czy toś podmieniał z przeciwbieżnych na współbieżne? jak to wygląda dużo roboty? kupić muszę silnik z mechanizmem ,ramienia i plastik podszybie,teraz pytania
jak z mocowaniem silnika współbieżnych?otwory na śruby p&p?
jak z elektryką wtyczki jakieś nowe kable itp?
wycieraczki przeciwbieżne współbieżne podmiana
-
- Specjalista
- Posty: 572
- Rejestracja: pt paź 28, 2011 17:14
- Auto:: 2.0tdi AZV,2004r
- Imię:: andrzej
- Lokalizacja: stavanger
- Podziękował: 82 razy
- Otrzymał podziękowań: 30 razy
- spacewalker
- Władca postów
- Posty: 3420
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
- Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: PL
- Podziękował: 116 razy
- Otrzymał podziękowań: 697 razy
Re: wycieraczki przeciwbieżne współbieżne podmiana
wszystko pasuje P&P
zrobiłem tak u siebie
jedna wtyczka od prawego silnika zostaje luzem
zrobiłem tak u siebie
jedna wtyczka od prawego silnika zostaje luzem
Ostatnio zmieniony pn mar 07, 2016 20:14 przez spacewalker, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Specjalista
- Posty: 572
- Rejestracja: pt paź 28, 2011 17:14
- Auto:: 2.0tdi AZV,2004r
- Imię:: andrzej
- Lokalizacja: stavanger
- Podziękował: 82 razy
- Otrzymał podziękowań: 30 razy
Re: wycieraczki przeciwbieżne współbieżne podmiana
przedlift czy polift od obu będzie pasować cały mechanizm?
pozdrawiam
- spacewalker
- Władca postów
- Posty: 3420
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
- Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: PL
- Podziękował: 116 razy
- Otrzymał podziękowań: 697 razy