
Przejechałem się w tygodniu na trasę, bo głównie jeżdżę po mieście. Niedawno świecił mi się Check Engine, dałem do zrobienia EGR i zanim go zrobiłem jeszcze miałem coś takiego na trasie, że prędkość dobijała do 120-140 na biegu 6 (automat DSG) miałem 3 tysiące obrotów i samochód szybciej już nie chciał jechać. Myślałem, że to wina EGR, zrobiłem ten EGR i pocisnąłem na trasie 140 i już w ogóle skrzynia zaczęła głupkować. Bo to chyba od skrzyni, bynajmniej tak mi się wydaje. Po takim rozpędzeniu się do 140 znowu dobiło do 3 tys obrotów i nie chciał już szybciej jechać ale już później jak zwolniłem do 70km/h dalej automat trzymał na 5-6 biegu ale jak chciałem dodać gazu to z 2 tys robiło się od razu 2,5. Wrzucę tutaj gifa jak to wyglądało bo nagrałem filmik.

Obrotomierz tak skacze nagle jak bym mocno wcisnął buta, tymczasem ja tylko lekko dodawałem gazu żeby przyspieszyć z 70 do 100km/h. W czym może być problem? Po zatrzymaniu się, zgaszeniu i ponownym odpaleniu auta już było ok