
Żarówki LED Na Tablicę Rejestracyjną
- Turanek
- Władca postów
- Posty: 2736
- Rejestracja: sob sie 28, 2010 23:55
- Auto:: 2x5T1
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: lubuskie
- Podziękował: 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 111 razy
To wygląda tak:
po pierwsze nie dam się spić
po drugie, jak wstawił Piotrek "printa-scrinta", ledy przy rejestracji pojawiły się wraz z wersją Style ( o której pisałem w newsach).
po trzecie mam zwykłe lampki - w 1T3 są to już nie rurkowe ale takie jak na postojach przednich. Więc wstawiłem tam Philipsy 5W z niebieską bańką - takie idą oryginalnie na postoje w poliftach (u mnie akurat w Pomarańczy z ksenonem)
po czwarte ledowe lampki oryginały leżą u mnie na biurku
Podłączenie ich (wtyczki pasują) wywala babola. Na niemcowie pisał, że ktoś odwrócił polaryzację i niby było ok, ale też pisał o deaktywacji nadzoru na lampkami. Na razie nie ma tam nowych informacji.
Ja nie odwracałem jeszcze polaryzacji a zmiany kodowania Bordnetza nie znalazłem na razie.
Na bank kodowanie jest inne bo szukając Bordnetza w Etce pokazuje dla zwykłych i ledowych taki sam numer z indeksem, inne jest tylko kodowanie.
Mój plan jak powyższe dwie opcje nie wypalą , to na razie montaż ledowych lampek i pozostawienie żaróweczek wewnątrz klapy - ot taki trick
po pierwsze nie dam się spić

po drugie, jak wstawił Piotrek "printa-scrinta", ledy przy rejestracji pojawiły się wraz z wersją Style ( o której pisałem w newsach).
po trzecie mam zwykłe lampki - w 1T3 są to już nie rurkowe ale takie jak na postojach przednich. Więc wstawiłem tam Philipsy 5W z niebieską bańką - takie idą oryginalnie na postoje w poliftach (u mnie akurat w Pomarańczy z ksenonem)
po czwarte ledowe lampki oryginały leżą u mnie na biurku

Podłączenie ich (wtyczki pasują) wywala babola. Na niemcowie pisał, że ktoś odwrócił polaryzację i niby było ok, ale też pisał o deaktywacji nadzoru na lampkami. Na razie nie ma tam nowych informacji.
Ja nie odwracałem jeszcze polaryzacji a zmiany kodowania Bordnetza nie znalazłem na razie.
Na bank kodowanie jest inne bo szukając Bordnetza w Etce pokazuje dla zwykłych i ledowych taki sam numer z indeksem, inne jest tylko kodowanie.
Mój plan jak powyższe dwie opcje nie wypalą , to na razie montaż ledowych lampek i pozostawienie żaróweczek wewnątrz klapy - ot taki trick

-
- Przeglądacz
- Posty: 100
- Rejestracja: pn lip 18, 2011 18:43
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Sosnowiec
Macie tutaj opis świateł wynikających z : Warunków dopuszczenia pojazdów do ruchu
■ Światła tego samego rodzaju powinny mieć takie same własności świetlne i powinny być umieszczone symetrycznie, a ponadto, z wyjątkiem świateł drogowych, nie powinny oślepiać innych uczestników ruchu.
■ Z przodu pojazdu nie mogą być widoczne światła czerwone, a z tyłu pojazdu światła białe lub żółte selektywne, z wyjątkiem świateł cofania.
■ Połączenia elektryczne powinny zapewniać równoczesne włączanie (wyłączanie) przednich i tylnych świateł pozycyjnych, światła oświetlającego tylną tablicę rejestracyjną i świateł obrysowych, a ponadto włączanie świateł drogowych, mijania i przeciwmgłowych może nastąpić tylko wówczas, gdy włączone są te światła. Nie dotyczy to przypadków, gdy światła drogowe lub mijania używane są jako sygnał świetlny polegający na kilkakrotnym krótkotrwałym włączaniu jednego z tych świateł lub obu na przemian.
■ Niezależnie od tego poszczególne światła pojazdu samochodowego powinny odpowiadać następującym warunkom szczegółowym.
■ Światła drogowe -dwa lub cztery światła barwy białej lub żółtej selektywnej umieszczone z przodu pojazdu powinny dostatecznie oświetlać drogę na odległość co najmniej 100 m przed pojazdem przy dobrej przejrzystości powietrza, a światłość wszystkich świateł drogowych powinna się mieścić w granicach od 30 000-225 000 cd (kandeli). W przypadku wyposażenia pojazdu w cztery światła drogowe, gdy jedna z par świateł jest wyłącznie przeznaczona do świateł drogowych, dopuszcza się, aby zmieniała ona swe ustawienie w zależności od kąta obrotu kierownicy, przy czym obrót świateł następuje wokół osi pionowej. Światła drogowe mogą być włączane (wyłączane) parami lub wszystkie równocześnie, a przełączenie świateł drogowych na światła mijania musi powodować równocześnie wyłączenie wszystkich świateł drogowych. Natomiast przełączenie świateł mijania na światła drogowe musi powodować włączenie co najmniej jednej pary świateł drogowych.
■ Światła mijania-dwa światła barwy białej lub żółtej selektywnej umieszczone z przodu pojazdu-powinny dostatecznie oświetlać drogę na co najmniej 40 m przed pojazdem przy dobrej przejrzystości powietrza, przy czym światła te powinny być asymetryczne i oświetlać drogę po prawej stronie na większą odległość niż po lewej stronie. Włączenie świateł mijania musi powodować równoczesne wyłączenie wszystkich świateł drogowych.
■ Światło (światła) oświetlające tylną tablicę rejestracyjną o barwie białej powinno być umieszczone w taki sposób, aby zapewniało oświetlenie miejsca umieszczenia tylnej tablicy rejestracyjnej, a jednocześnie nie było widoczne bezpośrednio z tyłu pojazdu. Ponadto światło to (światła) powinno zapewniać możliwość odczytania znaków na tablicy rejestracyjnej w nocy, przy dobrej przejrzystości powietrza z odległości co najmniej 20 m.
■ Światła pozycyjne przednie - dwa światła barwy białej lub żółtej selektywnej - powinny być widoczne w nocy przy dobrej przejrzystości powietrza z odległości co najmniej 300 m, jeżeli są jedynymi światłami włączonymi na pojeździe.
■ Światła pozycyjne tylne - dwa światła barwy czerwonej - powinny być widoczne w nocy przy dobrej przejrzystości powietrza z odległości co najmniej 300 m.
■ Światła tego samego rodzaju powinny mieć takie same własności świetlne i powinny być umieszczone symetrycznie, a ponadto, z wyjątkiem świateł drogowych, nie powinny oślepiać innych uczestników ruchu.
■ Z przodu pojazdu nie mogą być widoczne światła czerwone, a z tyłu pojazdu światła białe lub żółte selektywne, z wyjątkiem świateł cofania.
■ Połączenia elektryczne powinny zapewniać równoczesne włączanie (wyłączanie) przednich i tylnych świateł pozycyjnych, światła oświetlającego tylną tablicę rejestracyjną i świateł obrysowych, a ponadto włączanie świateł drogowych, mijania i przeciwmgłowych może nastąpić tylko wówczas, gdy włączone są te światła. Nie dotyczy to przypadków, gdy światła drogowe lub mijania używane są jako sygnał świetlny polegający na kilkakrotnym krótkotrwałym włączaniu jednego z tych świateł lub obu na przemian.
■ Niezależnie od tego poszczególne światła pojazdu samochodowego powinny odpowiadać następującym warunkom szczegółowym.
■ Światła drogowe -dwa lub cztery światła barwy białej lub żółtej selektywnej umieszczone z przodu pojazdu powinny dostatecznie oświetlać drogę na odległość co najmniej 100 m przed pojazdem przy dobrej przejrzystości powietrza, a światłość wszystkich świateł drogowych powinna się mieścić w granicach od 30 000-225 000 cd (kandeli). W przypadku wyposażenia pojazdu w cztery światła drogowe, gdy jedna z par świateł jest wyłącznie przeznaczona do świateł drogowych, dopuszcza się, aby zmieniała ona swe ustawienie w zależności od kąta obrotu kierownicy, przy czym obrót świateł następuje wokół osi pionowej. Światła drogowe mogą być włączane (wyłączane) parami lub wszystkie równocześnie, a przełączenie świateł drogowych na światła mijania musi powodować równocześnie wyłączenie wszystkich świateł drogowych. Natomiast przełączenie świateł mijania na światła drogowe musi powodować włączenie co najmniej jednej pary świateł drogowych.
■ Światła mijania-dwa światła barwy białej lub żółtej selektywnej umieszczone z przodu pojazdu-powinny dostatecznie oświetlać drogę na co najmniej 40 m przed pojazdem przy dobrej przejrzystości powietrza, przy czym światła te powinny być asymetryczne i oświetlać drogę po prawej stronie na większą odległość niż po lewej stronie. Włączenie świateł mijania musi powodować równoczesne wyłączenie wszystkich świateł drogowych.
■ Światło (światła) oświetlające tylną tablicę rejestracyjną o barwie białej powinno być umieszczone w taki sposób, aby zapewniało oświetlenie miejsca umieszczenia tylnej tablicy rejestracyjnej, a jednocześnie nie było widoczne bezpośrednio z tyłu pojazdu. Ponadto światło to (światła) powinno zapewniać możliwość odczytania znaków na tablicy rejestracyjnej w nocy, przy dobrej przejrzystości powietrza z odległości co najmniej 20 m.
■ Światła pozycyjne przednie - dwa światła barwy białej lub żółtej selektywnej - powinny być widoczne w nocy przy dobrej przejrzystości powietrza z odległości co najmniej 300 m, jeżeli są jedynymi światłami włączonymi na pojeździe.
■ Światła pozycyjne tylne - dwa światła barwy czerwonej - powinny być widoczne w nocy przy dobrej przejrzystości powietrza z odległości co najmniej 300 m.
Używam polskich znaków - bo w końcu to ma znaczenie, czy robisz komuś łaskę czy też laskę...
- GioW
- Expert
- Posty: 1904
- Rejestracja: sob lip 07, 2012 21:58
- Auto:: 2.0 TDI BKD HL '04
- Imię:: Janek
- Lokalizacja: GDA / DDZ
- Podziękował: 27 razy
- Otrzymał podziękowań: 91 razy
Na allegro też coś takiego jest:aki pisze:ja kupiłem na ebay.de a dałem śmieszne pieniądze gdyż 5 eur za dwie i 10 eur przesyłka do PL.
1) 139zł/kpl (2szt)
2) 179zł/kpl
3) 139zł/kpl
ale jak widać 2x drożej.
Jest szansa aki ,żebyś kupił takie cuś dla innych

- aki
- Władca postów
- Posty: 2937
- Rejestracja: czw lip 21, 2011 19:59
- Auto:: VW/AUDI
- Imię:: Artur
- Lokalizacja: LEDZINY/LUDWIGSHAFEN
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 40 razy
no wiesz napisze do sprzedającego jaką cenę zaśpiewa za no 10 kompletów i się odezwę.
Mail napisany, jak nie odpisze do czwartku to przedzwonię do niego z zapytaniem ofertowym
Mail napisany, jak nie odpisze do czwartku to przedzwonię do niego z zapytaniem ofertowym

Ostatnio zmieniony pn sie 13, 2012 22:12 przez aki, łącznie zmieniany 1 raz.