Z racji, że nie posiadam VAGa tzn kabla, który obsługiwał by CANa, kolega pożyczył mi dziś swój tester i za bardzo nie wiem jak interpretować poniższe wskazówki. W necie jest dużo opisów ale z VCDSa
Wspomaganie w Turbanie 1T 2003r AVQ padło jak chyba u wszystkich tu

Czyli 3 sygnały dźwiękowe, czerona kontrolka kierownicy z wykrzyknikiem.
Dodam, że zaczęło piszczeć żonie gdy przyszły mrozy (po odpaleniu z rana gdy bylo -17 st C). Żona jak to kobieta, nie zwracała uwagi na kontrolki, mówiła, że przy odpalaniu tego za każdym razem piszczało "coś" ale wszystko było OK ze wspomaganiem. Dopiero na drugi dzień z rana przy odpalaniu okazało się, że kierownica nie ma wspomagania.
Po przeskanowaniu "elektryczne wspomaganie" wywaliło takie o to coś:
Proszę o jakieś objaśnienia bardziej wtajemniczonych





Co kryje się pod nazwą "Przekaźnik wyłączony" ?? Traktować to dosłownie, że jest uszkodzony/wyłączony przekaźnik czy jest to po prostu źle przetłumaczone na polski język i wiąże się z inną usterką ??
Gdzie szukać tego nieszczęsnego przekaźnika ?
Moja skrzynka bezpieczników pod maską wygląda tak:

Bezpieczniki na przewodach zasilających wydają się być ok:

W środku przy złączu OBD bezpieczników nie sprawdzałem.... bo z tego co się dowiedziałem niema tam bezpieczników od wspomagania.....
Do Adminów - proszę nie usuwajcie tego tematu, jeśłi temat się nie rozwinie lub jeśłi nie uzyskam tu odpowiedzi, wtedy sam Wam zgłoszę do usunięcia/zamknięcia