Pompa ABS z Hill Hold
- hagio
- Expert
- Posty: 1220
- Rejestracja: sob lut 04, 2012 14:35
- Auto:: TRENDLINE 2.0 16V BKD2005
- Imię:: BARTOSZ
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 276 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
- Kontakt:
Re: Pompa ABS z Hill Hold
Kurde coś robię nie tak. ...
Ostatnio zmieniony pn kwie 18, 2016 18:46 przez hagio, łącznie zmieniany 1 raz.
- yox
- Władca postów
- Posty: 2982
- Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
- Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: UK
- Podziękował: 240 razy
- Otrzymał podziękowań: 673 razy
Re: Pompa ABS z Hill Hold
... przeciez nastepna wartosc to 043/056 czyli od 43 do 56 wiec po co cisniesz powyzej 110 ?
- hagio
- Expert
- Posty: 1220
- Rejestracja: sob lut 04, 2012 14:35
- Auto:: TRENDLINE 2.0 16V BKD2005
- Imię:: BARTOSZ
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 276 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
- Kontakt:
Re: Pompa ABS z Hill Hold
Zasugerowałem się wartościami 116/129.yox pisze:... przeciez nastepna wartosc to 043/056 czyli od 43 do 56 wiec po co cisniesz powyzej 110 ?
Kanał 025 przeszło pomyślnie, czekam aż silnik się schłodzi, a tym czasem opróżnię 4xpack za zdrowie


Dużo mi pomógł

- hagio
- Expert
- Posty: 1220
- Rejestracja: sob lut 04, 2012 14:35
- Auto:: TRENDLINE 2.0 16V BKD2005
- Imię:: BARTOSZ
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 276 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
- Kontakt:
Re: Pompa ABS z Hill Hold
No i lipa u mnie w maglu Part No: 1K1 909 144 Hjeżu pisze:Będzie dostępny z tego co kiedyś komuś robiłem to juz w L da się zmieniać..Natomiast w E juz się nie dało...
Tylko najpierw zaloguj się do sterownika dopiero adaptacja....
Brak dostępu do kanału 003. DSR
Bez znaczenia czy się zaloguję czy też nie.
- yox
- Władca postów
- Posty: 2982
- Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
- Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: UK
- Podziękował: 240 razy
- Otrzymał podziękowań: 673 razy
Re: Pompa ABS z Hill Hold
Ale po co kombinujesz ? NIE uaktywnisz DSR w maglu 2 GEN z pompą MK60 EC1, nawet gdy bedziesz mial dostepny kanal 003:
Channel 003: Driver Steering Recommendation (DSR)
Possible Settings:
Pkt 1. Driver Steering Recommendation (DSR) active (only ESP MK60 & MK60-AT)
Pkt 2. Driver Steering Recommendation (DSR) inactive (only ASR MK70)
Pkt 3. Driver Steering Recommendation (DSR) active (only ESP MK60EC1 & MK60 AWD/4X4)
Tak wyglada kanal 003, po wymianie MK60---->MK60 EC1, zaleca sie w dlugim kodowaniu pompy zaznaczyc Byte 15 Bit 5 "DSR inactive" oraz w w adaptacjach magla kanal 003 Pkt 2. aby nie bylo bledu komunikacju, ale nawet gdy zaznzczysz Pkt 1 rowniez bledu nie ma, jesli jednak zaznaczysz Pkt 3 otrzymasz blad.
W Twoim przypadku chociaz nie masz doatepu do kanalu 003, domyslnie jest zaznaczony Pkt 1, poniewaz miales MK60, dlatego bledu nie ma.
Reasumujac, dobra wiadomosc jest taka, ze mozna wymienic pompe na MK60 EC1, bez wymiany magla, pod warunkiem, ze masz magiel 2 GEN (moze byc starszy niz L), nawet gdy kanal 003 jest niedostepny
Jesli jednak chcesz miec koniecznie DSR to MUSI byc magiel 3 GEN i aktywowany PKt 3 oraz zmiana w ABS Byte 15 Bit 5
Prosciej sie nie da...

Channel 003: Driver Steering Recommendation (DSR)
Possible Settings:
Pkt 1. Driver Steering Recommendation (DSR) active (only ESP MK60 & MK60-AT)
Pkt 2. Driver Steering Recommendation (DSR) inactive (only ASR MK70)
Pkt 3. Driver Steering Recommendation (DSR) active (only ESP MK60EC1 & MK60 AWD/4X4)
Tak wyglada kanal 003, po wymianie MK60---->MK60 EC1, zaleca sie w dlugim kodowaniu pompy zaznaczyc Byte 15 Bit 5 "DSR inactive" oraz w w adaptacjach magla kanal 003 Pkt 2. aby nie bylo bledu komunikacju, ale nawet gdy zaznzczysz Pkt 1 rowniez bledu nie ma, jesli jednak zaznaczysz Pkt 3 otrzymasz blad.
W Twoim przypadku chociaz nie masz doatepu do kanalu 003, domyslnie jest zaznaczony Pkt 1, poniewaz miales MK60, dlatego bledu nie ma.
Reasumujac, dobra wiadomosc jest taka, ze mozna wymienic pompe na MK60 EC1, bez wymiany magla, pod warunkiem, ze masz magiel 2 GEN (moze byc starszy niz L), nawet gdy kanal 003 jest niedostepny
Jesli jednak chcesz miec koniecznie DSR to MUSI byc magiel 3 GEN i aktywowany PKt 3 oraz zmiana w ABS Byte 15 Bit 5
Prosciej sie nie da...


- cirek
- Zaawansowany
- Posty: 490
- Rejestracja: ndz cze 03, 2018 00:24
- Auto:: Touran 1T3 CFHC 2014 CUP
- Imię:: Wojtek
- Lokalizacja: DPL
- Podziękował: 26 razy
- Otrzymał podziękowań: 34 razy
Re: Pompa ABS z Hill Hold
Cześć,
Bardzo ciekawy temat. A już myślałem że w Touranie nie było funkcji Hill Hold. A tu ci niespodzianka. Super.
Przebrnąłem przez cały temat, niestety nie mam konta na forum golfa, może założę ale nie w tym rzecz. Jak kupowałem auto, sprzedający powiedział że malownica była zmieniana, nie mówił dlaczego. Jest wyłożona sprawna i tyle. I tu mam pytanie. Co mogę zrobić i czy dużo muszę przerabiać żeby mieć HH? Poniżej moje ABS, wspomaganie i asystent parkowania/kierowcy? Ja nie mam asystenta parkowania w aucie. Czyżbym miał nowsza, lepsza malownice?
Bardzo ciekawy temat. A już myślałem że w Touranie nie było funkcji Hill Hold. A tu ci niespodzianka. Super.
Przebrnąłem przez cały temat, niestety nie mam konta na forum golfa, może założę ale nie w tym rzecz. Jak kupowałem auto, sprzedający powiedział że malownica była zmieniana, nie mówił dlaczego. Jest wyłożona sprawna i tyle. I tu mam pytanie. Co mogę zrobić i czy dużo muszę przerabiać żeby mieć HH? Poniżej moje ABS, wspomaganie i asystent parkowania/kierowcy? Ja nie mam asystenta parkowania w aucie. Czyżbym miał nowsza, lepsza malownice?
Kod: Zaznacz cały
Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 1K0-907-379-MK60-F.lbl
Oznaczenie elementu SW: 1K0 907 379 AC HW: 1K0 907 379 AC
Komponent: ESP FRONT MK60 0101
Weryfikacja: 00H11001
Kodowanie: 0023238
Adres 10: Asyst.park./kierow. (J446) Plik etykiet: 1K0-919-475.clb
Oznaczenie elementu SW: 1K0 919 475 F HW: 1K0 919 475 F
Komponent: PARKHILFE 005 1506
Weryfikacja: 00005000 Numer seryjny: 0 263 004 300
Kodowanie: 110001
Adres 44: Wsp.kierownicy Plik etykiet: 1K0-909-14x-GEN3.clb
Oznaczenie elementu: 1K0 909 144 C
Komponent: EPS_ZFLS Kl. 70 2301
Weryfikacja: 00H15000
Ostatnio zmieniony pt wrz 21, 2018 19:46 przez cirek, łącznie zmieniany 1 raz.
1T3 CFHC
- hagio
- Expert
- Posty: 1220
- Rejestracja: sob lut 04, 2012 14:35
- Auto:: TRENDLINE 2.0 16V BKD2005
- Imię:: BARTOSZ
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 276 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
- Kontakt:
Re: Pompa ABS z Hill Hold
Jest już temat.cirek pisze:Co mogę zrobić i czy dużo muszę przerabiać żeby mieć HH? Poniżej moje ABS, wspomaganie i asystent parkowania/kierowcy
viewtopic.php?f=16&t=11805