Dzisiaj miałem problem z odpaleniem silnika musiałem dłużej pokręcić rozrusznikiem wtedy silnik powoli wchodził na obroty i potem już normalnie pracował (jak by się zapowietrzył) po odpaleniu puścił szaro-czarnego bączka jak by świece nie zagrzały. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu pali jak benzyna na pyk i tak już cały dzień.Ten problem z odpaleniem skłonił mnie do użycia vcdsa i tak błędów brak,temp czujników się zgadzają, kontrolka spiralka się na krótko zapala po przekręceniu kluczyka.Ale w blokach pomiarowych silnika grupa 003 chodzi to co jest zaznaczone na czerwono czasem nie powinno być zbliżone do drugiego pola czyli 270 mg/suw zaznaczę że egr mam nie zablokowany.
Pytanie mam takie co może być powodem dziwnego odpalenia (czyżby pompa tandem) pompa w baku pracuje jak przekręce kluczyk.Tandem mam Luka.No i czy te wskazanie w grupie 003 blokach pomiarowych jest prawidłowe silnik podczas tych pomiarów był zimny po ciężkim odpaleniu.
