Mam pytanie co może być zepsute odnośnie spryskiwaczy reflektorów gdyż robię tak samo jak jest w instrukcji obsługi i nie właczają się.
A po oględzinach spryskiwacze są chyba że źle sprawdziłem
jezeli dobrze wiem to one unoszą się ze zdrzaka pod lampami (spod zaślepek w kształcie prostokąta z zaokrąglonymi rogami) podczas spryskiwania szyby przedniej przez dluzszy okres czasu niz 1,5 sekundy
a może po prostu są to tylko i wyłącznie zaślepki a nie spryskiwacze reflektorów
i jeszcze takie pytanie odnośnie swiateł: Czy jest możliwość żeby jakoś je wyłączyć i jechać bez właczonych świateł albo chociaż na postoju przy włączonym silniku?
A te zaślepki sa w zderzaku czy na zderzaku? Jeśli leża równo z powierzchnia zderzaka (jakby w zderzaku były wycięte) to są oryginalne. A jeśli wystaja ponad powierzchnie zderzaja to sa raczej tylko imitacje. Jesli faktycznie masz oryginalny zderzak pod spryskiwacze a one nie działają to albo nie są podłączone albo padło coś w elektryce (elektronice). Jak mozesz wstaw fotke tych Twoich sptyskiwaczy.
Podepnij VCDS zrób autoscana i będziesz wiedział co padło, ja miałem podobnie i po autoscanie wyskoczyło że to pompka do wymiany.
Był: VW TOURAN CROSS, AUDI A3 SPORTBACK S-TRONIC, PASSAT B6 VARIANT SPORTLINE, VW TOURAN R-LINE, VW Golf V TDI, VW TOURAN UNITED 2.0 TDI, FIAT PANDA Jest: AUDI A6 Avant CR, MERCEDES A180, VW UP, SKODA CITIGO "Lieber Geld verlieren als Vertrauen" - Robert Bosch.
Seraf pisze:i jeszcze takie pytanie odnośnie swiateł: Czy jest możliwość żeby jakoś je wyłączyć i jechać bez właczonych świateł albo chociaż na postoju przy włączonym silniku?
Tak pewnie masz włączoną funkcję skandynawską czyli po uruchomieniu zapalają się światła mijania, jak podepniesz VCDS to wyłącz tę opcję i pozostaw ręczne włączanie świateł.
A gdyby się okazało, że nie masz sprysków to polecam Ci zrobić samemu
to sa spryskiwacze a raczej 1 ;p
jak wkładałem ręke to jest tam mechanizm spryskiwaczy i nawet wezyk do plynu jest. Dla pewnosci musialbym pewnie zdjac zderzak a nie mam czasu na takie zabawy ale denerwuje mnie jak cos jest w aucie i nie dziala ;p
A VCDS to gdzie moge znalezc? pewnie w salonie VW jak się domyślam ;p
jezeli chodzi o elektronike to malo wiem o mechanice praktycznie wsio
Ostatnio zmieniony sob maja 19, 2012 22:30 przez Seraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Seraf pisze:img842/4042/85341775.jpg[/img] Obrazek
to sa zdjecia spryskiwaczy ;p jak wkładałem ręke to jest tam mechanizm spryskiwaczy i nawet wezyk do plynu jest. Dla pewnosci musialbym pewnie zdjac zderzak a nie mam czasu na takie zabawy ale denerwuje mnie jak cos jest w aucie i nie dziala ;p
A VCDS to gdzie moge znalezc? pewnie w salonie VW jak się domyślam ;p
Też, kolego za samo podłączenie pod komputer zapłacisz w ASO 180 PLN, a za diagnozę są/nie ma pewnie 100 PLN.
Możesz także kabel sobie kupić i tu masz dwa rozwiązania.
Proponuję pierwsze:
Napisz to Jarrego - ma taniej (PW ma wyłączone ale w jakimś poście).
W ostateczności drugie:
lub wejdz na stronę http://www.e-service.info.pl/index.html i sobie zamów jak chcesz (kabel plus oprogramowanie). Wybierz VAG 001 w przesyłce kabel plus oprogramowanie w wersji ang. (stabilna). Więcej o VCDS masz w tym linku http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?t=414
[ Dodano: Sob Maj 19, 2012 22:32 ]
Seraf pisze:to sa spryskiwacze a raczej 1 ;p Obrazek
jak wkładałem ręke to jest tam mechanizm spryskiwaczy i nawet wezyk do plynu jest. Dla pewnosci musialbym pewnie zdjac zderzak a nie mam czasu na takie zabawy ale denerwuje mnie jak cos jest w aucie i nie dziala ;p
A VCDS to gdzie moge znalezc? pewnie w salonie VW jak się domyślam ;p
jezeli chodzi o elektronike to malo wiem o mechanice praktycznie wsio
żadne informacje na kompie się nie wyświtlały i wszystko działa oprocz tego więc nie zaglądałem ale jutro zajrze bo dzis to tylko zmarnowałem masę płynu i w dodatku auto jest całe w kropkach po płynie ale ogólnie fajne auto tylko jeszcze dokleić plastikowy chrom na grillu i zalożyć hak i koniec pracy w poniedziałek
Sprawdź bezpieczniki jak cheles mówi a jak to nie będzie to na pewno pompka do wymiany, tego dowiesz się dopiero po podpięciu VCDS-a.
Był: VW TOURAN CROSS, AUDI A3 SPORTBACK S-TRONIC, PASSAT B6 VARIANT SPORTLINE, VW TOURAN R-LINE, VW Golf V TDI, VW TOURAN UNITED 2.0 TDI, FIAT PANDA Jest: AUDI A6 Avant CR, MERCEDES A180, VW UP, SKODA CITIGO "Lieber Geld verlieren als Vertrauen" - Robert Bosch.
Witam
Koledzy a u mnie jest jeszcze inaczej. Po pierwsze działają spryski jak są włączone światła, ale nie za każdym razem. Spryski włączają sie, co któryś raz. Też nie mogłem upolować tej chwili . Jak syn z kabiny włączał spryskiwanie to za którymś razem się włączył i dobrze, że nie nasłuchiwałem tego momentu tylko stałem dalej. Jak wyskoczyło mi coś ze zderzaka to się przestraszyłem.
PIOTREL pisze:Witam
Koledzy a u mnie jest jeszcze inaczej. Po pierwsze działają spryski jak są włączone światła, ale nie za każdym razem. Spryski włączają sie, co któryś raz. Też nie mogłem upolować tej chwili . Jak syn z kabiny włączał spryskiwanie to za którymś razem się włączył i dobrze, że nie nasłuchiwałem tego momentu tylko stałem dalej. Jak wyskoczyło mi coś ze zderzaka to się przestraszyłem.
ustawione masz że spryskiwać mają co trzeci spryskiwanie, to chyba standardowe ustawienie, ja też tak mam ale w przeciwieństwie do ciebie się nie wystraszyłem spryskiwaczy.
Był: VW TOURAN CROSS, AUDI A3 SPORTBACK S-TRONIC, PASSAT B6 VARIANT SPORTLINE, VW TOURAN R-LINE, VW Golf V TDI, VW TOURAN UNITED 2.0 TDI, FIAT PANDA Jest: AUDI A6 Avant CR, MERCEDES A180, VW UP, SKODA CITIGO "Lieber Geld verlieren als Vertrauen" - Robert Bosch.
PIOTREL, Aki Nie chyba tylko na pewno masz rację. Co cztery użycia spryskiwaczy na szybę uruchomiają się spryski reflektorów. To oryginalne ustawienie spryskiwaczy.