Muti pisze:Poszukajcie na necie o tym błędzie. Na forum Octavii jest o tym szeroko napisane. Podpowiem, że może nawet wcale nie byc elektrycznego wspomagania i tego błędu nie powinno być. Ta opcja została stworzona do caddyego, który miał dość długo hydrauliczne wspomaganie i każda pompę się dopasowywalo
Nztt
To o czym piszesz dotyczy swapa na MK60-EC1 w/w blad kasuje sie poprzez kodowanie (dlugie) w ABS 15bajt/5bit oraz odp ustwanienie w adaptacjach 44 Steerin assist/channel 03, przerabialem ten temat, moj skan:
Address 03: ABS Brakes (J104) Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb
Part No SW: 1K0 907 379 BJ HW: 1K0 907 379 BJ
Component: ESP MK60EC1 H31 0121
Revision: 00H31001
Coding: 333B401609248EFDCC0B02E6901B71A1350800
Shop #: WSC 12345 123 12345
VCID: 7BF51167FA10BBC6C11-802E
No fault code found.
Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x-44.clb
Part No: 1K2 909 144 L
Component: EPS_ZFLS Kl.071 H07 1806
Shop #: WSC 12345 123 12345
VCID: 3561C75F5CB4ADB6775-8060
No fault code found.
Jednak tu chodzi o pompe z krotkim kodowaniem i magiel I generacji, wiec jak chcesz usunac w/w blad poprzez krotkie kodowanie ?
-- Pn cze 01, 2015 18:31 --
Adamd pisze:1K2 909 144 L
Adamd pisze:Niestety żadne podane tu podpowiedzi nie przyniosły efektu.Choć na dłubaniu zeszło cały dzień.Chyba tak jak kol Mario 122 napisał wspomaganie kiery będzie za stare do obsługi pompy ABS AC.
Moje wspomaganie ma oznaczenie 1K1909143L
czy wiecie czy wymiana na takie 1K142305CG (dostał bym za małe pieniądze )przyniesie pozytywne rozwiązanie, czy też będzie jak w w/w przypadku
Jeżeli ktoś może to proszę wrzucić jakie numery przekładni która by obsłużyła w/w pompę ABS
Wszystkim dziękuje za pomysły jak się z tym uporać
1K1 909 144 L zadziala na 100 % jest to oczywiscie numer sterownika, nie wiem jaki jest numer magla, jesli chcesz wymienic na 2 gen musisz wymienic komplet czyli magiel + sterownik
-- Pn cze 01, 2015 18:47 --
andreass211 pisze:1K0 614 517 AC
andreass211 pisze:Mario122 pisze:Z tym sterownikiem już miałem wielu klientów, którzy oryginalnie mieli pompę AC - więc musiało zadziałać.
ja nie miałem oryginalnie pompy AC, najpierw zmieniłem pompę na AC potem ten dziwny błąd przez tydzień i zmieniłem wspomaganie
Tak tylko, Ty piszesz o dwoch roznych pompach AC Ty masz MK60-AT 1K0 614 517 AC, jedyna pompa z krotkim kodowaniem, ktora obsluguje HH i park assist I Gen

, a Tomasz_W-wa chce wymienic na 'zwykla' MK60 rowniez AC z tym, ze inne numery 1K0 907 379 AC
-- Pn cze 01, 2015 19:20 --
Tomasz_W-wa pisze:To teraz podpowiedzcie jak mam 1K1-909-144-F to czy mogę kupić sam silnik 1K1-909-144-L i podmienić go do bebechów z 1K1-909-144-F.
Czy to będzie pasowało czy muszę już kupować cały magiel z silniczkiem 1K1-909-144-L ???
Z góry dzięki za odpowiedź, bo nie wiem co mnie czeka (czytaj jak duże wydatki

)
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
cytat z tego forum:
Numery katalogowe sterowników:
- jeśli numer katalogowy zaczyna się na 1K1 lub 1K2, przekładnia jest 2. generacji;(1K1.909.144.E-M)
- jeśli numer katalogowy zaczyna się na 1K0, przekładnia jest 3. generacji. (1K0.909.144.C 1K0.909.144.E 1K0.909.144.H 1K0.909.144. J)
czyli od ....144 E do ...144 M 2 generacja, wiec moim zdaniem Twoja AC powinna zabanglac (masz magiel II gen), niestety kolega wyzej posiada magiel I gen ...14
3 L stad problem (ale to tylko moje subiektywne zdanie)
