UTRATA MOCY, TRYB AWARYJNY
-
- Posty: 2
- Rejestracja: śr lip 05, 2017 22:49
- Auto:: golf,5,2008
- Imię:: Konrad
- Lokalizacja: Wyszogród
UTRATA MOCY, TRYB AWARYJNY
Witam
Mam Vw Golfa 5 2.0 170km 2008r problem polega na tym ze od pewnego czasu wpada mi w tryb awaryjny przy przyspieszaniu czuc małe poszarpywania i wyskakuje motorstörung werkstatt nie zawsze ale czesto czyli utrata mocy nie wiadomo z jakiego powodu po podpieciu pod komputer wyskakuje bład z przepustnicą natomiast wszystko jest z nia ok dodam ze kolektor ssący wymieniony czyli jest bez klapek.
Auto bylo na hamowni i wszystko mechanicznie jest ok wtryski ok DPF juz nie ma poniewaz byl totalnie zapchany, EGR wyczyszczony, mechanik wspominal o potencjometrze pedału gazu jednak tez wymienilem fakt uzywany ale watpie ze uszkodzony natomiast nie jestem pewien.
Brak mi pomysłow co to moze byc a mechanik wysyla mnie do elektryka poniewaz uwaza ze to problrm gdzies w wiązce.
Jesli ktos posiada wiedze na temat takiego problemu bardzo wdzieczny bede za pomoc.
POZDRAWIAM
Mam Vw Golfa 5 2.0 170km 2008r problem polega na tym ze od pewnego czasu wpada mi w tryb awaryjny przy przyspieszaniu czuc małe poszarpywania i wyskakuje motorstörung werkstatt nie zawsze ale czesto czyli utrata mocy nie wiadomo z jakiego powodu po podpieciu pod komputer wyskakuje bład z przepustnicą natomiast wszystko jest z nia ok dodam ze kolektor ssący wymieniony czyli jest bez klapek.
Auto bylo na hamowni i wszystko mechanicznie jest ok wtryski ok DPF juz nie ma poniewaz byl totalnie zapchany, EGR wyczyszczony, mechanik wspominal o potencjometrze pedału gazu jednak tez wymienilem fakt uzywany ale watpie ze uszkodzony natomiast nie jestem pewien.
Brak mi pomysłow co to moze byc a mechanik wysyla mnie do elektryka poniewaz uwaza ze to problrm gdzies w wiązce.
Jesli ktos posiada wiedze na temat takiego problemu bardzo wdzieczny bede za pomoc.
POZDRAWIAM
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4946
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 418 razy
Re: UTRATA MOCY, TRYB AWARYJNY
jedz do ogarnietego mechanika co ci zdiagnozuje auto, zrobi logi. Narazie to odwiedzasz sadzac po tych opisach paprochow. Deisel nie ma przpeustnicy to po pierwsze. Skoro jest problem to w logach bedzie widac a czemu mechanik bawi sie w przedszkole i odczytuje tylko bledy ktore zreszta nawet nie potrafi zinterpretowac i nie wie co z tym dalej zrobic to ja nie wiem- swiadczy tylo o jego niskim poziomie.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
- wujo_sam
- Specjalista
- Posty: 547
- Rejestracja: śr kwie 02, 2014 22:48
- Auto:: Touran 2.0
- Imię:: Tomasz
- Lokalizacja: to tu to tam :)
- Podziękował: 68 razy
- Otrzymał podziękowań: 70 razy
Re: UTRATA MOCY, TRYB AWARYJNY
Teraz to ćwieka mi zabiłeswesol pisze:Deisel nie ma przpeustnicy to po pierwsze.


Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 2
- Rejestracja: śr lip 05, 2017 22:49
- Auto:: golf,5,2008
- Imię:: Konrad
- Lokalizacja: Wyszogród
Re: UTRATA MOCY, TRYB AWARYJNY
no własnie juz na priv mu napisalem rece opadaja na wiedze tego pana ale dobra mniejsza z tym pomoze ktos???
- wujo_sam
- Specjalista
- Posty: 547
- Rejestracja: śr kwie 02, 2014 22:48
- Auto:: Touran 2.0
- Imię:: Tomasz
- Lokalizacja: to tu to tam :)
- Podziękował: 68 razy
- Otrzymał podziękowań: 70 razy
Re: UTRATA MOCY, TRYB AWARYJNY
Przyczyn moze byc wiele. Odpusc "mechanikow" i podejdź do Jacka do Łowicza i temat ci ogarnie. Daleko nie masz
Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
- JacaTouran
- Władca postów
- Posty: 2932
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
- Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 213 razy
- Otrzymał podziękowań: 233 razy
- Kontakt:
Re: UTRATA MOCY, TRYB AWARYJNY
Byl u mnie, temat nie jest taki prosty i klarowny. Tak jak mowilem autorowi wpisu moge go brac w sierpniu na ta usterke - urlop i masa aut do wydania jeszcze przed nim ..
To nie jest usterka typu egr , przepustnica czy klapy bo juz by byla zalatwiona.
To nie jest usterka typu egr , przepustnica czy klapy bo juz by byla zalatwiona.
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4946
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 418 razy
Re: UTRATA MOCY, TRYB AWARYJNY
To nie jest przepustnica tylko klapa gaszaca. Zamyka sie tylko przy gaszeniu silnika przy cofnieciu kluczyka w stacyjce. Przepustnice ktora dziala caly czas zaleznie od poziomu wcisniecia gazu tylko w silnikach ZI. Diesle nie maja czegos takiego.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
- JacaTouran
- Władca postów
- Posty: 2932
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
- Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 213 razy
- Otrzymał podziękowań: 233 razy
- Kontakt:
Re: UTRATA MOCY, TRYB AWARYJNY
Umowiony na wizyte, sie posprswdza i zrobi. No panik
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
-
- Początkujący
- Posty: 26
- Rejestracja: ndz mar 22, 2015 18:17
- Auto:: VW Touran 2007 2.0 170KM
- Imię:: Wojtek
- Lokalizacja: Tychy
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: UTRATA MOCY, TRYB AWARYJNY
Cześć,
dopadła mnie podobna zmora i już wiem, że to kolektor z klapami.
Jednak mój magik zaczął od przeglądu gumowych wężyków instalacji podciśnienia i choć są trochę przetarte to kwalifikują się do wymiany.
Może rzuć okiem i posprawdzaj co i jak?...
dopadła mnie podobna zmora i już wiem, że to kolektor z klapami.
Jednak mój magik zaczął od przeglądu gumowych wężyków instalacji podciśnienia i choć są trochę przetarte to kwalifikują się do wymiany.
Może rzuć okiem i posprawdzaj co i jak?...
-
- Początkujący
- Posty: 26
- Rejestracja: ndz mar 22, 2015 18:17
- Auto:: VW Touran 2007 2.0 170KM
- Imię:: Wojtek
- Lokalizacja: Tychy
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: UTRATA MOCY, TRYB AWARYJNY
Tak, były i są, choć już coraz mniej.
Silnik 2.0 tdi 170 KM (BMN) z kolektorem dolotowym z klapami wirowymi.
Silnik 2.0 tdi 170 KM (BMN) z kolektorem dolotowym z klapami wirowymi.
-
- Przeglądacz
- Posty: 106
- Rejestracja: ndz lut 11, 2018 16:57
- Auto:: Vw Touran 1T 2004r 2.0 TD
- Imię:: Sebastian
- Lokalizacja: Szamotuły
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: UTRATA MOCY, TRYB AWARYJNY
Witam.Posiadam silnik 2.0 TDI BKD i borykam sie z tym samym problem od pewnego czasu bo teraz mi sie zdaza coraz częściej wchodzic w tryb awaryjny dopóki go nie zgasze i nie odpale na nowo,zauważyłem ze w tym trybie momentalnie więcej pali paliwa. Jedyny błąd jaki mi wyskoczyl to,,ABGASS WARKHEST".Zawór egr rozkrecilem i wyczyscilem ale nic to nie pomogło. Doradzcie mi jakies pomysły co to może być.