Może poszukasz 15-42119-01
BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdzić?
- jeżu
- Władca postów
- Posty: 5612
- Rejestracja: pn kwie 25, 2011 16:07
- Auto:: PB8
- Imię:: Tomek
- Lokalizacja: KOL
- Podziękował: 214 razy
- Otrzymał podziękowań: 678 razy
Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz
Nie Mateusz jest do BMN Reinz. Ale nie mam jak go "ściągnąć" (bo nie osiągalny u dostawców)
Może poszukasz 15-42119-01
Może poszukasz 15-42119-01
- winetu_vip
- Zaawansowany
- Posty: 355
- Rejestracja: sob sie 24, 2013 10:16
- Auto:: Touran 2.0, AZV+, 2004
- Imię:: Tomek
- Lokalizacja: Cieciułów
- Podziękował: 27 razy
- Otrzymał podziękowań: 36 razy
Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz
Na pompki siemens passat BMN...
zapytam jutro jak będą to zaklepać??
-- 30 sty 2016, o 20:04 --
Prawdopodobnie o tej rurce była mowa
W ASO nazywa się to PRZEWÓD MASOWY

zapytam jutro jak będą to zaklepać??
-- 30 sty 2016, o 20:04 --
Prawdopodobnie o tej rurce była mowa
W ASO nazywa się to PRZEWÓD MASOWY
-
Gusjon
- Początkujący
- Posty: 12
- Rejestracja: śr sty 13, 2016 16:29
- Auto:: VW Touran 2.0 TDI 140 KM
- Imię:: Piotr
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz
Jaras 99. Może jeszcze warto sprawdzić w twoim przypadku immobilaiser? Może odciąć go i sprawdzić jak wtedy odpali? Bo skoro wszystko jest git a paliwo się "cofa" według wszystkich to przy pochyleniu powinien odpalić. A może masz jakąś sekretną blokadę zapłonu, która szpeci? No bo tylko to mi przychodzi:D
PPD
VW Touran 2.0 TDI BKD 2005r.
VW Touran 2.0 TDI BKD 2005r.
- Muti
- Władca postów
- Posty: 5031
- Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
- Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Lubuskie
- Podziękował: 75 razy
- Otrzymał podziękowań: 365 razy
Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz
To dziwnie, bo w etce jest rurka rozdzielajaca.winetu_vip pisze:Na pompki siemens passat BMN...
zapytam jutro jak będą to zaklepać??
-- 30 sty 2016, o 20:04 --
Prawdopodobnie o tej rurce była mowa
W ASO nazywa się to PRZEWÓD MASOWY![]()
Żeby sprawdzić czy to paliwo się cofa potrzeba sporego kąta. Najlepiej takie zjazdy do garaży pod dom gdzie jest spory spad.
Co do tej rurki, to najbardziej się obawiam, że firmy naprawiajace głowice nie wiedzą o niej i wkładają cała głowice do pieca, żeby sprawdzić pęknięcia i może ona się jakoś deformuje albo nadtapia? Zauważyłem, że ten problem jest u tych, którzy mieli naprawiana głowice.
NzTT
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy 
- winetu_vip
- Zaawansowany
- Posty: 355
- Rejestracja: sob sie 24, 2013 10:16
- Auto:: Touran 2.0, AZV+, 2004
- Imię:: Tomek
- Lokalizacja: Cieciułów
- Podziękował: 27 razy
- Otrzymał podziękowań: 36 razy
Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz
Choćby był problem z immo to auto i tak MUSI odpalić za każdym razem a po chwili zgasnąć.Gusjon pisze:Jaras 99. Może jeszcze warto sprawdzić w twoim przypadku immobilaiser? Może odciąć go i sprawdzić jak wtedy odpali? Bo skoro wszystko jest git a paliwo się "cofa" według wszystkich to przy pochyleniu powinien odpalić. A może masz jakąś sekretną blokadę zapłonu, która szpeci? No bo tylko to mi przychodzi:D
Też tak uważamMuti pisze:To dziwnie, bo w etce jest rurka rozdzielajaca.
Żeby sprawdzić czy to paliwo się cofa potrzeba sporego kąta. Najlepiej takie zjazdy do garaży pod dom gdzie jest spory spad.
Co do tej rurki, to najbardziej się obawiam, że firmy naprawiajace głowice nie wiedzą o niej i wkładają cała głowice do pieca, żeby sprawdzić pęknięcia i może ona się jakoś deformuje albo nadtapia? Zauważyłem, że ten problem jest u tych, którzy mieli naprawiana głowice.
- jaras99
- Specjalista
- Posty: 544
- Rejestracja: ndz maja 10, 2015 21:02
- Auto:: Audi A4 B6 1.9TDI AVF
- Imię:: Jarek
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Podziękował: 66 razy
- Otrzymał podziękowań: 64 razy
Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz
Jeszcze parę dni i się wszystko okaże. Mam nadzieje 
Odstawilem dziś auto do mechanika na wymianę dwumasa i zmianę uszczelniaczy oraz wymianę tej rurki. Udało mi się kupić 4 komplety uszczelnień oryginały ASO za 200 zł.
gość prywatnie na aukcji sprzedawał. Niedługo po tym jak się pojawiła namierzylem ja i oczywiście zakupiłem. Cena w intercars to coś 170 zł za jeden komplet oryginałów
a aso nawet nie pytalem
3 oringi wielkości 5 groszowki, srubka regulacyjna i jakiś grzybek za tyle kasy. To jest lekka przeginka.
Umówiłem się z mechanikiem tak, że napierw wymieni mi ta rurkę i do obserwacji jak pali. Jak bez zmian to wymiana uszczelnień. W między czasie wymiana dwumasa
Odstawilem dziś auto do mechanika na wymianę dwumasa i zmianę uszczelniaczy oraz wymianę tej rurki. Udało mi się kupić 4 komplety uszczelnień oryginały ASO za 200 zł.
Umówiłem się z mechanikiem tak, że napierw wymieni mi ta rurkę i do obserwacji jak pali. Jak bez zmian to wymiana uszczelnień. W między czasie wymiana dwumasa
- Muti
- Władca postów
- Posty: 5031
- Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
- Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Lubuskie
- Podziękował: 75 razy
- Otrzymał podziękowań: 365 razy
Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz
Tylko powiedz mu, że po wymianie oringow niech koniecznie wyreguluje pd na 180st wg literatury
NzTT
NzTT
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy 
- jaras99
- Specjalista
- Posty: 544
- Rejestracja: ndz maja 10, 2015 21:02
- Auto:: Audi A4 B6 1.9TDI AVF
- Imię:: Jarek
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Podziękował: 66 razy
- Otrzymał podziękowań: 64 razy
Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz
Wychodzę z założenia że o tym gościu wie. A jak nie wie a mu powiem, to i tak nie mam pewności ze zrobi to zgodnie ze sztuką.Muti pisze:Tylko powiedz mu, że po wymianie oringow niech koniecznie wyreguluje pd na 180st wg literatury
NzTT
Kupę lat pracował w autoryzowanym serwisie a teraz ma własną dzialanosc to myślę że wie co robi.
Muti jak wygląda procedura regulacji pompek? Znajdę gdzieś jakieś materiały, opisy? Chętnie bym sobie o tym poczytal.
- winetu_vip
- Zaawansowany
- Posty: 355
- Rejestracja: sob sie 24, 2013 10:16
- Auto:: Touran 2.0, AZV+, 2004
- Imię:: Tomek
- Lokalizacja: Cieciułów
- Podziękował: 27 razy
- Otrzymał podziękowań: 36 razy
Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz
ELSAjaras99 pisze:Muti jak wygląda procedura regulacji pompek? Znajdę gdzieś jakieś materiały, opisy? Chętnie bym sobie o tym poczytal.
- Załączniki
-
- montaż pompowtrysków.pdf
- (161 KiB) Pobrany 94 razy
- jaras99
- Specjalista
- Posty: 544
- Rejestracja: ndz maja 10, 2015 21:02
- Auto:: Audi A4 B6 1.9TDI AVF
- Imię:: Jarek
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Podziękował: 66 razy
- Otrzymał podziękowań: 64 razy
Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz
Muti mam jeszcze pytanie odnośnie rozruszników Co lepiej wziąść:
02E 911 024H Valeo czy
02E 911 024C Bosch
Boscha znalazłem nówkę za 200 zł, podobnie Valeo z auta potestowego. Przeglądając twój manual nt rozruszników odniosłem wrażenie, że ludzie po zmianie z boscha na valeo są wręcz zachwyceni.
02E 911 024H Valeo czy
02E 911 024C Bosch
Boscha znalazłem nówkę za 200 zł, podobnie Valeo z auta potestowego. Przeglądając twój manual nt rozruszników odniosłem wrażenie, że ludzie po zmianie z boscha na valeo są wręcz zachwyceni.
- Muti
- Władca postów
- Posty: 5031
- Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
- Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Lubuskie
- Podziękował: 75 razy
- Otrzymał podziękowań: 365 razy
Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz
Valeo lepiej.
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy 
- aponhill
- Początkujący
- Posty: 49
- Rejestracja: ndz lut 16, 2014 21:32
- Auto:: Touran, 2.0 BMN, 2007
- Imię:: donkey
- Lokalizacja: podkarpacie
- Podziękował: 12 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz
Mam podobne problemy z odpaleniem po dłuższym postoju. Zostawiłem auto u majstra, wymienili gumki na wtryskach... i.. Jest ciut lepiej aczkolwiek po mroźnej nocy problem nie ustąpił. Stwierdzili również, że jeden z pompowtryskow jest słabszy i proponują podmiane na test, może być tak, że to on powoduje problem z rozruchem, a potem już trybi do następnego oddstania?
- jaras99
- Specjalista
- Posty: 544
- Rejestracja: ndz maja 10, 2015 21:02
- Auto:: Audi A4 B6 1.9TDI AVF
- Imię:: Jarek
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Podziękował: 66 razy
- Otrzymał podziękowań: 64 razy
Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz
U mnie w temacie coś poooowoooli ruszyło. Wymienili mi dzisiaj tą rurkę w głowicy. Obserwacje jakie były podczas wymiany to, że stara rurkę bardzo łatwo dało się wyciągnąć normalnie palcami. Po prostu luźno siedziała. Mówił, że czasami, żeby ją wyjąć to wkręca w nią śrubę, żeby mieć o co złapać bo tak ciasno wychodzi.
Nowa natomiast bardzo ciasno wchodziła ale wlazła
Narazie tyle wykonał tych prężnych robót, muszę mu dzisiaj dowieźć uszczelkę pod pompę vacum bo na starej leje ropa. Mechanik wyjeżdża na weekend w góry i znowu muszę czekać do poniedziałku na efekt. Ciekawość już mnie zżera czy będzie poprawa
Nowa natomiast bardzo ciasno wchodziła ale wlazła
Narazie tyle wykonał tych prężnych robót, muszę mu dzisiaj dowieźć uszczelkę pod pompę vacum bo na starej leje ropa. Mechanik wyjeżdża na weekend w góry i znowu muszę czekać do poniedziałku na efekt. Ciekawość już mnie zżera czy będzie poprawa
- Muti
- Władca postów
- Posty: 5031
- Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
- Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Lubuskie
- Podziękował: 75 razy
- Otrzymał podziękowań: 365 razy
Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz
Wymiana tej uszczelki jest bardzo prosta. Pompa trzyma sie na 3 srubach imbusowych, także wymiana to 10-15minut. Spróbuj go pomęczyć, zeby to zrobił, to w weekend byś potestował.jaras99 pisze:Narazie tyle wykonał tych prężnych robót, muszę mu dzisiaj dowieźć uszczelkę pod pompę vacum bo na starej leje ropa. Mechanik wyjeżdża na weekend w góry i znowu muszę czekać do poniedziałku na efekt. Ciekawość już mnie zżera czy będzie poprawa
Czyli jednak da się ją spokojnie wyjąć po zdjeciu pompy tandemowej?jaras99 pisze:Obserwacje jakie były podczas wymiany to, że stara rurkę bardzo łatwo dało się wyciągnąć normalnie palcami. Po prostu luźno siedziała. Mówił, że czasami, żeby ją wyjąć to wkręca w nią śrubę, żeby mieć o co złapać bo tak ciasno wychodzi.
Nowa natomiast bardzo ciasno wchodziła ale wlazła![]()
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy 
- jaras99
- Specjalista
- Posty: 544
- Rejestracja: ndz maja 10, 2015 21:02
- Auto:: Audi A4 B6 1.9TDI AVF
- Imię:: Jarek
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Podziękował: 66 razy
- Otrzymał podziękowań: 64 razy
Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz
no da się widocznie
trzeba tylko sobie zrobić więcej miejsca. Czyli filtr powietrza out, akumulator out, pompa wiadomo out i rurka na wierzchu. Tak jak napisałem wcześniej, stara wyszła bez użycia siły, nową natomiast szła bardzo ciasno.
Tak na marginesie jaką tak naprawdę rolę odgrywa ta rurka? To, że ciasno szła to chyba dobrze.
0 14 gość wyjeżdza. Wiem, że wymiana jest banalna, już ten temat niejednokrotnie sam przerabiałem. Najchętniej to bym wbił po robocie na warsztat, poskręcał to i testy przez weekend. A tak zaś dwa dni w d...ie
Tak na marginesie jaką tak naprawdę rolę odgrywa ta rurka? To, że ciasno szła to chyba dobrze.
0 14 gość wyjeżdza. Wiem, że wymiana jest banalna, już ten temat niejednokrotnie sam przerabiałem. Najchętniej to bym wbił po robocie na warsztat, poskręcał to i testy przez weekend. A tak zaś dwa dni w d...ie