[quote="LYJO"]Robilismy "testy" z jeżu i wychodzi że jest minimalne przeładowanie turbiny.
Nic innego nie wykazało z tego co pamiętam.[/quot
Był błąd, czy na prametrach patrzyliście??
Jak był błąd to jakiej treści ??
O ile przeładowywała??
nagły brak mocy w czasie jazdy
- JacaTouran
- Władca postów
- Posty: 2932
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
- Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 213 razy
- Otrzymał podziękowań: 233 razy
- Kontakt:
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
-
- Zaawansowany
- Posty: 383
- Rejestracja: pt lip 01, 2011 14:37
- Auto:: 2,0 TDI BKD, DSG, 2005
- Imię:: Andrzej
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
koledzy taka rada przy notlaufie - z mojego doświadczenia - jesli wykluczycie nieszczelności w dolocie / awarie zaworu sterującego i zdecydujecie się na robienie turbiny to:
1. nigdy nie kupujcie innej - upierajcie przy regeneracji waszej - sczególnie jak jesteście pewni historii
2. zawsze żądac na pismie info od zakładu co było robione, co było uszkodzone i ewentualnie dlaczego (co podejrzewają). jak dajecie prze mechanika to niech Wam to mechanik przekaże; jak mówi, ze nie ma ... zmieńcie mechanika.
3. przy notlaufie toretycznie powinno wystaczyc samo czyszczenie - za ok 300 zeta plus robocizna i materiał plus ew czysczenie intercoolera. razem jakieś 800 stów.
4. generalnie jak Wam łapie notlaufa nie za czesto i nie bierze oleju ponad normę (powiedzmy 1 litr na 15 tys km) - gazowac auto raz na tydzień porządnie (czyli dać mu w pipę ostro) aby kierownice się poruszały.
5. regenracja to tylko ostateczność.
1. nigdy nie kupujcie innej - upierajcie przy regeneracji waszej - sczególnie jak jesteście pewni historii
2. zawsze żądac na pismie info od zakładu co było robione, co było uszkodzone i ewentualnie dlaczego (co podejrzewają). jak dajecie prze mechanika to niech Wam to mechanik przekaże; jak mówi, ze nie ma ... zmieńcie mechanika.
3. przy notlaufie toretycznie powinno wystaczyc samo czyszczenie - za ok 300 zeta plus robocizna i materiał plus ew czysczenie intercoolera. razem jakieś 800 stów.
4. generalnie jak Wam łapie notlaufa nie za czesto i nie bierze oleju ponad normę (powiedzmy 1 litr na 15 tys km) - gazowac auto raz na tydzień porządnie (czyli dać mu w pipę ostro) aby kierownice się poruszały.
5. regenracja to tylko ostateczność.
- kleszcz
- Kandydat
- Posty: 8
- Rejestracja: sob maja 19, 2012 12:09
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: livingston
zatyka go
ja mam to samo wina lezy po stronie turbiny takie sa skutki jazdy w miescie dolaczam linka i czy takie cos moze pomoc?
http://www.ebay.co.uk/itm/180777219215? ... 531wt_1037
http://www.ebay.co.uk/itm/180777219215? ... 531wt_1037