Lutowanie układów w obudowach DIP8 (naprawa kabla BL\BM)

Ciężkie problemy ze stolcem tak to tutaj
Awatar użytkownika
Rauko
Expert
Posty: 1593
Rejestracja: sob lut 26, 2011 09:51
Auto:: 06.2006 2.0BMM DSG
Imię:: Marcin
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Lutowanie układów w obudowach DIP8 (naprawa kabla BL\BM)

Post autor: Rauko »

Mam problem z kabelkiem.
Mianowicie wywalił mi się i pokazuje w systemie jako FFFFFFFFitd.
Wiąże się to z koniecznością przelutowania układu EEPROM 93C46
Wygląda to tak jak na fotce:
http://www.ehong-cheng.com/components/1315.jpg

Czy ktoś ma w tym jakieś doświadczenie?
Jakieś rady itd?
Do dyspozycji mam lutownicę oporową i cienkie groty stożkowe.
W razie potrzeby mogę coś dokupić, bo może się jeszcze kiedyś przydać, ale nie stację na gorące powietrze ;)
Jaki jest najlepszy patent na wylutowanie?
kufcio
Przeglądacz
Posty: 117
Rejestracja: czw lut 10, 2011 13:43
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: zachpom
Podziękował: 1 raz

Post autor: kufcio »

W takiej obudowie jak na zdjeciu to zaden problem, sciagnij cyne np. plecionka i po kłopocie.

PS dlaczego trzeba do przelutowac? za mały czy co?
Nie moj temat bo mam kabel na RL.
Awatar użytkownika
Rauko
Expert
Posty: 1593
Rejestracja: sob lut 26, 2011 09:51
Auto:: 06.2006 2.0BMM DSG
Imię:: Marcin
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Post autor: Rauko »

Nie za mały, ale o tej kostki nie da się wgrać wsadu jeżeli nie jest pusta, a MProgiem nie da się jej wyczyścić do zera. Podobno po wlutowaniu nowej jest ok.
Zdam relację jak zrobię.
Do Niemiec przybyłem, zobaczyłem, sprowadziłem =>Szaraczek - z pomocą znajomego.
Obrazek
ODPOWIEDZ