Problem z kalibracja G85
- avisek
- Początkujący
- Posty: 40
- Rejestracja: wt kwie 21, 2015 21:01
- Auto:: 1T1 1.6FSI(BLP)
- Imię:: Emil
- Lokalizacja: K-lin
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Problem z kalibracja G85
Witam,
wczoraj odłączyłem akumulator. Po ponownym podłączeniu wyskoczyły mi kontroli esp, abs i kierownica. Wiem , ze trzeba zrobić adaptacje G85 ale po kliknięciu w BS ON/OFF wyskakuje mi komunikat"BŁĄD 060 brak dostępu". Wiem że jeden czujnik ABS mam do wymiany. Czy to ma wpływ brak adaptacji? Szukałem dużo na forum(przeważnie temat kierownicy multifunkcyjnej) ale nic nie znalazłem co by mi pomogło.
Błąd który mi wyskoczył:
Adres 44: Wsp.kierownicy Plik etykiet: 1Kx-909-14x-44.clb
Oznaczenie elementu: 1K1 909 144 G
Komponent: EPS_ZFLS Kl.5 1401
Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
VCID: 2F67682DBE433860886
Znaleziono 1 błąd:
00778 - Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85)
000 - -
wczoraj odłączyłem akumulator. Po ponownym podłączeniu wyskoczyły mi kontroli esp, abs i kierownica. Wiem , ze trzeba zrobić adaptacje G85 ale po kliknięciu w BS ON/OFF wyskakuje mi komunikat"BŁĄD 060 brak dostępu". Wiem że jeden czujnik ABS mam do wymiany. Czy to ma wpływ brak adaptacji? Szukałem dużo na forum(przeważnie temat kierownicy multifunkcyjnej) ale nic nie znalazłem co by mi pomogło.
Błąd który mi wyskoczył:
Adres 44: Wsp.kierownicy Plik etykiet: 1Kx-909-14x-44.clb
Oznaczenie elementu: 1K1 909 144 G
Komponent: EPS_ZFLS Kl.5 1401
Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
VCID: 2F67682DBE433860886
Znaleziono 1 błąd:
00778 - Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85)
000 - -
-
radek19
- Przeglądacz
- Posty: 146
- Rejestracja: pn cze 01, 2015 18:42
- Auto:: Touran
- Imię:: radek
- Podziękował: 47 razy
- Otrzymał podziękowań: 31 razy
Re: Problem z kalibracja G85
To samo miałem po odłączeniu akumulatora (wymiana na nowy) ,u mnie po przejechaniu kilku metrów kontrolki zgasły-to normalny obiaw.
-
Tourantornado
- Początkujący
- Posty: 39
- Rejestracja: ndz wrz 06, 2015 22:02
- Auto:: 2005
- Imię:: touran
- Lokalizacja: touran
- Otrzymał podziękowań: 8 razy
- Letis
- Użytkownik
- Posty: 231
- Rejestracja: ndz gru 15, 2013 17:41
- Auto:: Touran 2.0 AZV 2003
- Imię:: Paweł
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 32 razy
- Kontakt:
Re: Problem z kalibracja G85
odpal auto , kierownica do oporu w prawo przytrzymaj chwile (3 sekundy) w lewo do oporu (3 sekundy na prosto i przejedz sie kawalek powinno pomóc.

- avisek
- Początkujący
- Posty: 40
- Rejestracja: wt kwie 21, 2015 21:01
- Auto:: 1T1 1.6FSI(BLP)
- Imię:: Emil
- Lokalizacja: K-lin
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Problem z kalibracja G85
No właśnie próbowałem już wszystkich tych zabiegów z kręceniem i jeżdżeniem. Nic nie pomaga.
- hagio
- Expert
- Posty: 1220
- Rejestracja: sob lut 04, 2012 14:35
- Auto:: TRENDLINE 2.0 16V BKD2005
- Imię:: BARTOSZ
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 276 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
- Kontakt:
Re: Problem z kalibracja G85
Chyba dodatkowo trzeba zgasić i odpalić auto z kołami na wprost po skrecie w lewo/prawoLetis pisze:odpal auto , kierownica do oporu w prawo przytrzymaj chwile (3 sekundy) w lewo do oporu (3 sekundy na prosto i przejedz sie kawalek powinno pomóc.
-
dexter23pl
- Expert
- Posty: 1084
- Rejestracja: czw kwie 10, 2014 14:38
- Auto:: Golf 5
- Imię:: Dexter
- Lokalizacja: Slaskie
- Podziękował: 43 razy
- Otrzymał podziękowań: 148 razy
Re: Problem z kalibracja G85
Głupoty piszecie....
Po podłączeniu akumulatora trzeba było się tylko kawałek przejechać i by zgasło. A tak jak już aktywowałeś kalibrację w kanale 60 po wcześniejszym wpisaniu kodu 40xxx to choć byś na głowie chodził to z uszkodzonym czujnikiem ABS lub pierścieniem na piaście nie dokończysz adaptacji.
Wymień czujnik/piastę i bez komputera po przejechaniu kawałka drogi samo zgaśnie.
Po podłączeniu akumulatora trzeba było się tylko kawałek przejechać i by zgasło. A tak jak już aktywowałeś kalibrację w kanale 60 po wcześniejszym wpisaniu kodu 40xxx to choć byś na głowie chodził to z uszkodzonym czujnikiem ABS lub pierścieniem na piaście nie dokończysz adaptacji.
Wymień czujnik/piastę i bez komputera po przejechaniu kawałka drogi samo zgaśnie.
- avisek
- Początkujący
- Posty: 40
- Rejestracja: wt kwie 21, 2015 21:01
- Auto:: 1T1 1.6FSI(BLP)
- Imię:: Emil
- Lokalizacja: K-lin
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
-
radek19
- Przeglądacz
- Posty: 146
- Rejestracja: pn cze 01, 2015 18:42
- Auto:: Touran
- Imię:: radek
- Podziękował: 47 razy
- Otrzymał podziękowań: 31 razy
Re: Problem z kalibracja G85
hagio pisze:Chyba dodatkowo trzeba zgasić i odpalić auto z kołami na wprost po skrecie w lewo/prawoLetis pisze:odpal auto , kierownica do oporu w prawo przytrzymaj chwile (3 sekundy) w lewo do oporu (3 sekundy na prosto i przejedz sie kawalek powinno pomóc.
Emil dostosuj się do zaleceń Kolegi Dextera lepiej prawił niż ja
pzdr.
- niko02
- Władca postów
- Posty: 4501
- Rejestracja: sob lip 16, 2011 15:00
- Auto:: BKD 2004r. 207KM 470Nm
- Imię:: Michał
- Lokalizacja: Szadek/Łódź/Warszawa
- Podziękował: 384 razy
- Otrzymał podziękowań: 325 razy
Re: Problem z kalibracja G85
NIE.radek19 pisze:Chyba dodatkowo trzeba zgasić i odpalić auto z kołami na wprost po skrecie w lewo/prawo
- avisek
- Początkujący
- Posty: 40
- Rejestracja: wt kwie 21, 2015 21:01
- Auto:: 1T1 1.6FSI(BLP)
- Imię:: Emil
- Lokalizacja: K-lin
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Problem z kalibracja G85
Wymienilem dzis czujnik o dalej błąd 00287 czujnik predkosci kola tylny prawy 003 usterka mechaniczna sporadyczny. Czyli mam rozumiec ze piasta do wymiany?
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
- turek
- Specjalista
- Posty: 890
- Rejestracja: ndz mar 25, 2012 11:14
- Auto:: Alhambra 7n,Ibiza 6j
- Imię:: Michal
- Lokalizacja: Czestochowa
- Podziękował: 38 razy
- Otrzymał podziękowań: 118 razy
Re: Problem z kalibracja G85
Zdejmij tarcze hamulcową, i będziesz miał podgląd od tyłu czy nie jest uszkodzona osłona gumowa bieżni czujnika
- wins28ton
- Przeglądacz
- Posty: 68
- Rejestracja: ndz mar 10, 2013 22:43
- Auto:: Trendline 1.9tdi bkc 2004
- Imię:: Wojtek
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Problem z kalibracja G85
Temat przerabiałem, korozja na piaście uwalony pierścień gumowy od abs-u i piasta do wymiany. Wymieniłem jedną wyjeżdżam z placu i znowu to samo druga strona piasta również do wymiany, jeszcze u mnie taka lipa bo bez zdjęcia zacisku tarcza nie chciała zejść(nie wiem czy wszystkie turki tak mają). Przez wielowachacz dostęp do śrub kluczem też nie najlepszy ech poleciało parę przekleństw 
