Witam, proszę Was o analizę logów, mam problem dotyczący falowania obrotów na biegu jałowym (obroty skaczą 819-840) oraz w trakcie jazdy przy stałej prędkości (przykładowo 1740-1780 obrotów).
Dodam, że ostatnio wymieniałem głowicę na nową AMC wraz zaworami, uszczelniaczami oraz nową uszczelką pod głowicę. Dodatkowo nowy kompletny rozrząd INA z pompą wody, komplet filtrów i olej syntetyk motul 5W40. Wymieniłem również uszczelniacze pod pompowtryski. Synchronizacja rozrządu 0 stopni. EGR wyrzucony wraz z chłodniczką spalin, wstawione blaszki, programowo nic nie ruszałem. Skrzynia DSG DQ250
Wstawiam logi:
http://vaglog.com/log-013_018_023_CVZf8.html
http://prntscr.com/gmmf0q
Skąd wynikają takie rozbieżności pomiędzy cylindrami w grupie 013 ?
Gdzie szukać przyczyny ? Jakie logi jeszcze wykonać ?
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam