Klucz do półosiek
- marcyb3
- Expert
- Posty: 1236
- Rejestracja: sob kwie 04, 2015 22:36
- Auto:: Touran 1,9 105 KM,2007r
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: Jastrowie
- Podziękował: 141 razy
- Otrzymał podziękowań: 182 razy
Re: Klucz do półosiek
Prawy z tego co pamiętam to dwunastokatna 30
wystukane w garażu z kluczem w ręku
wystukane w garażu z kluczem w ręku
Jestem Marcin z Jastrowia
był
VW Touran 2,0 TDI AZV 100 KW z 2003 r czarny
VW Touran 1,9 TDI BKC 77 KW z 2005 r bordowy
VW Touran 1,9 TDI BLS 77 KW z 2007 r siwy
Jest
VW Touran 1,6 TDI CAYC 77KW z 29,12,2010 r Mocca
był
VW Touran 2,0 TDI AZV 100 KW z 2003 r czarny
VW Touran 1,9 TDI BKC 77 KW z 2005 r bordowy
VW Touran 1,9 TDI BLS 77 KW z 2007 r siwy
Jest
VW Touran 1,6 TDI CAYC 77KW z 29,12,2010 r Mocca
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4946
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 418 razy
Re: Klucz do półosiek
Ta po lewej to nie jest typowa nasadka. To jest zdaje się jakaś uniwersalna jak mnie pamięć nie myli do dwóch rodzajów. Ta po prawej to typowa nasadka tyle że dwunastokatna. Śruby na piastę bywają różne bo vag stosował w swojej historii różne typy od wpuszczanych imbusów po nasadzane 6 i 12 katne. Moim zdaniem to najlepsze były 6 katne. Najmocniejsze i najpewniejsze .
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
- ROMEK3
- Początkujący
- Posty: 47
- Rejestracja: sob maja 26, 2018 07:35
- Auto:: 1T2 UNITED BLS
- Imię:: Romek
- Lokalizacja: Zdolnyśląsk
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Klucz do półosiek
Jak zwykle @wesol ma rację, ta z lewej to nasadka "spline" .
Cytat :"Największa zaletą produktów typu Splin jest fakt, iż mogą posłużyć nam do odkręcania i zakręcania kilku rodzajów śrub i nakrętek."
Cytat :"Największa zaletą produktów typu Splin jest fakt, iż mogą posłużyć nam do odkręcania i zakręcania kilku rodzajów śrub i nakrętek."