Witam
Miałem uszkodzoną wiązke 60pinową do czujnika g81 temp paliwa, znalazłem uszkodzenie w okolicy skrzyni i naprawiłem po naprwaie pojawiły się takie błędy.
Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03L-906-018-CFF.clb
Oznaczenie elementu: 03L 906 018 LH HW: 03L 907 309 AD
Komponent i/lub wersja: R4 2,0l EDC X25 2076
Kodowanie: 00190012042600080000
Kod serwisu: WSC 01324 020 00200
Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01103L906018LH 003006 (VW36)
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018LH_VW36.rod
VCID: 7BA0FE7DB360201F243-802E
4 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
5244 - Czujnik ciśnienia paliwa (G247)
P0193 00 [167] - zwarcie z plusem
MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 316475 km
Data: 2077.14.16
Czas: 00:03:15
Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: -40 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 29 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
Napięcie zacisku 30: 11.240 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Status silnika: COENG_READY
Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 1
4820 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego (G62)
P0118 00 [039] - sygnał za wysoki
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 316475 km
Data: 2077.14.16
Czas: 00:03:15
Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: -40 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 29 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
Napięcie zacisku 30: 11.260 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Droga przesuwu pedału przyśpieszenia: 0.00 %
Temp.płynu chłodzącego na wyjściu z chłodnicy: wart.rzeczywista: 27.6 °C
Temperatura w układzie chłodzenia: -273.1 °C
Temperatura zewnętrzna: 26.0 °C
Zużycie paliwa: 0.00 l/h
Temperatura paliwa: -40.0 °C
Temperatura oleju silnikowego: 28.8 °C
4967 - Czujnik A temperatury paliwa (G81)
P0183 00 [039] - przerwa lub zwarcie z plusem
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 316475 km
Data: 2077.14.16
Czas: 00:03:15
Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: -40 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 29 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
Napięcie zacisku 30: 11.260 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Zużycie paliwa: 0.00 l/h
Temperatura oleju silnikowego: 28.8 °C
Próg ostrzegawczy oleju: 21.800 mm
Temperatura sterownika: 22.0 °C
Poziom oleju: 57.736 mm
Temperatura zewnętrzna: 26.0 °C
Temperatura paliwa: -40.0 °C
5305 - Czujnik położenia przepustnicy (G69)
P0123 00 [167] - sygnał za wysoki
MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 316475 km
Data: 2077.14.16
Czas: 00:03:15
Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: -40 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 29 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
Napięcie zacisku 30: 11.240 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw): 0.0 mg/stroke
Nastawnik przepustnicy: wartość wymagana: 100.00 %
Nastawnik przepustnicy: wartość rzeczywista: 100.00 %
Unormowany stosunek strumienia powietrza przefiltrowanego: 3.9999
Nastawnik przepustnicy: status-Bits 0-7: 51
Nastawnik przepustnicy: status-Bits 0-7: 11
Nastawnik przepustnicy: status-Bits 0-7: 2
Nastawnik przepustnicy: status-Bits 0-7: 0
Nastawnik przepustnicy: wart.rzecz.napięcia nieprzetworzonego: 4907.0 mV
Kody gotowości: 0 0 0 0 X
prosze o pomoc
Uszkodzona wiązka od sterownika
-
- Kandydat
- Posty: 6
- Rejestracja: pt kwie 28, 2017 19:26
- Auto:: Touran 2.0 TDI high line
- Imię:: Piotr
- Lokalizacja: Marcinkowice
- hagio
- Expert
- Posty: 1220
- Rejestracja: sob lut 04, 2012 14:35
- Auto:: TRENDLINE 2.0 16V BKD2005
- Imię:: BARTOSZ
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 276 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
- Kontakt:
Re: Uszkodzona wiązka od sterownika
skasuj błędy,bo pewnie robiłeś na podpiętym AKU,jeśli wracają to znaczy że nadal coś nie hallo-może bezpieczniki?. W adaptacjach lub nastawy podstawowe ustaw/zaadoptuj sobie przepustnicę na odpalonym silniku-powinien zgasnąć motor.Piotr.Mnich pisze:prosze o pomoc
- Lewik
- Zaawansowany
- Posty: 404
- Rejestracja: ndz cze 05, 2016 11:24
- Auto:: BKC 1,9
- Imię:: Darek
- Lokalizacja: Rzeszów/Tyczyn
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 35 razy
Re: Uszkodzona wiązka od sterownika
A resztę wiazki przepatrzyłeś ?
może naprawiłes jedno a zruszyłes wiązke i poleciały słabe przetarte kable
może naprawiłes jedno a zruszyłes wiązke i poleciały słabe przetarte kable
-
- Kandydat
- Posty: 6
- Rejestracja: pt kwie 28, 2017 19:26
- Auto:: Touran 2.0 TDI high line
- Imię:: Piotr
- Lokalizacja: Marcinkowice
Re: Uszkodzona wiązka od sterownika
Wszystko na odłączonym aku gdyż wiązka przetarta w okolicy skrzyni-rozrusznika część błędów zniknęła to co zostało poniżej. kwestia jest taka że pozostałe błędy przemierzyłem ciągłość przewodów i jest ok. bezpieczniki też sprawdzone wszystkie i sa ok. ogólnie nie wiem co jest grane bo nie moge w silniku wejść w bloki pomiarowe.hagio pisze:skasuj błędy,bo pewnie robiłeś na podpiętym AKU,jeśli wracają to znaczy że nadal coś nie hallo-może bezpieczniki?. W adaptacjach lub nastawy podstawowe ustaw/zaadoptuj sobie przepustnicę na odpalonym silniku-powinien zgasnąć motor.
Poniedziałek,13,Sierpień,2018,11:58:18:21516
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x86
Wersja VCDS: AKP 18.2.1.0 HEX-V2 CB: 0.4411.4
Wersja danych: 20180430 DS287.0
www.vcds.pl
VIN: WVGZZZ5NZCW030005 Numer rejestracyjny: CZUJNIK OBROTÓW SILNIKA
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03L-906-018-CFF.clb
Oznaczenie elementu: 03L 906 018 LH HW: 03L 907 309 AD
Komponent i/lub wersja: R4 2,0l EDC X25 2076
Kodowanie: 00190012042600080000
Kod serwisu: WSC 01324 020 00200
Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01103L906018LH 003006 (VW36)
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018LH_VW36.rod
VCID: 7BA0FE7DB360201F243-802E
4 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
5244 - Czujnik ciśnienia paliwa (G247)
P0193 00 [167] - zwarcie z plusem
MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 316475 km
Data: 2077.14.16
Czas: 00:38:58
Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: -40 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 23 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar
Napięcie zacisku 30: 11.640 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Status silnika: COENG_READY
Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 1
4820 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego (G62)
P0118 00 [039] - sygnał za wysoki
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 316475 km
Data: 2077.14.16
Czas: 00:38:59
Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: -40 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 23 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar
Napięcie zacisku 30: 11.640 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Droga przesuwu pedału przyśpieszenia: 0.00 %
Temp.płynu chłodzącego na wyjściu z chłodnicy: wart.rzeczywista: 23.2 °C
Temperatura w układzie chłodzenia: -273.1 °C
Temperatura zewnętrzna: 25.0 °C
Zużycie paliwa: 0.00 l/h
Temperatura paliwa: -18.6 °C
Temperatura oleju silnikowego: 20.1 °C
4087 - Czujnik obrotów silnika (G28)
P0322 00 [167] - brak sygnału
MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 316475 km
Data: 2077.14.16
Czas: 00:39:29
Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: -40 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 23 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar
Napięcie zacisku 30: 10.280 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Uruchamianie silnika: synchronizacja uruchamiania: EPM_MODE_WAIT
Uruchamianie silnika: synchronizacja uruchamiania-Test_Program_Epm st Op Mode State t UBYTE: 1
9123 - Jednostka sterująca przepustnicą
P2112 00 [036] - zablokowana w pozycji zamkniętej
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 316475 km
Data: 2077.14.16
Czas: 00:39:43
Prędkość obrotowa silnika: 935.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 61.2 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: -40 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 24 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.360 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw): 31.1 mg/stroke
Nastawnik przepustnicy: wartość wymagana: 100.00 %
Nastawnik przepustnicy: wartość rzeczywista: 79.26 %
Unormowany stosunek strumienia powietrza przefiltrowanego: 3.9999
Nastawnik przepustnicy: status-Bits 0-7: 51
Nastawnik przepustnicy: status-Bits 0-7: 8
Nastawnik przepustnicy: status-Bits 0-7: 7
Nastawnik przepustnicy: status-Bits 0-7: 0
Nastawnik przepustnicy: wart.rzecz.napięcia nieprzetworzonego: 3471.0 mV
Kody gotowości: B/D
- turek
- Specjalista
- Posty: 890
- Rejestracja: ndz mar 25, 2012 11:14
- Auto:: Alhambra 7n,Ibiza 6j
- Imię:: Michal
- Lokalizacja: Czestochowa
- Podziękował: 38 razy
- Otrzymał podziękowań: 118 razy
Re: Uszkodzona wiązka od sterownika
Koledzy mam problem z czujnikiem temperatury paliwa (A) w Alhambrze 7n CFFB błąd przerwa-zwarcie Czujnik podmieniłem ale bez efektu, ktoś borykał się z tym problemem?
Podejrzewam gdzieś trafioną wiązkę, podrzuci ktoś które piny w sterowniku są od tego czujnika albo schemat?
Podejrzewam gdzieś trafioną wiązkę, podrzuci ktoś które piny w sterowniku są od tego czujnika albo schemat?
- marcyb3
- Expert
- Posty: 1236
- Rejestracja: sob kwie 04, 2015 22:36
- Auto:: Touran 1,9 105 KM,2007r
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: Jastrowie
- Podziękował: 141 razy
- Otrzymał podziękowań: 182 razy
Re: Uszkodzona wiązka od sterownika
Sprawdź kolego wiązkę kabli która znajduje się pod filtrem powietrza taka gruba w peszlu tam potrafią się przewody przecieraćturek pisze:Koledzy mam problem z czujnikiem temperatury paliwa (A) w Alhambrze 7n CFFB błąd przerwa-zwarcie Czujnik podmieniłem ale bez efektu, ktoś borykał się z tym problemem?
Podejrzewam gdzieś trafioną wiązkę, podrzuci ktoś które piny w sterowniku są od tego czujnika albo schemat?
wystukane w garażu z kluczem w ręku
Jestem Marcin z Jastrowia
był
VW Touran 2,0 TDI AZV 100 KW z 2003 r czarny
VW Touran 1,9 TDI BKC 77 KW z 2005 r bordowy
VW Touran 1,9 TDI BLS 77 KW z 2007 r siwy
Jest
VW Touran 1,6 TDI CAYC 77KW z 29,12,2010 r Mocca
był
VW Touran 2,0 TDI AZV 100 KW z 2003 r czarny
VW Touran 1,9 TDI BKC 77 KW z 2005 r bordowy
VW Touran 1,9 TDI BLS 77 KW z 2007 r siwy
Jest
VW Touran 1,6 TDI CAYC 77KW z 29,12,2010 r Mocca
- turek
- Specjalista
- Posty: 890
- Rejestracja: ndz mar 25, 2012 11:14
- Auto:: Alhambra 7n,Ibiza 6j
- Imię:: Michal
- Lokalizacja: Czestochowa
- Podziękował: 38 razy
- Otrzymał podziękowań: 118 razy
Re: Uszkodzona wiązka od sterownika
Wiem, zerknąłem tam pod pólką aku. i nie tylko i wszędzie wygląda bez zarzutu a nie uśmiecha mi się pruć całej wiązki ale jak trzeba to trzeba 

- marcyb3
- Expert
- Posty: 1236
- Rejestracja: sob kwie 04, 2015 22:36
- Auto:: Touran 1,9 105 KM,2007r
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: Jastrowie
- Podziękował: 141 razy
- Otrzymał podziękowań: 182 razy
Re: Uszkodzona wiązka od sterownika
Ja dwa lata temu w wigilię prułem całą instalację i znalazłem właśnie w tym miejscu przetarte przewody
wystukane w garażu z kluczem w ręku
wystukane w garażu z kluczem w ręku
Jestem Marcin z Jastrowia
był
VW Touran 2,0 TDI AZV 100 KW z 2003 r czarny
VW Touran 1,9 TDI BKC 77 KW z 2005 r bordowy
VW Touran 1,9 TDI BLS 77 KW z 2007 r siwy
Jest
VW Touran 1,6 TDI CAYC 77KW z 29,12,2010 r Mocca
był
VW Touran 2,0 TDI AZV 100 KW z 2003 r czarny
VW Touran 1,9 TDI BKC 77 KW z 2005 r bordowy
VW Touran 1,9 TDI BLS 77 KW z 2007 r siwy
Jest
VW Touran 1,6 TDI CAYC 77KW z 29,12,2010 r Mocca