chip 1.9 tdi AVQ warto?

Awatar użytkownika
r00x
Przeglądacz
Posty: 122
Rejestracja: śr sie 17, 2011 09:38
Auto:: Audi A4 2.0 TFSI Quattro
Imię:: Sebastian
Lokalizacja: Turek
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: r00x »

Obrazek

To mój AVQ po wirusie w V-Tech.
Awatar użytkownika
niko02
Władca postów
Posty: 4501
Rejestracja: sob lip 16, 2011 15:00
Auto:: BKD 2004r. 207KM 470Nm
Imię:: Michał
Lokalizacja: Szadek/Łódź/Warszawa
Podziękował: 384 razy
Otrzymał podziękowań: 325 razy

Post autor: niko02 »

35 koników i 38 NM to zacny wynik i na pewno daje się odczuć :)
Touran by niko02Obrazek
ZWzPD :mrgreen:
Obrazek
Awatar użytkownika
r00x
Przeglądacz
Posty: 122
Rejestracja: śr sie 17, 2011 09:38
Auto:: Audi A4 2.0 TFSI Quattro
Imię:: Sebastian
Lokalizacja: Turek
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: r00x »

Oj daje daje :)
Obrazek
Awatar użytkownika
JacaTouran
Władca postów
Posty: 2932
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
Imię:: Jacek
Lokalizacja: Łowicz
Podziękował: 213 razy
Otrzymał podziękowań: 233 razy
Kontakt:

Post autor: JacaTouran »

Tu następny AVQ robiony dzisiaj

[ Dodano: Sro Lip 25, 2012 00:51 ]
Tu następny AVQ robiony dzisiaj:

http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater
Załączniki
616300_398259223571594_1108487315_o.jpg
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).


O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/

https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/



tel.509963064

Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Awatar użytkownika
Tomas
Władca postów
Posty: 2325
Rejestracja: czw sty 06, 2011 13:24
Auto:: Octavia II FL 1.6 CAY 10
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Gorzów
Podziękował: 438 razy
Otrzymał podziękowań: 127 razy

Post autor: Tomas »

Widzę, że reguła o prezencie z fabryki się potwierdza, już kilka Touranów miało więcej koników niż deklarowana moc z fabryki. Hmm spodziewam się że i mój może mieć więcej.
Awatar użytkownika
KriSSo
Specjalista
Posty: 706
Rejestracja: pt paź 14, 2011 23:42
Auto:: Golf MK7.5 variant
Imię:: Kris
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 26 razy
Otrzymał podziękowań: 82 razy
Kontakt:

Post autor: KriSSo »

Tomas pisze:już kilka Touranów miało więcej koników niż deklarowana moc z fabryki.
Nie miało, tylko zostało zmierzone. Cały czas trzeba pamiętać, że wyniki z hamowni podwoziowej to pomiary pośrednie, orientacyjne. Ważne jest zmierzenie różnicy przed i po, a nie wartości rzeczywistych. Do tego to hamownia silnikowa jedynie.
Awatar użytkownika
JacaTouran
Władca postów
Posty: 2932
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
Imię:: Jacek
Lokalizacja: Łowicz
Podziękował: 213 razy
Otrzymał podziękowań: 233 razy
Kontakt:

Post autor: JacaTouran »

KriSSo pisze:
Tomas pisze:już kilka Touranów miało więcej koników niż deklarowana moc z fabryki.
Nie miało, tylko zostało zmierzone. Cały czas trzeba pamiętać, że wyniki z hamowni podwoziowej to pomiary pośrednie, orientacyjne. Ważne jest zmierzenie różnicy przed i po, a nie wartości rzeczywistych. Do tego to hamownia silnikowa jedynie.

chyba jednak nie do końca masz jednak racje kolego....
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).


O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/

https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/



tel.509963064

Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Awatar użytkownika
KriSSo
Specjalista
Posty: 706
Rejestracja: pt paź 14, 2011 23:42
Auto:: Golf MK7.5 variant
Imię:: Kris
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 26 razy
Otrzymał podziękowań: 82 razy
Kontakt:

Post autor: KriSSo »

JacaTouran pisze:chyba jednak nie do końca masz jednak racje kolego....
Ta, chyba masz rację, cóż począć :brawa:
Awatar użytkownika
JacaTouran
Władca postów
Posty: 2932
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
Imię:: Jacek
Lokalizacja: Łowicz
Podziękował: 213 razy
Otrzymał podziękowań: 233 razy
Kontakt:

Post autor: JacaTouran »

a nic, poczytać troszeczkę na czym polega taki pomiar....
Nie możemy porównywać hamowni silnikowych do hamowni podwoziowych...
Hamownia podwoziowa ma oczywiście pewną tolerancję i granicę błędu, ale napewno nie jest to 10 koni mechanicznych :)
Granica błędu pomiaru to góra 4-5koni, ale nie więcej . I też jest to zależne od ciśnienia atmosferycznego, temperatury otoczenia etc...
Dokładność naszych role potwierdziła już nie raz Hamownia Mastersa, przykładem z tego forum jest niko i jego touran :)

Pozdrawiam serdecznie
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).


O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/

https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/



tel.509963064

Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Awatar użytkownika
KriSSo
Specjalista
Posty: 706
Rejestracja: pt paź 14, 2011 23:42
Auto:: Golf MK7.5 variant
Imię:: Kris
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 26 razy
Otrzymał podziękowań: 82 razy
Kontakt:

Post autor: KriSSo »

JacaTouran pisze:Nie możemy porównywać hamowni silnikowych do hamowni podwoziowych...
Dzięki za odpowiedź, zdaje się, że o taką mi właśnie chodziło. Zatem, bardzo konkretne pytanie: parametry mocy i momentu podawane przez producenta są oparte na którym pomiarze? Hamowni podwoziowej, czy silnikowej?
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
r00x
Przeglądacz
Posty: 122
Rejestracja: śr sie 17, 2011 09:38
Auto:: Audi A4 2.0 TFSI Quattro
Imię:: Sebastian
Lokalizacja: Turek
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: r00x »

Producent może sobie pozwolić na hamownie silnikową składając kilkaset tyś. tych samych silników. W naszych warunkach jest to zupełnie nie opłacalne.
Obrazek
Awatar użytkownika
JacaTouran
Władca postów
Posty: 2932
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
Imię:: Jacek
Lokalizacja: Łowicz
Podziękował: 213 razy
Otrzymał podziękowań: 233 razy
Kontakt:

Post autor: JacaTouran »

KriSSo pisze:
JacaTouran pisze:Nie możemy porównywać hamowni silnikowych do hamowni podwoziowych...
Dzięki za odpowiedź, zdaje się, że o taką mi właśnie chodziło. Zatem, bardzo konkretne pytanie: parametry mocy i momentu podawane przez producenta są oparte na którym pomiarze? Hamowni podwoziowej, czy silnikowej?


Odpowiem inaczej....

Producent określa moc na kołach według określonej normy.
Hamownia mierzy moc na kołach i na silniku. Oba pomiary są różne.
Producent nie mierzy każdego silnika :)

Pozdrawiam
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).


O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/

https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/



tel.509963064

Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Awatar użytkownika
Tomas
Władca postów
Posty: 2325
Rejestracja: czw sty 06, 2011 13:24
Auto:: Octavia II FL 1.6 CAY 10
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Gorzów
Podziękował: 438 razy
Otrzymał podziękowań: 127 razy

Post autor: Tomas »

Jaca czyli idąc tym tokiem rozumowania, można przyjąć że podane przez producenta wartości KM są umowne, dobrze jak jest ich więcej, gorzej jak mniej.
Awatar użytkownika
JacaTouran
Władca postów
Posty: 2932
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
Imię:: Jacek
Lokalizacja: Łowicz
Podziękował: 213 razy
Otrzymał podziękowań: 233 razy
Kontakt:

Post autor: JacaTouran »

Tak , ma być norma...
Każdy silnik jest inaczej ekspolatowany, wytrzymałość pewnych materiałów też gra tu rolę oraz ich ułożenie do całej reszty.
Nie ma silnika , który trzymałby idealnie takie same parametry.
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).


O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/

https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/



tel.509963064

Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Awatar użytkownika
KriSSo
Specjalista
Posty: 706
Rejestracja: pt paź 14, 2011 23:42
Auto:: Golf MK7.5 variant
Imię:: Kris
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 26 razy
Otrzymał podziękowań: 82 razy
Kontakt:

Post autor: KriSSo »

JacaTouran pisze:Producent określa moc na kołach według określonej normy.
Ale w jaki sposób producent określa moc na kołach, konkretnie. Na podstawie wyników badań na hamowni podwoziowej, skoro na kołach?
r00x pisze:Producent może sobie pozwolić na hamownie silnikową składając kilkaset tyś. tych samych silników.
To w końcu jak producent mierzy? Przecież to jest kluczowe pytanie, by w ogóle można było porównywać te wyniki.

[ Dodano: Pią Lip 27, 2012 17:09 ]
Zaraz się wkurzę i przejrzę piśmiennictwo naukowe, może są jakieś konkretne wyniki badań.
ODPOWIEDZ