Zrobiłem również serwis żarówek tylnych lamp.
Wymiana wszystkich na Nowe, padło na firmę Osram.


Ktoś mógłby teraz się pukać w głowę, co za idiota wymienia się jak się przepali, do tej pory też tak myślałem.
Niektóre żarówki u mnie w aucie mają z 5-7 lat, czyli jak działały to niech siedzą i działają dalej.
Taka różnica jest w Starych i Nowych żarówkach:


Dlaczego o tym piszę, ze względu na zabrudzenia oraz wypalanie styków itp. dochodzi do podwyższenia temp. jakie oddaje żarówka, co w moim przypadku skutkowało uszkodzeniem gniazd w samej lampie.
Pierwsza lampa lewa skraja, wypalenie gniazda, parowanie samej lampy i na końcu akwarium w samej lampie.
A od 3 miesięcy zauważyłem że i druga skraja ma to samo, tu dodam że z rok temu wymieniony również został sam wkład na żarówki w lampie, a więc nie on jest winien bo nie widać wypalenia na stykach itp.
A tak wyglada sama lampa:



Na komplet widoczny żarówek wydałem 40 zł, koszt 2 lamp oryginalnych w używce (już nie można kupić Nowych w oryginalne bo ich nie ma, za stare auto, a w zamienniku nie chce) zapłacę ok. 250 zł (lampy są Carbonowe z wersji SPORT, FR, CUPRA). Jak widać zmieniając cały komplet żarówek nawet co 2 lata za te 250 zł bym miał spokój na 12 lat

Z tego co kiedyś słyszałem to nawet na którymś z przeglądów w ASO VW jest wymiana żarówek.
Sorry za dość długi post.
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa