1.6 8V 102PS MPI BSE Błąd Katalizatora->Co Zamiast Kata?HELP
-
blast3r-bley
- Początkujący
- Posty: 18
- Rejestracja: czw cze 15, 2017 22:35
- Auto:: Touran II FL
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Podziękował: 17 razy
Re: 1.6 8V 102PS MPI BSE Check+Błąd Katalizatora HELP Zajrzy
Ktoś przerabiał wyciąganie kolektora?
Jak patrzałem z kanału to wygląda że półosiami będę musiał wyjechać...
Jak patrzałem z kanału to wygląda że półosiami będę musiał wyjechać...
-
dexter23pl
- Expert
- Posty: 1084
- Rejestracja: czw kwie 10, 2014 14:38
- Auto:: Golf 5
- Imię:: Dexter
- Lokalizacja: Slaskie
- Podziękował: 43 razy
- Otrzymał podziękowań: 148 razy
Re: 1.6 8V 102PS MPI BSE Check+Błąd Katalizatora HELP Zajrzy
eee w T2 to nie wiem ale w golfie normalnie to wymontowałem , dla ułatwienia wymontowałem górną cześć kolektora ssącego ale raczej nie potrzebnie.
-
blast3r-bley
- Początkujący
- Posty: 18
- Rejestracja: czw cze 15, 2017 22:35
- Auto:: Touran II FL
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Podziękował: 17 razy
Re: 1.6 8V 102PS MPI BSE Check+Błąd Katalizatora HELP Zajrzy
kolektor wyjęty...06A253033AS
pęknięty od góry i jedna ze śrub zerwana więc "nasi" już byli
zamówiłem nowy tzn ze szrotu cały
jeśli się uda odwiercić śrubę z bloku i wrzucić 8mke będzie ok
jak nie to niewiem...chyba obok zrobię mniejszą dziurę lol
p.s kanały wszystkie tak samo cienko sadzą zawalone
najgorsze jest to że nie mogę odkręcić sondy...
pęknięty od góry i jedna ze śrub zerwana więc "nasi" już byli
zamówiłem nowy tzn ze szrotu cały
jeśli się uda odwiercić śrubę z bloku i wrzucić 8mke będzie ok
jak nie to niewiem...chyba obok zrobię mniejszą dziurę lol
p.s kanały wszystkie tak samo cienko sadzą zawalone
najgorsze jest to że nie mogę odkręcić sondy...
-
dexter23pl
- Expert
- Posty: 1084
- Rejestracja: czw kwie 10, 2014 14:38
- Auto:: Golf 5
- Imię:: Dexter
- Lokalizacja: Slaskie
- Podziękował: 43 razy
- Otrzymał podziękowań: 148 razy
Re: 1.6 8V 102PS MPI BSE Check+Błąd Katalizatora HELP Zajrzy
w którym miejscu kolego jest pęknięty? fotka?
-
blast3r-bley
- Początkujący
- Posty: 18
- Rejestracja: czw cze 15, 2017 22:35
- Auto:: Touran II FL
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Podziękował: 17 razy
Re: 1.6 8V 102PS MPI BSE Check+Błąd Katalizatora HELP Zajrzy
Witam Ponownie
Kilka dni oraz km minęło i znowu CHEK dziś się zapalił...
wymieniłęm kolektor + 2 uszczelki i trochę się wyciszyło
zostaje jedynie 1 stare złącze elastyczne...
nie znam się ale jeśli jakaś sonda jest uszkodzona to błąd
powinien być na sonde a nie na sprawność katalizatora
jeszcze mogę wypiąć kostki od sond i zobaczyć czy pokaże
ten sam błąd...
jak nie to wina kata...
emulator
off w ecu(jak pójdzie)
kat out i rura w jego miejsce
w środę daje auto do elektronika niech sprawdzi wszystko
może sondy jakoś sprawdzi vcdsem czy samym miernikiem...
Kilka dni oraz km minęło i znowu CHEK dziś się zapalił...
wymieniłęm kolektor + 2 uszczelki i trochę się wyciszyło
zostaje jedynie 1 stare złącze elastyczne...
nie znam się ale jeśli jakaś sonda jest uszkodzona to błąd
powinien być na sonde a nie na sprawność katalizatora
jeszcze mogę wypiąć kostki od sond i zobaczyć czy pokaże
ten sam błąd...
jak nie to wina kata...
emulator
off w ecu(jak pójdzie)
kat out i rura w jego miejsce
w środę daje auto do elektronika niech sprawdzi wszystko
może sondy jakoś sprawdzi vcdsem czy samym miernikiem...
-
dexter23pl
- Expert
- Posty: 1084
- Rejestracja: czw kwie 10, 2014 14:38
- Auto:: Golf 5
- Imię:: Dexter
- Lokalizacja: Slaskie
- Podziękował: 43 razy
- Otrzymał podziękowań: 148 razy
Re: 1.6 8V 102PS MPI BSE Check+Błąd Katalizatora HELP Zajrzy
Vcds ma opcje testu sond jak i sprawności kata
-
blast3r-bley
- Początkujący
- Posty: 18
- Rejestracja: czw cze 15, 2017 22:35
- Auto:: Touran II FL
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Podziękował: 17 razy
Re: 1.6 8V 102PS MPI BSE Błąd Katalizatora->Co Zamiast Kata?
Auto po diagnostyce VCDS
sondy są ok
katalizator "gruz"
raczej nie chciał bym nowego kupować
ale wiem czy nie będzie problemu jak wstawię strumienicę?chodzi o sondy...
niby magik mówi że w ECU coś tam zmodzi i będzie ok...
tylko nie wiem co wrzucić
jedni piszą tak:
ze strumienica łuskowa jest głośniejsza inny ze cichsza
znowu jakiś tłumik uniwersalny z sitem i wygłuszeniem jest cichszy
sondy są ok
katalizator "gruz"
raczej nie chciał bym nowego kupować
ale wiem czy nie będzie problemu jak wstawię strumienicę?chodzi o sondy...
niby magik mówi że w ECU coś tam zmodzi i będzie ok...
tylko nie wiem co wrzucić
jedni piszą tak:
ze strumienica łuskowa jest głośniejsza inny ze cichsza
znowu jakiś tłumik uniwersalny z sitem i wygłuszeniem jest cichszy
-
dexter23pl
- Expert
- Posty: 1084
- Rejestracja: czw kwie 10, 2014 14:38
- Auto:: Golf 5
- Imię:: Dexter
- Lokalizacja: Slaskie
- Podziękował: 43 razy
- Otrzymał podziękowań: 148 razy
-
blast3r-bley
- Początkujący
- Posty: 18
- Rejestracja: czw cze 15, 2017 22:35
- Auto:: Touran II FL
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Podziękował: 17 razy
Re: 1.6 8V 102PS MPI BSE Błąd Katalizatora->Co Zamiast Kata?
powtarzam to co mówił elektronik który ma warsztat i vcds'a
błąd typowo od katalizatora a nie od sondy
SPRAWNOŚĆ KATALIZATORA ZBYT MAŁA(bank 1)
zresztą auto coś "mulaste"
pierdzi więc go wywale wtedy zobaczymy...
wiem ze musi zrobić coś w ECU jak da rade
muszę rozebrać podszybie i spr nr ECU i mu podrzucić wtedy będzie wiadomo czy może coś zdziałać
błąd typowo od katalizatora a nie od sondy
SPRAWNOŚĆ KATALIZATORA ZBYT MAŁA(bank 1)
zresztą auto coś "mulaste"
pierdzi więc go wywale wtedy zobaczymy...
wiem ze musi zrobić coś w ECU jak da rade
muszę rozebrać podszybie i spr nr ECU i mu podrzucić wtedy będzie wiadomo czy może coś zdziałać