Mam drobny problem. Mam nadzieję, że odpowiednia kategoria. Pod czas mocniejszego przyśpieszania - w momencie kiedy mocniej się dociśnie - lub podjazdów pod górkę - czuć bicie na budzie - jakby od lewej do prawej. Nic nie puka, nic nie stuka ... Któraś poduszka pod silnikiem sie wysypała ?
Dodatkowo - choć nie łącze jednego z drugim - od granicy 120 bije kierownica, przy 130 jest bardzo nieznośnie - przy 140 rownież bije lecz mniej - nie wiem jak dalej ... Wyważenie kół?
Przeguby wewnętrzne do wymiany i auto będzie jak nowe.Koła Panowie nie biją podczas przyspieszania tylko cały czas jeżeli są niedoważone lub krzywe. Sa dwa wyjścia albo obniżasz auto i na jakiś czas masz spokój lub wymieniasz przeguby i zapominasz o drganiach.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
sprawdź najpierw koła w co raczej nie wierzę, u mnie były do wymiany przeguby wewnętrzne i jedno co powiem to ,szukaj oryginałów w dobrym stanie no chyba że Cię stać to nowe, ja kupiłem 3 komplety powtarzam 3 od najtańszych do najdroższych w zamienniku i uwaga wszystkie były wadliwe, jeden komplet miał większy luz niż mój zużyty, na końcu padło na używane półosie z oryginalnymi przegubami i jest gitara. Na koniec podsumowując z 6 przegubów za 3 zwrócili mi kasę za 3 nie gdyż twierdzili błąd przy montażu, bronią się firmy rękoma i nogami żeby nie płacić aha przeguby montował wykwalifikowany warsztat. Także jak nie koła to przeguby pozdro
był Touran 1t1 2006 DSG 2.0 BMM 140ps
był Touran 1t3 2010 manual 2.0 CR 140 ps
jest Golf 6 GTD 2008 manual 2.0 CR 170ps
jest Ford S-max 2017 Vignale 2.0 Ecoboost 241ps
badi pisze:sprawdź najpierw koła w co raczej nie wierzę, u mnie były do wymiany przeguby wewnętrzne i jedno co powiem to ,szukaj oryginałów w dobrym stanie no chyba że Cię stać to nowe, ja kupiłem 3 komplety powtarzam 3 od najtańszych do najdroższych w zamienniku i uwaga wszystkie były wadliwe, jeden komplet miał większy luz niż mój zużyty, na końcu padło na używane półosie z oryginalnymi przegubami i jest gitara. Na koniec podsumowując z 6 przegubów za 3 zwrócili mi kasę za 3 nie gdyż twierdzili błąd przy montażu, bronią się firmy rękoma i nogami żeby nie płacić aha przeguby montował wykwalifikowany warsztat. Także jak nie koła to przeguby pozdro
Tylko czy warsztat jest w stanie stwierdzić, który to przegub ?:)