Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHold
- pudel77
- Przeglądacz
- Posty: 90
- Rejestracja: sob lis 22, 2014 19:50
- Auto:: 1.9 BLS 2007 Trendline
- Imię:: Zbyszek
- Lokalizacja: Hajnówka
- Podziękował: 13 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
a u mnie ciągle kupa....nie mogę zrobić tego testu i albo jest coś z kodowaniem albo coś z kablami namieszałem.
Jeżeli dam kodowanie takie jak było w starej pompie czyli:
0021190 to kodowanie przyjmuje ale mam następujący błąd
02543 - Vacuum Sensor for Brake Booster (G483)
012 - Electical Fault in Circuit
czy to jest prawidłowe zachowanie po przełożeniu pinów???
piny przełożyłem tak:
4 -------29
6 -------39
11------30
12-----mostek z 25
13-------38
15-------15
16-------16
24-------27
25-------26
27-------41
29-------11
41--------3
dodatkowo na 17 dałem +12 zgodnie z poradą
opcja hhc działa
			
			
									
						Jeżeli dam kodowanie takie jak było w starej pompie czyli:
0021190 to kodowanie przyjmuje ale mam następujący błąd
02543 - Vacuum Sensor for Brake Booster (G483)
012 - Electical Fault in Circuit
czy to jest prawidłowe zachowanie po przełożeniu pinów???
piny przełożyłem tak:
4 -------29
6 -------39
11------30
12-----mostek z 25
13-------38
15-------15
16-------16
24-------27
25-------26
27-------41
29-------11
41--------3
dodatkowo na 17 dałem +12 zgodnie z poradą
opcja hhc działa
--------------------------------------------------------
bynajmniej nie znaczy przynajmniej
			
						bynajmniej nie znaczy przynajmniej
- szefu55
- Początkujący
- Posty: 24
- Rejestracja: czw maja 28, 2015 15:29
- Auto:: Leon Cupra 1P 2008
- Imię:: Grzesiek
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Podziękował: 2 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Moja pompa BJ nie przyjmuje kodowania, każde jest poza zakresem. Nie wiem co jest tego przyczyną.proszę o jakieś sugestie.
			
			
									
						Polskie menu,lektor,mapy MMI.
			
						- spacewalker
- Władca postów
- Posty: 3421
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
- Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: PL
- Podziękował: 116 razy
- Otrzymał podziękowań: 697 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
złe kodowanieszefu55 pisze:Moja pompa BJ nie przyjmuje kodowania, każde jest poza zakresem. Nie wiem co jest tego przyczyną.proszę o jakieś sugestie.
wklej autoscan i kodowania jakie wklejasz
tylko nie edytuj autoscanu przypadkiem
- 
				Arek_VI
- Kandydat
- Posty: 7
- Rejestracja: pt sty 06, 2012 18:36
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Wrocław
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Uzupełniłeś 19 bajt zerami ?szefu55 pisze:Moja pompa BJ nie przyjmuje kodowania, każde jest poza zakresem. Nie wiem co jest tego przyczyną.proszę o jakieś sugestie.
-- 6 lip 2016, o 12:00 --
Możesz obejść test:pudel77 pisze:a u mnie ciągle kupa....nie mogę zrobić tego testu
Securty Access - 40168
Basic Settings
Grupa 103
Masz tam opcję wyłączania testu.
- szefu55
- Początkujący
- Posty: 24
- Rejestracja: czw maja 28, 2015 15:29
- Auto:: Leon Cupra 1P 2008
- Imię:: Grzesiek
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Podziękował: 2 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Takie kodowanie wkleiłem
0000800009220003001401EB901D0001050800
mam jakiś błąd elektryki bo zmieniłem pompę i nadal występuje, gdzie szukać przyczyny ? skrzynka bezpieczników czy raczej wtyczka ABS?
Poniedziałek,04,Lipiec,2016,19:55:33:10373
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows Pracujesz na Windows 7 x64
Wersja VCDS: AKP 15.7.4.1
Wersja danych: 20160315
www.vcds.pl
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 1K0-907-379-60EC1F.clb
Oznaczenie elementu: 1K0 907 379 BJ HW: 1K0 907 379 BJ
Komponent i/lub wersja: ESP MK60EC1 H31 0121
Kodowanie: 00000000000000000000000000000000000000
Kod serwisu: WSC 33361 790 00999
VCID: 7BF5945DFACDE5E62B-802E
6 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
01042 - Sterownik niezakodowany
000 - -
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100000
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 239
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Zliczanie: 3
Zliczanie: 0
Zliczanie: 20992
Zliczanie: 195
Zliczanie: 40448
Zliczanie: 0
Zliczanie: 0
Zliczanie: 0
01435 - Czujnik 1 ciśnienia w układzie hamulcowym (G201)
005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100101
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 239
Przebieg: 92189 km
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Zliczanie: 3
Zliczanie: 2
Zliczanie: 29440
Zliczanie: 279
Zliczanie: 40704
Zliczanie: 0
Zliczanie: 65024
Zliczanie: 0
00778 - Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85)
005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100101
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 239
Przebieg: 92189 km
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Zliczanie: 3
Zliczanie: 2
Zliczanie: 29440
Zliczanie: 295
Zliczanie: 40704
Zliczanie: 0
Zliczanie: 65024
Zliczanie: 0
01423 - Czujnik przyspieszenia poprzecznego (G200)
005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100101
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 239
Przebieg: 92189 km
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Zliczanie: 3
Zliczanie: 2
Zliczanie: 29440
Zliczanie: 270
Zliczanie: 40704
Zliczanie: 0
Zliczanie: 65024
Zliczanie: 0
01276 - Pompa hydrauliczna ABS (V64)
012 - usterka elektryczna w obwodzie
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101100
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 239
Przebieg: 92189 km
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Zliczanie: 7
Zliczanie: 2
Zliczanie: 29440
Zliczanie: 105
Zliczanie: 40448
Zliczanie: 0
Zliczanie: 65024
Zliczanie: 0
03306 - Kodowanie nieważne
000 - -
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100000
Priorytet błędu: 6
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 239
Przebieg: 92189 km
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Zliczanie: 3
Zliczanie: 2
Zliczanie: 29440
Zliczanie: 4161
Zliczanie: 40448
Zliczanie: 0
Zliczanie: 65024
Zliczanie: 0
			
			
									
						0000800009220003001401EB901D0001050800
mam jakiś błąd elektryki bo zmieniłem pompę i nadal występuje, gdzie szukać przyczyny ? skrzynka bezpieczników czy raczej wtyczka ABS?
Poniedziałek,04,Lipiec,2016,19:55:33:10373
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows Pracujesz na Windows 7 x64
Wersja VCDS: AKP 15.7.4.1
Wersja danych: 20160315
www.vcds.pl
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 1K0-907-379-60EC1F.clb
Oznaczenie elementu: 1K0 907 379 BJ HW: 1K0 907 379 BJ
Komponent i/lub wersja: ESP MK60EC1 H31 0121
Kodowanie: 00000000000000000000000000000000000000
Kod serwisu: WSC 33361 790 00999
VCID: 7BF5945DFACDE5E62B-802E
6 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
01042 - Sterownik niezakodowany
000 - -
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100000
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 239
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Zliczanie: 3
Zliczanie: 0
Zliczanie: 20992
Zliczanie: 195
Zliczanie: 40448
Zliczanie: 0
Zliczanie: 0
Zliczanie: 0
01435 - Czujnik 1 ciśnienia w układzie hamulcowym (G201)
005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100101
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 239
Przebieg: 92189 km
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Zliczanie: 3
Zliczanie: 2
Zliczanie: 29440
Zliczanie: 279
Zliczanie: 40704
Zliczanie: 0
Zliczanie: 65024
Zliczanie: 0
00778 - Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85)
005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100101
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 239
Przebieg: 92189 km
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Zliczanie: 3
Zliczanie: 2
Zliczanie: 29440
Zliczanie: 295
Zliczanie: 40704
Zliczanie: 0
Zliczanie: 65024
Zliczanie: 0
01423 - Czujnik przyspieszenia poprzecznego (G200)
005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100101
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 239
Przebieg: 92189 km
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Zliczanie: 3
Zliczanie: 2
Zliczanie: 29440
Zliczanie: 270
Zliczanie: 40704
Zliczanie: 0
Zliczanie: 65024
Zliczanie: 0
01276 - Pompa hydrauliczna ABS (V64)
012 - usterka elektryczna w obwodzie
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101100
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 239
Przebieg: 92189 km
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Zliczanie: 7
Zliczanie: 2
Zliczanie: 29440
Zliczanie: 105
Zliczanie: 40448
Zliczanie: 0
Zliczanie: 65024
Zliczanie: 0
03306 - Kodowanie nieważne
000 - -
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100000
Priorytet błędu: 6
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 239
Przebieg: 92189 km
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Zliczanie: 3
Zliczanie: 2
Zliczanie: 29440
Zliczanie: 4161
Zliczanie: 40448
Zliczanie: 0
Zliczanie: 65024
Zliczanie: 0
Polskie menu,lektor,mapy MMI.
			
						- 
				Arek_VI
- Kandydat
- Posty: 7
- Rejestracja: pt sty 06, 2012 18:36
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Wrocław
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Możesz podać kodowanie poprzedniej pompy ?szefu55 pisze:Takie kodowanie wkleiłem
0000800009220003001401EB901D0001050800
- szefu55
- Początkujący
- Posty: 24
- Rejestracja: czw maja 28, 2015 15:29
- Auto:: Leon Cupra 1P 2008
- Imię:: Grzesiek
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Podziękował: 2 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Poprzednia miała krótkie kodowanie, to istotne i nadal je chcesz?
-- Śr lip 06, 2016 14:53 --
0006792 to kodowanie pompy 1K0 907 379AC
-- Śr lip 06, 2016 16:22 --
Takie kodowanie podpowiada kalkulator, myszka jest zatrzymana na bajcie który jest programowany, proszę sprawdzić i dać znać, czy mam dopisywać zera na końcu ? bo każde kodowanie wywala "Poza zakresem" poradźcie coś
			
							
			
									
						-- Śr lip 06, 2016 14:53 --
0006792 to kodowanie pompy 1K0 907 379AC
-- Śr lip 06, 2016 16:22 --
Takie kodowanie podpowiada kalkulator, myszka jest zatrzymana na bajcie który jest programowany, proszę sprawdzić i dać znać, czy mam dopisywać zera na końcu ? bo każde kodowanie wywala "Poza zakresem" poradźcie coś
Polskie menu,lektor,mapy MMI.
			
						- hagio
- Expert
- Posty: 1220
- Rejestracja: sob lut 04, 2012 14:35
- Auto:: TRENDLINE 2.0 16V BKD2005
- Imię:: BARTOSZ
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 276 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
- Kontakt:
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
może pomoże kodowanie mojej pompy w Touranie
Address 03: ABS Brakes (J104) Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb
Part No SW: 1K0 907 379 BJ HW: 1K0 907 379 BJ
Component: ESP MK60EC1 H31 0121
Revision: 00H31001
Coding: 323B4016092781034C0F02ED901A8162370C00
Shop #: WSC 12345 123 12345
VCID: 7BF3812BFA2A56F93A9-802E
Ps.sprawdź na spokojnie przepinkę pinów w ABS.
			
			
									
						Address 03: ABS Brakes (J104) Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb
Part No SW: 1K0 907 379 BJ HW: 1K0 907 379 BJ
Component: ESP MK60EC1 H31 0121
Revision: 00H31001
Coding: 323B4016092781034C0F02ED901A8162370C00
Shop #: WSC 12345 123 12345
VCID: 7BF3812BFA2A56F93A9-802E
Ps.sprawdź na spokojnie przepinkę pinów w ABS.
- 
				Arek_VI
- Kandydat
- Posty: 7
- Rejestracja: pt sty 06, 2012 18:36
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Wrocław
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Kalkulator numery VIN ustawia prawidłowo. W bajcie 15 nie ustawiłeś bitu LHD.szefu55 pisze:
Takie kodowanie podpowiada kalkulator, myszka jest zatrzymana na bajcie który jest programowany, proszę sprawdzić i dać znać, czy mam dopisywać zera na końcu ? bo każde kodowanie wywala "Poza zakresem" poradźcie coś
Jeżeli znowu wywali zrób najpierw adaptację G85, 200, 201 itd. a potem powtórz kodowanie.
- yox
- Władca postów
- Posty: 2982
- Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
- Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: UK
- Podziękował: 240 razy
- Otrzymał podziękowań: 673 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Dziwne, ze nie wykrywa leona po VIN BYTE 00 i 01 u Ciebie jest w  obu wartosc '00',powinno byc 11 i 3B, sprawdz czy wpisujesz poprawny VIN, jesli tak to odlacz na chwile aku i sprobuj:
113B800009228103001401EB901D8169350800
			
			
									
						113B800009228103001401EB901D8169350800
- szefu55
- Początkujący
- Posty: 24
- Rejestracja: czw maja 28, 2015 15:29
- Auto:: Leon Cupra 1P 2008
- Imię:: Grzesiek
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Podziękował: 2 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Vin jest poprawny. jutro zrobię test bo czyściłem dolot i dopiero jutro będzie wszystko poskładane.
			
			
									
						Polskie menu,lektor,mapy MMI.
			
						- 
				Mobilek
- Początkujący
- Posty: 35
- Rejestracja: sob sty 09, 2016 12:09
- Auto:: Audi A3 BKD
- Imię:: Adam
- Lokalizacja: Dąbrowa G
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Dla Seata w trzecim bajcie nie moze być zer, musi byc 12 tak samo jak w A3Arek_VI pisze:113B800009228103001401EB901D8169350800
113B801209228103001401EB901D8169350800
- 
				dexter23pl
- Expert
- Posty: 1084
- Rejestracja: czw kwie 10, 2014 14:38
- Auto:: Golf 5
- Imię:: Dexter
- Lokalizacja: Slaskie
- Podziękował: 43 razy
- Otrzymał podziękowań: 148 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
01276 - Pompa hydrauliczna ABS (V64)
są dwa plusy zasilające?
			
			
									
						są dwa plusy zasilające?
- szefu55
- Początkujący
- Posty: 24
- Rejestracja: czw maja 28, 2015 15:29
- Auto:: Leon Cupra 1P 2008
- Imię:: Grzesiek
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Podziękował: 2 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Pompa jest podpięta według schematu z forum, ale możliwe że ten błąd pojawił się jak odpiąłem grubą masę z pozycji 16 o ile się nie mylę.
Podaj gotowca jak zakodować pompę i jutro spróbuje wkleić.
To jest Leon Cupra,
			
			
									
						Podaj gotowca jak zakodować pompę i jutro spróbuje wkleić.
To jest Leon Cupra,
Polskie menu,lektor,mapy MMI.
			
						- pudel77
- Przeglądacz
- Posty: 90
- Rejestracja: sob lis 22, 2014 19:50
- Auto:: 1.9 BLS 2007 Trendline
- Imię:: Zbyszek
- Lokalizacja: Hajnówka
- Podziękował: 13 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Arek_VI  dziękuję tego mi było trzeba.  Test włączony  nareszcie ABS nie bije po oczach.
 nareszcie ABS nie bije po oczach.
			
			
									
						 nareszcie ABS nie bije po oczach.
 nareszcie ABS nie bije po oczach.--------------------------------------------------------
bynajmniej nie znaczy przynajmniej
			
						bynajmniej nie znaczy przynajmniej




