Witam. Panowie auto mi trochę muli tzn. nie osiąga prędkości max ledwo rozpędza się do 200km/h. Podejrzewam że to może być wina zawalonego dpf. Pacjent to co prawda nie touran a passat 2.0 TDI BMR. Co o tym myślicie i co oznacza -19,4% ? Z góry dzięki za pomoc. Pozdr.
Ostatnio zmieniony pt lut 24, 2017 17:28 przez mario78, łącznie zmieniany 1 raz.
Cześć,
Od jakiegoś czasu panuje paranoja ze względu na smog, szczególnie na południu kraju. W związku z tym policja na wyrywki sprawdza auta na poboczu swoim analizatorem spalin. Jak to się ma do wyciętego DPF-a, zabierają dowody? Bo np. w przypadku benzyny i wypatroszonego kata mandaty lecą aż miło...
Edit: Widziałem odpowiedź wesoła powyżej, ale nie jestem w temacie (nie moja "działka") i nie bardzo rozumiem.
PioDer pisze: Jak to się ma do wyciętego DPF-a, zabierają dowody?
Jeśli to padanie jest tj to opisuje @JacaTouran to sie chyba nie ma co martwic:
JacaTouran pisze:
siemi1 pisze:Koledzy a ktos z was z wycietym DPFem oraz z katem był kiedys na pomiarze spalin jak to wychodzi?
W dieslu mierzy się poziom zadymienia, a nie jakość spalin.
Ja i wielu moich klientów takie przeglądy przechodzą do dziś dnia. Bez względu na to czy jest katalizator czy pusta pucha.
Ja mam u siebie wstawionego kata wiec jestem ciekaw jaka to jest równica jak Kat jest a go nie ma po wycięciu DPFa.
Sztuczna popelina....
Robiłem najmarniej 20 touranów z tego foróm jeżdżących w Angli czy w Niemczech. Jest zrobione jak trzeba, auta problemów z wjazdem w zielone strefy nie mają , przeglądy przechodzą.
Sztuczne nakręcanie problemu.
Jacek V-TEC Łowicz Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
Jacek V-TEC Łowicz Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
JacaTouran pisze:Nic nie stoi na przeszkodzie żebyś spróbował.
No to spróbuję. Ale dopiero bliżej wakacji, bo dopiero będę miał trochę wolnego czasu .
Może to dziwne , ale taką metodę polecił mi mechanik z VW w Niemczech. Byłem na wrganiu nowego softu do mojego Passata i przy okazji zapytałem o sprawdzenie DPF.
Mam kumpla który w Oplu Vectra miał ciagle problem z dpf. Aż w końcu zrobił trzy otwory przez cały dpf wiertlem fi 10 i problem znikł jeździ już tak ponad 3 lata
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Jestem Marcin z Jastrowia
był
VW Touran 2,0 TDI AZV 100 KW z 2003 r czarny
VW Touran 1,9 TDI BKC 77 KW z 2005 r bordowy
VW Touran 1,9 TDI BLS 77 KW z 2007 r siwy
Jest
VW Touran 1,6 TDI CAYC 77KW z 29,12,2010 r Mocca
marcyb3 pisze:Mam kumpla który w Oplu Vectra miał ciagle problem z dpf. Aż w końcu zrobił trzy otwory przez cały dpf wiertlem fi 10 i problem znikł jeździ już tak ponad 3 lata
Ta nasza polska pomysłowość jest niezastąpiona. Uwielbiam Polaków, po prostu.
Przepraszam za OT, ale nie mogłem się powstrzymać.
Jacek V-TEC Łowicz Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/