Koledzy na wstępie chce serdecznie podziekować za opinie na temat Tourana 1.6 MPI 102 konie który trafił mi się w Łodzi w komisie.
z Waszych opinii wynika że jest to jednostka niezawodna, Touranik który mi się trafił w Łodzi niestety cena nie jest współmierna z tym co oferuje sprzedający, wskazując 192k przebiegu gdzie elementy zużycia świadczą o co najmniej 260/270 przykre jest to że wciąż w Polsce jest to nagminna procedura.
W ofercie na OLX oraz Otomoto jest sporo Touranów 1.9 który silnik uważacie za najmniej zawodny? czytałem różne już opinie o silnikach BXE i BJS te same co wkładane w Octaviach..ale chciałbym Was spytać bezpośrednich użytkowników Diselków.
będę wdzięczny za cenne uwagi.
Szukałem MPI ale wybór chyba padnie na TDI
- kazan13
- Zaawansowany
- Posty: 475
- Rejestracja: czw mar 14, 2013 11:30
- Auto:: 1T3 2.0 TDI CUP
- Imię:: Zbyszek
- Lokalizacja: Olkusz
- Podziękował: 19 razy
- Otrzymał podziękowań: 45 razy
Re: Szukałem MPI ale wybór chyba padnie na TDI
Szukałem MPI dla teściów ale wybór w touranach jest znikomy i z reguły są to gołe wersje, przerzuciłem się w poszukiwaniach na golfa plusa - większy wybór z tym silnikiem i można kupić młodszego, wnętrze porównywalne tylko mniejszy bagażnik ... z dieselków polecam 2.0 BKD - jedyna słuszna moc do tej budy , awaryjność na takim samym poziomie co każdy inny 

-
- Początkujący
- Posty: 33
- Rejestracja: ndz paź 04, 2015 00:43
- Auto:: 1T1 1.6 MPI '05 LPG
- Imię:: Kris
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Szukałem MPI ale wybór chyba padnie na TDI
Z moich spostrzeżeń co do MPI, wyposażenie: można znaleźć pakiet winter, wszystkie elektyrczne szyby, rzadko climatronic, przeciwmgłowe, pdc. Do najgorszego silnika nie pakowano za dużo dodatków.
Ja żeby kupić nie kręcone MPI z przebiegiem 114,5 tys KM musiałem sam pojechać do Niemiec.
Teraz ciężko kupić tam auto nie od Turka
Wcześniej znajomy obejrzał auto i wysłał mi VIN, tutaj kolega z forum pomógł sprawdzić realny przebieg i dopiero się wybrałem.
Doliczyć trzeba za sprawdzenie auta: bilet tam,paliwo w drugą stronę,dowód rejestracyjny 5 dniowy,tablice wywozowe, ubezpieczenie niemieckie, cło , (wcześniej recykling już teraz chyba nie ma),tłumaczenie,przegląd,rejestracja w Polsce. W moim przypadku całość opłat, żeby wyjść do stanu polskich blach - wyszła 2500zł teraz bez recyklingu wychodzi lepiej.
+ 2400 instalacja gazowa, bo chyba tylko w tym celu ten silnik się kupuje.
Przy 1.6 MPI z 102 KM braknie trochę mocy, ale był to świadomy wybór, jadąc trasą na tempomacie 130km/h mamy ok 3900 obrotów, więc silnik też głośniej chodzi. Koledzy z TDI mogą wypowiedzieć się na temat hałasu w swoich autach
Tak jak kolega wcześniej napisał dla tej masy i gabarytów 2.0 to rozsądny wybór lub 1.9 z virusem.
Różnica w spalaniu na 10 tys km to ok 900 zł na korzyść LPG.
Ja żeby kupić nie kręcone MPI z przebiegiem 114,5 tys KM musiałem sam pojechać do Niemiec.
Teraz ciężko kupić tam auto nie od Turka

Wcześniej znajomy obejrzał auto i wysłał mi VIN, tutaj kolega z forum pomógł sprawdzić realny przebieg i dopiero się wybrałem.
Doliczyć trzeba za sprawdzenie auta: bilet tam,paliwo w drugą stronę,dowód rejestracyjny 5 dniowy,tablice wywozowe, ubezpieczenie niemieckie, cło , (wcześniej recykling już teraz chyba nie ma),tłumaczenie,przegląd,rejestracja w Polsce. W moim przypadku całość opłat, żeby wyjść do stanu polskich blach - wyszła 2500zł teraz bez recyklingu wychodzi lepiej.
+ 2400 instalacja gazowa, bo chyba tylko w tym celu ten silnik się kupuje.
Przy 1.6 MPI z 102 KM braknie trochę mocy, ale był to świadomy wybór, jadąc trasą na tempomacie 130km/h mamy ok 3900 obrotów, więc silnik też głośniej chodzi. Koledzy z TDI mogą wypowiedzieć się na temat hałasu w swoich autach

Tak jak kolega wcześniej napisał dla tej masy i gabarytów 2.0 to rozsądny wybór lub 1.9 z virusem.
Różnica w spalaniu na 10 tys km to ok 900 zł na korzyść LPG.