników.
Czy wady kodowania, brak ustawień podstawowych, uszkodzenie czujnika kąta skrętu może mieć wpływ na ściąganie?
Czy źle skalibrowany czujnik kąta skrętu może być powodem ściągania?
Pacjent - Golf V Variant 2008 1,9 BLS żony
Zakupiony z martwym akumulatorem - jest kilka błędów w postaci "zgubionych" ustawień podstawowy dla 2-3 sterowników - między innymi kąta skrętu G85 - zapalone kontrolki ESP + ciśnienie powietrza w kołach
Dodatkowo auto miało pękniętą jedną sprężynę przednią w momencie zakupu, ale...
Auto zaraz po zakupie jechało prostokierownica była prosto.
Tak przejechałem 780km do domu.
Po kilkudziesięciu kilometrach po Polskich drogach auto zaczyna ściągać w prawo.
Zrobiłem zbieżność - nie pomogło.
Wymieniłem obie przednie spręzyny na nowe + łożyska amortyzatorów z poduszkami. Do tego zamieniłem zimówki tył z przodem.
Auto dalej ściągało w prawo.
Pojechałem na zbieżność (warsztat z mega dobrymi opiniami). Odbieram auto, a mechanik do mnie - "auto jedzie prosto ale kierownica jest krzywo. Jak wyprostuje kierownice (regulując zawieszenie) auto będzie ściągać. Nie wiem co jest grane. Najlepiej jak Pan sobie przestawi kierownice na frezie"
W takim stanie wyjechałem z warsztatu (jedzie prosto, kierownica lekko w prawo). Wtedy zrobiłem Ustawienia Podstawowe czujnika kąta skrętu. Kontrolki zgasły. Auto dalej ściąga w prawo.
Wolałbym nie przestawiać kierownicy na frezie tylko dojść co jest nie tak w zawieszeniu. Puka lekko lewy amortyzator ale auto stoi równo - sprawdzałem odległość od piasty do rantu błotników.
Czy wady kodowania, brak ustawień podstawowych, uszkodzenie czujnika kąta skrętu może mieć wpływ na ściąganie?