Panowie, techniczne pytanie... Czy macie zdanie na temat malowania proszkowego zacisków?
Dużo firm to oferuje ale zdarzają sie opinie, że przez proszkowe malowanie (piecowe) można z czasem zatrzeć tłoczki...
Zastanawiam sie teraz, czy w takim razie oddać zaciski do piaskowania i potem malowania proszkowego, czy piaskowania i malowania lakierem temperaturowym...?
Ja swoje zaciski pomalowałem zwykłym hammerite , ładnie się trzyma, nic nie odpada wiec nie widzę sensu wydawania kasy na malowanie piecowe zresztą zaciski jak się przykurzą to i tak nie zobaczysz różnicy
Kwestia jest taka, że niestety nie mogę sam rozebrać auta ze względu na brak czasu i tego, że w Wawie nie mam garażu. Dlatego zdecydowałem sie zrobić to w warsztacie i tu kwestia taka, że jeden odradził malowanie proszkowe.
Za całość ze zdjęciem, wypiaskowaniem i malowaniem, założeniem i odpowietrzeniem powiedzieli 300 zł.
Używają palety Motip-a, zdecyduje się na antracyt. Co o tym myslicie?
malowałem HAMMERITE i było ok, po czym do następnego auta zakupiłem lakier z FOLIATEC czerwony i jest jeszcze lepiej, także polecam lakier FOLIATEC szybko schnie i łatwiej się go czyści mniej brudu łapie.
Był: VW TOURAN CROSS, AUDI A3 SPORTBACK S-TRONIC, PASSAT B6 VARIANT SPORTLINE, VW TOURAN R-LINE, VW Golf V TDI, VW TOURAN UNITED 2.0 TDI, FIAT PANDA Jest: AUDI A6 Avant CR, MERCEDES A180, VW UP, SKODA CITIGO "Lieber Geld verlieren als Vertrauen" - Robert Bosch.
Muti pisze:Ja będę malował na srebrno przy zmianie kół na letnie
No właśnie to jest przygotowanie do zmiany
Zastanawiam się na kolorem, chciałem grafit, niestety Motip ma tylko Antracyt.
Czerwony, żółty i niebieski odpada... jakieś inne propozycje?
ja tam chce lakier oryginalny z vw linia r-line niebieski ale nie wiem czy pomieszają mi takowy i aby był żaroodporny. Gdyż normalny nie wytrzyma takich temperatur.
Był: VW TOURAN CROSS, AUDI A3 SPORTBACK S-TRONIC, PASSAT B6 VARIANT SPORTLINE, VW TOURAN R-LINE, VW Golf V TDI, VW TOURAN UNITED 2.0 TDI, FIAT PANDA Jest: AUDI A6 Avant CR, MERCEDES A180, VW UP, SKODA CITIGO "Lieber Geld verlieren als Vertrauen" - Robert Bosch.
ja sie zastanawiam nad czerwonym lub czarnym . mam czarnego turanka i nie wiem jaki bedzie lepiej pasowal. ma ktos doswiadczenie juz z takimi kolorami??
W poprzednim aucie miałem najpierw żółte, a potem czarne i uważam, że czarne są najodpowiedniejsze. Dużo zależy też jaki kolor felg się ma i jaki wzór. Jak jest czarna felga typu gwiazda to dobrze wygląda czerwony, srebrny, dobrze może wyglądać z kolorem z R taki jak aki zaproponował. Jak jest jasna felga to raczej czarny, ewentualnie czerwony dobrze będzie się komponować. Takie moje zdanie. Choć czerwone zaciski to mi się kojarzą raczej z autami co mają koniów a koniów, więc wybrałbym czarne
ja tam chce lakier oryginalny z vw linia r-line niebieski ale nie wiem czy pomieszają mi takowy i aby był żaroodporny. Gdyż normalny nie wytrzyma takich temperatur.
Też myślałem nad kolorem z palety VW ale tu jest problem z tą wytrzymałością...
Raczej koszta mieszania mogą być spore, jeżeli wogóle jest to możliwe...
[ Dodano: Sro Mar 14, 2012 21:23 ]
Felgi takie, jaki kolor preferowany? Srebrny, grafit, czy czarny?