wesol pisze:Spoko jeśli nawet nasza gadka 1% ludzi się ze tak powiem poprawi to warto było.....
kijec pisze:Też mam po zwolnieniu ręcznego, tylko ja mam xsenony i zrobiłem na przeciwmgielne
ThoMass pisze:
Dołączam się jak kolega wyżej tez mam u siebie xenon i zakodowane, ze po zwolnieniu ręcznego załączają się przeciwmgłowe ale obniżyłem ciut moc świecenia o parę procent
Oj, ciężko będzie ten 1% uzbierać.
Więc może dodajmy: na przeciwmgielnych też nie ma homologacji na dzienne
Witam kolegów.
Jest taki problem a mianowicie kuzyn kupił 2 tyg temu Passata B6 2006r. i VCDS'em uaktywniłem jemu światła do jazdy dziennej w halogenach i przyciemniłem o 50% czyli światła działają tak jak powinny na zero świecą dojazdy dziennej po włączeniu hamulca ręcznego albo po przekreceniu przełącznika na mijania światła do jazdy dziennej gasną a problem polega na tym ze coś nie tak jest z czujnikiem zmierzchu bo był dzień słoneczny światła ustawione na auto świecą dzienne i po zasłonięciu czujnika po około 2 s zmieniły się na mijania ale jak został odsłonięty światła się nie zmieniły na dzienne jeździliśmy chyba z 10 minut pod słońce i nic. W blokach mierzonych parametry zmieniały się w pełnym zakresie zasłaniając o odsłaniając od 0 do 7 lub 8 teraz nie pamiętam i parametry zmieniały się na bieżąco w czym może być problem ze tak się dzieje a po kilkudziesięciu minutach po włączeniu na auto było tak jak powinno ale po zasłonięciu czujnika zmieniło się na mijania ale po odsłonięciu dalej paliły się mijania i nie mam pojęcia w czym tkwi problem? Dla porównania w moim Passacie B6 2010r wszystko działa tak jak powinno czyli w dzień zasłaniam czujnik gasną dzienne zapalają się mijania, odslaniam czujnik i po kilku sekundach zapalają się dzienne.
wesol pisze:Spoko jeśli nawet nasza gadka 1% ludzi się ze tak powiem poprawi to warto było.....
kijec pisze:Też mam po zwolnieniu ręcznego, tylko ja mam xsenony i zrobiłem na przeciwmgielne
ThoMass pisze:
Dołączam się jak kolega wyżej tez mam u siebie xenon i zakodowane, ze po zwolnieniu ręcznego załączają się przeciwmgłowe ale obniżyłem ciut moc świecenia o parę procent
Oj, ciężko będzie ten 1% uzbierać.
Więc może dodajmy: na przeciwmgielnych też nie ma homologacji na dzienne
Masz rację, brak homologacji, choć wiem, że są lampy które są 2 funkcyjne i w nich jest miejsce na 2 źródła światła. 1 na dzienne, a 2 na przeciwmgłowe. Można pisać i pisać.
Druga sprawa jazda na ori przeciwmgłowych po adaptacji jako dzienne i zmniejszeniu mocy świecenia będzie mniej szkodliwa i mniej oślepiająca, jak jazda na pseudo xenonie zwanym HIDem w reflektorze nieprzystosowanym do tego źródła światła.
ThoMass pisze:Druga sprawa jazda na ori przeciwmgłowych po adaptacji jako dzienne i zmniejszeniu mocy świecenia będzie mniej szkodliwa i mniej oślepiająca, jak jazda na pseudo xenonie zwanym HIDem w reflektorze nieprzystosowanym do tego źródła światła.
Dodatkowo jeszcze znacznie lepiej widoczne niż pseudo dzienne LEDy (może i mające homologację), których widoczność objawia się od ok. 30m - wcześniej w ogóle nie widać że świecą (po drogach pełno takich jeździ).
Tak samo nilegalne bedzie. Robcie sobie robcie dalej te msjstrowania. Ten z Kamienia co wjechal w tych 6 ludzi i zabil dostal juz wyrok prawomocny. Mysle ze i tak pietnastak to malo +oczewiscie jako standard dozywotni zakaz prowadzenia czegokolwiek.
Witam. Zakodowałem światła dzienne Tryb Ameryka Północna w Seat Altea i wszystko było by OK gdyby nie to że świecą sie również po włączeniu świateł postojowych. Sterownik 1k0 937 048 N 21 BYTE. Gdzieś czytałem że czasami tak się dzieje, chyba że włączone jest jakieś przekierowanie. Jak włączyć to prawidłowo.
miki55 pisze:Witam. Zakodowałem światła dzienne Tryb Ameryka Północna w Seat Altea i wszystko było by OK gdyby nie to że świecą sie również po włączeniu świateł postojowych. Sterownik 1k0 937 048 N 21 BYTE. Gdzieś czytałem że czasami tak się dzieje, chyba że włączone jest jakieś przekierowanie. Jak włączyć to prawidłowo.
Światła w tym trybie świecą dopuki nie ustawisz pokrętła na "światła mijania" lub zaciagniesz hamulec postojowy(ręczny).
Pozycje powinny się zapalić gdy masz zaciągnięty hamulec postojowy i pokrętło na światła pozycyjne.
U mnie światła do jazdy dziennej gasną po przełączeniu już na "światła pozycyjne" a nie jak pisze wyżej swimmer na "światła mijania" (Passat B6 2010r.)
harry-84 pisze:U mnie światła do jazdy dziennej gasną po przełączeniu już na "światła pozycyjne" a nie jak pisze wyżej swimmer na "światła mijania" (Passat B6 2010r.)
I właśnie tak powinno być, czyli po przełączeniu na pozycyjne powinny gasnąć mijania bez zaciągania ręcznego. Mam tak w 2 samochodach( G5 i B6) w domu a ten jest jakiś pomieszany.
Nie mam pojęcia czemu tak może coś jest ze sterownikiem.
W Touranie z 2003 miałem tak ze światła do jazdy dziennej (w światłach mijania bo brak halogenów) paliły mi się razem z pozycyjnymi przednimi i tylnymi ale po przełączeniu na pozycję gasły dzienne.
harry-84 pisze:Nie mam pojęcia czemu tak może coś jest ze sterownikiem.
W Touranie z 2003 miałem tak ze światła do jazdy dziennej (w światłach mijania bo brak halogenów) paliły mi się razem z pozycyjnymi przednimi i tylnymi ale po przełączeniu na pozycję gasły dzienne.
harry-84 pisze:Nie mam pojęcia czemu tak może coś jest ze sterownikiem.
W Touranie z 2003 miałem tak ze światła do jazdy dziennej (w światłach mijania bo brak halogenów) paliły mi się razem z pozycyjnymi przednimi i tylnymi ale po przełączeniu na pozycję gasły dzienne.
Bo miałeś ustawioną Skandynawię.
dokładnie, bo miałeś tryb skandynawia a nie ameryka północna.
natomiast:
miki55 pisze:
harry-84 pisze:U mnie światła do jazdy dziennej gasną po przełączeniu już na "światła pozycyjne" a nie jak pisze wyżej swimmer na "światła mijania" (Passat B6 2010r.)
może to kwestia wersji modułu komfortu jest.
u mnie nie było wielkiego kodowania, ot zaznaczenie opcji "tryb North America" i dalej się nie zagłebiałem.
swimmer pisze:może to kwestia wersji modułu komfortu jest
moduł komfortu nic do tego nie ma, cała logika i elektryka związana z tym tematem zaszyta jest w module centralnej elektryki czyli albo bordnetz albo w nowszych autach BCM
moduł komfortu nic do tego nie ma, cała logika i elektryka związana z tym tematem zaszyta jest w module centralnej elektryki czyli albo bordnetz albo w nowszych autach BCM
harry-84 pisze:Nie mam pojęcia czemu tak może coś jest ze sterownikiem.
W Touranie z 2003 miałem tak ze światła do jazdy dziennej (w światłach mijania bo brak halogenów) paliły mi się razem z pozycyjnymi przednimi i tylnymi ale po przełączeniu na pozycję gasły dzienne.
Bo miałeś ustawioną Skandynawię.
dokładnie, bo miałeś tryb skandynawiai a nie ameryka północna.
Nie miałem trybu skandynawskiego tylko Ameryka Pólnocna. Po prostu miałem stary sterownik z tego co pamiętam to jarry mi kiedyś pisał ale nie jestem pewny.