rozglądam się intensywnie za Yetką w TSI ale w kwocie 40000 to same "olejaki " , znalazłem z 2011 ale z historii serwisowej wynika że pierwsze dolewki oleum rozpoczeły się przy 80000 po 1 litrze , następnie wymiana oleju 90000 i dolewka na 105000 1 litr i wymiana na 120000 .
Z tego co wyczytałem problem powinien się zmniejszyć w sinikach od kodu cdaa .
z napedami to nie wielki problem ale silnik w benzynie i 4x4 to jest problem + Fv-a

t
masz propozycje jestem otwarty na wszystko...
ogladałem Yetki w 2.0 d tego trochę jest
pytanko co lepsze 2.0 -140 czy 2,0 -170 na CR przebiegi podobne pieniądze też w granicach 190 kkm rocznik 2010 o co pytać na co patrzeć w silnikach resztę ogarniam .
czy szukać małych przelotów
-- 25 lis 2017, o 08:29 --
temat zamknięty
padło na Yeti 2012 2,0 4x4 120kkm przelotu w opcji po leasingowej
czekam na formalności .
Wielkiej zmiany nie zrobiłem bo to prawie Turek tylko 4x4 z mniejszym kufrem o połowę
przypadłości i wszelkie problemy są podobne.
A miały być zmiany no cóż małymi kroczkami / co 9 lat /

to może po 80 - ce dojdę do celu

.
specyfikacja auta jest ciekawa większość potrzebnych rzeczy jest a nawet więcej przednia szyba grzana
